Aiden's POV:
'Goedemorgen!' Schreeuwt Naomi opgewonden. Ik kreun en sla mijn armen over Emily heen. 'Wakker worden anders missen we de vlucht!' schreeuwt ze verder. Emily gaat rechtop zitten en zucht diep. 'Het is pas tien uur.' 'Precies. De vlucht gaat pas om.. Shit! Elf uur!' Ik spring uit bed, net als Emily, en loop naar de badkamer. Gelukkig hebben we alles gisteren al klaargezet. De laatste twee maanden hadden we amper tijd voor onszelf. Het was kinderen, werk, bruiloft, kinderen en slapen. Maar het is eindelijk zo ver. Emily en ik gaan eindelijk trouwen. Oké, pas over twee dagen, maar maakt niet uit. We maken ons snel klaar en rijden zo snel als we kunnen naar het vliegveld. Emily is dit keer niet zo zenuwachtig, waarschijnlijk omdat ze nog net wakker is.
Ik ben gewoon zo blij dat het eindelijk gaat gebeuren. Die avond dat ik haar ten huwelijk vroeg was ik zo blij. Ze zei gewoon ja! Ik had het niet verwacht, maar ik ben blij dat ze het heeft gezegd. Als ze nee had gezegd weet ik echt niet wat ik zou doen. Die avond hebben we.. Ja.. Heel veel gedaan.. Ik moet glimlachen bij de flashback van die avond, totdat ik word aangetikt door Noah. 'Jammer man, geen vrijgezellenfeest voor jou.' Dat klopt, want na alles wat er is gebeurd hebben we besloten om geen vrijgezellenfeest te houden. Nou ja, we gaan wel met z'n allen naar de club dus eigenlijk is er toch nog een soort feest. We lopen snel naar de andere, die er allemaal al zijn.
Keisha's POV:
'Eindelijk! Sinds wanneer zijn jullie laat?' Emily glimlacht en haalt haar schouders op. 'We hebben ons verslapen, sorry.' zegt ze vrolijk. Ik knik en kijk naar Tim. Hij speelt met Isadee en Maggie. 'Zullen we dan maar inchecken?' vraagt Noah zenuwachtig. 'Ga me niet zeggen dat je nog steeds bang bent om te vliegen?' vraagt Naomi plagend. Hij knikt en geeft haar een kus. 'Ieuw!' zeggen alle kinderen in koor, behalve Noraily. Die begint keihard te gillen. 'Oké, rustig aan.' Emily pakt haar uit de kinderwagen en loopt van de groep vandaan. 'Hier blijven.' zegt Tim tegen Isadee. Hij loopt naar mij toe en pakt mijn hand vast. 'Ze moet naar de wc.' zegt hij en ik zucht diep. 'Is ze thuis niet gegaan?' 'Blijkbaar niet.' zegt hij speels. Hij drukt zijn lippen op die van mij en duwt me richting Isadee.
'Zei ik niet dat je thuis moest gaan?' vraag ik aan haar. Ze kijkt naar de grond en knikt. 'Waarom ben je niet gegaan?' 'Toen moest ik nog niet..' zegt ze verlegen. 'Kom.' Ik steek mijn hand uit en voel kort daarna haar kleine hand in die van mij. 'Mag ik ook mee?' vraagt Maggie. Ik knik en pak haar hand vast. 'Wij gaan even naar de wc.' zeg ik en de andere knikken. 'Ik ook!' zegt Jordan opgewonden. Ik moet lachen en kijk naar Hailey. Ze haalt haar schouders op en glimlacht naar me. 'Oké, kom maar.' Hij rent achter ons aan naar de wc. 'Ga maar, ik wacht hier.' Ik leun tegen de muur en zie ze allemaal een andere wc inrennen. 'Ikke klaar!' zegt Jordan opgewonden. Hij rent naar me toe en glimlacht naar me. 'Handen wassen.' zeg ik en hij rent snel naar de kraan toe. Ik til hem op en wacht totdat hij klaar is.
Jayson's POV:
Zohaib begint te huilen, omdat hij even van Zara word weggehaald. Een vrouw controleert Zara en laat haar dan verder lopen. Nu ben ik aan de beurt. Ik geef Zohaib weer aan Zara en zet Zakaria even op een bankje. 'Armen en benen uit elkaar.' zegt een man. Ik doe wat hij vraagt en wacht totdat hij klaar is met fouilleren. Na de controle lopen we allemaal door naar het restaurant. 'Willen jullie wat?' vraagt Angelo aan de vrouwen. Ze vertellen hem wat ze willen en bedanken hem. Hij knikt en trekt Jayden en mij mee naar de rij om te bestellen. 'Waarom trok je ons zomaar mee?' vraag ik lachend. Jayden kijkt hem ook vragend aan. 'Ik wil Grace ten huwelijk vragen.' zegt Angelo snel. 'Nu?!' vraag ik hard. Jayden drukt zijn hand op mijn mond en kijkt ook naar Angelo. 'Nee, niet perse hier en nu, maar binnenkort.'
'Misschien kan Em helpen, met die boeket en shit.' Ik knik en lik aan Jaydens hand. Hij trekt het snel weg en veegt zijn hand af aan mijn mouw. 'Ja, maar dan sta je achter haar met de ring. Dat zag ik op insta en shit.' zeg ik vrolijk. Hij grinnikt even en haalt zijn schouders op. 'Denk je dat ze het leuk gaat vinden?..' vraagt hij zenuwachtig. 'Dat moet je niet aan ons vragen, we kennen haar niet zo goed.' zegt Jayden snel. Angelo knikt en voordat we het weten zijn wij al aan de beurt om te bestellen. Angelo bestelt het eten en we lopen met z'n alle terug naar de tafel, met dienbladen vol met eten en drinken. 'Thank you!' zegt Grace vrolijk. 'Kijk wat papa heeft gehaald.' zegt ze met een babystem. Ze streelt het wangetje van hun kleine zoontje, Arthur, en glimlacht.
JE LEEST
Not Like Most Love Stories (NL)
RomanceDEEL 2 VAN NOT LIKE MOST GIRLS!: Emily Lewis is een rustig meisje, of nou ja.. Nu is ze een vrouw. We gaan vijf jaar verder van waar we gebleven waren. Ze heeft haar studie afgemaakt en heeft nog contact met veel vriendinnen, niet zo veel maar nog s...