Noah's POV:
Voordat ik mijn ogen open, voel ik al een bonkende koppijn. Ik ga rechtop zitten en zie dat ze niet meer op bed liggen. Gisteravond hebben we veel gepraat, net als vroeger. Het was altijd gezellig met hun, ook al voelde ik me soms wel een derde wiel. Ik klim van de grond af een loop richting de woonkamer. Ik zie Aiden en Emily op de bank zitten en ongemakkelijk naar elkaar kijken. 'Gaan we naar Angelo?' vraag ik en ze knikt. 'Gaan we dan eerst langs jou, je moet douchen.' zegt ze plagend en ik steek mijn middelvinger naar haar op. 'Ik breng hem wel, dan kan jij alvast gaan.' zegt Aiden zacht en ik kijk hem vragend aan. Emily knikt en loopt richting haar kamer. 'Dan gaan we.' zegt Aiden. 'Is goed, tot zo!' zegt ze en ik kijk Aiden vragend aan. Wat is er gebeurd terwijl ik sliep?
Ik stap in Aiden's auto en kijk hem aan. 'Wat is er?' vraagt hij ongemakkelijk en ik rol met mijn ogen. 'Wat hebben jullie gedaan?' vraag ik plagend en hij haalt zijn schouders op. 'Gewoon gepraat.' zegt hij nonchalant en ik kijk hem schuin aan. 'Gaan we daarna naar Angelo gelijk, of eerst eten?' vraag ik en hij schudt zijn hoofd. 'Ik ga niet naar Angelo's feest, ben niet uitgenodigd.' zegt hij lachend en ik kijk hem aan. 'Hoe bedoel je?' 'Hij heeft alleen familie uitgenodigd.' zegt hij snel en hij stopt voor mijn huis. 'Emily heeft je toch uitgenodigd?' vraag ik plagend en hij haalt zijn schouders op.
'Kom gewoon.' zeg ik speels en hij schudt zijn hoofd opnieuw. 'Nee, ik heb afspraak dus kan niet.' zegt hij snel en ik zucht diep. 'Als je haar terug wilt, kom je naar zijn feest.' zeg ik plagend en hij kijkt me vragend aan. 'Ik wil haar niet terug.' zegt hij snel en ik kijk hem schuin aan. 'Mhm.. Blijf liegen.' zeg ik snel en ik loop naar binnen. Ik ga snel douchen en kleed me om. Wanneer ik naar buiten loop staat hij er niet meer. Ik moet lachen, omdat ik weet dat hij toch gaat komen. Ik stap in de auto en rij naar Angelo's huis.
Emily's POV:
Ik leg de kom met brood op tafel en draai me om. 'Nog gefeliciteerd.' zeg ik blij en hij glimlacht naar me. 'Dat heb je nu al vijftig keer gezegd.' Zegt hij lachend en ik haal mijn schouders op. 'Tante Emily, mag ik een stukje!' vraagt Maggie en ze trekt aan mijn arm. 'Laat tante Emily eens met rust.' zegt Angelo bazig en ik buk naar Maggie toe. 'Als papa weg is.' fluister ik en ze glimlacht naar me. 'Oké.' zegt ze speels en ze rent terug de woonkamer in. 'Komt Xaviera niet?' vraag ik en hij schudt zijn hoofd. 'Is ze bang dat we haar opeten ofzo?' vraag ik plagend en hij haalt zijn schouders op. 'Het is ook niet alsof ik haar hier wil hebben.' zegt hij zacht en ik lach even. 'Jullie hebben het dus nog niet uitgepraat.' zeg ik snel en hij knikt.
'We gaan toch uit elkaar, ze wil Maggie niet hebben en laat haar dus bij mij.' zegt hij zuchtend. 'Beter bij jou dan bij haar toch?' vraag ik plagend en hij knikt snel. 'Dat zeker.' zegt hij snel en ik glimlach naar hem. 'Oké dan.' zeg ik speels en hij geeft mee een duwtje. De deurbel gaat en hij rent naar de deur. Ik loop naar Maggie toe en neem haar mee de keuken in. Ik til haar op en laat haar een stuk brood pakken. Daarna glimlacht ze naar me en leg ik haar snel op de grond. 'Dankjewel tante Emily!' zegt ze blij en ze geeft mee een knuffel. Ze rent de woonkamer in en ik kijk naar de gang. 'Hey, lang niet meer gezien.' zegt Noah plagend en ik geef hem een duwtje.
Dat klopt, ik ben tante. Angelo heeft een korte relatie gehad met een meid, genaamd Xaviera. Ze hebben een kind gekregen en toen ineens wou ze het niet meer. Hierdoor kregen ze ruzie en zijn ze bezig met een scheiding. Angelo is een van de beste vaders ooit, hij verwent Magdalena zo erg! Is niet gezond. Maar ik verwen haar ook wel, ze is een schatje. Ze is niet verlegen en houd van nieuwe mensen leren kennen, ook al is ze pas twee jaar. Binnenkort is ze jarig, Angelo wil het groots vieren en natuurlijk wilt hij mijn hulp.
Ik kijk langs hem naar de deur, maar die doet hij dicht. Aiden is niet mee? Wacht, waarom boeit dat mij? 'Waar is Leroy?' vraagt Noah aan me en ik haal mijn schouders op. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat hij appt. Leroy: Ik vertrek nu! Ik moet glimlachen en loop de woonkamer in. Ik zie ma met Maggie op de bank zitten en tv kijken. 'Hoe gaat het met u?' vraagt Maggie en ik kijk ma vragend aan. 'Ze vroeg het mij ook al twintig keer.' zegt ma lachend en ik lach mee. Ik ga naast hun op de bank zitten en kijk naar Maggie, 'Gaat goed, met jou?' vraag ik lief en ze begint te glimlachen.
De deurbel gaat opnieuw en ik sta op. 'Ik ga wel!' schreeuw ik naar Angelo en hij knikt. Wanneer ik de deur open, zie ik Leroy staan. Hij glimlacht naar me en geeft me een kus. Ik geef hem een knuffel en hij wikkelt een arm om mijn schouder. 'Waar bleef je zo lang?' vraag ik en hij glimlacht naar me. 'Verkeer deed lang.' zegt hij glimlachend en ik geef hem snel een kus, 'Ben blij dat je er bent.' 'Ik ook.' zegt hij lief en hij geeft me nog een kus. We lopen de woonkamer in en hij groet iedereen. We gaan daarna aan tafel zitten en gaan eten.
'Hopelijk vonden jullie het leuk.' zegt Angelo ongemakkelijk en ik knik. 'Het was gezellig.' zegt Noah snel en ik knik. 'Waarom had je niet meer mensen uitgenodigd?' vraag ik snel en hij haalt zijn schouders op. 'Ik wou het klein houden.' zegt hij nadenkend en ik knik. 'Nou fijne avond.' zegt Leroy vriendelijk en hij zwaait naar iedereen. Ik loop snel achter hem aan en stap in mijn eigen auto. Ik rij naar huis en wacht totdat Leroy ook thuis is, wat langer duurt dan normaal. Ik loop naar de kamer en ga op het bed zitten. Gister was gezellig.. Maar ik ben nog steeds boos.. Ik weet ook niet echt waarom.
Mijn ogen vallen bijna dicht, totdat ik de deur open hoor gaan. Ik loop naar de woonkamer en zie Leroy naar binnen lopen. 'Waar was je zo lang?' vraag ik en hij kijkt op. 'Ik moest even wat terugbrengen.' zegt hij zuchtend en hij loopt op me af. Hij duwt me zachtjes tegen de muur en drukt een kus op mijn lippen. 'Morgen ga je de test doen toch?' vraagt hij en ik knik. 'Oké, gaan we dan nu slapen?' vraagt hij en ik knik opnieuw. Hij pakt mijn hand vast en springt op bed. Ik ga naast hem zitten en hij trekt me mee, op mijn rug. Hij legt zijn hoofd op mijn borst en wikkelt zijn armen om mijn middel. Ik moet glimlachen en druk een kus op zijn hoofd. Mijn hand speelt met zijn haar en hij glimlacht even. Ik doe mijn ogen dicht en val snel in slaap.
Aiden's POV:
Ik had moeten gaan, dan zat ik nu niet zo te stressen. Waarom moest Noah dat zo zeggen, hij weet hoe hij me moet raken. Het hoort me niet eens te boeien, dat kan gewoon niet. Ik heb met Selena en ik ben gelukkig met haar. Waarom glijden mijn ogen dan toch weer telkens naar haar lippen? En waarom voel ik niet bij Selena wat ik met Emily voelde? Zou ik het nog steeds voor Emily voelen? Ik schud mijn hoofd en kijk naar de boksbal. Ik geef het een paar stoten en adem diep uit. Kap met denken aan Emily, ze heeft een relatie.
Er wordt op de deur geklopt en ik kijk ernaar. 'Gaan we slapen?' vraagt Selena en ik zucht diep. 'Ik ga eerst douchen.' zeg ik en ze knikt. 'Ik zie je zo dan.' zegt ze zacht en ze loopt naar de slaapkamer. Ik loop naar de kast en pak een handdoek. Daarna loop ik naar de badkamer en draai ik de douche aan. De badkamer loopt binnen een paar seconde vol met stoom. Ik ga onder de douche staan en voel het warme water op mijn huid. Het geeft me een lekker gevoel en ik doe mijn ogen dicht. Wanneer ik dat doe, zie ik haar. Emily.. Plots voel ik twee handen op mijn rug. Ik draai me om en zie Selena staan. Ze glimlacht naar me en drukt snel haar lippen op die van mij.
Tot de dag van vandaag, vraag ik me toch af wat er gebeurd zou zijn als ik het niet uitmaakte met Emily. Zouden we dan nu nog samen zijn? Zouden we samenwonen? Of zouden we juist op een of andere manier toch nog uit elkaar gaan, maar het slecht afsluiten? Ik open mijn ogen en zie Selena staan. Ze hijgt vlak bij mijn mond, wat me een raar gevoel geeft. Ik duw haar tegen de muur, waardoor ze zachtjes kreunt. Ik druk mijn lippen snel op die van haar en pak haar benen vast. Niet meer aan haar denken...
{ Is Emily zwanger? Hoe gaat het maandag, op de bijeenkomst? Geeft Aiden nog om Emily of is het gewoon een ander gevoel?}
JE LEEST
Not Like Most Love Stories (NL)
RomanceDEEL 2 VAN NOT LIKE MOST GIRLS!: Emily Lewis is een rustig meisje, of nou ja.. Nu is ze een vrouw. We gaan vijf jaar verder van waar we gebleven waren. Ze heeft haar studie afgemaakt en heeft nog contact met veel vriendinnen, niet zo veel maar nog s...