71. Girls/Guys Night Pt.2

192 7 0
                                    

Lorenzo's POV:

'Ik kan niet geloven dat ik nu hier in de auto zit.' zegt Noah en ik geef hem een klap op zijn achterhoofd. 'Je had het ons meteen moeten vertellen!' zegt Aiden bot en ik knik. 'Ja, wat? De meiden mogen toch ook gewoon een keer lol hebben.' zegt Noah verdedigend en ik zucht diep. 'Ben je mongool of ben je mongool?' vraagt Aiden en Noah opent zijn mond om wat te zeggen, maar ik geef hem weer een klap. 'Welke club?' vraagt Aiden wanneer we voor een rood stoplicht staan. 'Ik ga het niet zeggen.' 'Vertel gewoon welke verdomme club!' schreeuw ik. 'Lustig!' zegt Noah snel en hij kijkt me vol angst aan. 'Zo moeilijk was dat toch niet?' vraagt Lucas en ik zucht diep. Aiden rijd snel naar lustig en we parkeren iets verderop, omdat er niet zo veel plaats is. Als alles maar goed is.. 

Harper's POV:

'Nog één drankje.' zegt Madison en ik knik. We nemen allebei nog een shotje en kuchen wanneer het bittere drankje onze keel raakt. 'Ik zweer elke maand girls night.' zegt Emily lachend en ik knik. 'Hopelijk zijn de jongens nog aan het gamen.' zegt Maddy lachend en ik kijk naar mijn telefoon. 'Hoe laat is het?' vraagt Emily en ik voel mezelf al duizelig worden. 'Het is half 11' zeg ik en ze knikken. 'Zullen we nog even dansen?' vraagt Emily en ze trekt ons mee de dansvloer op. Er komt een groep jongens naar ons toe, maar Emily en Naomi duwen ze meteen een andere kant op. 'Ik ben verloofd!' schreeuwt Naomi terwijl ze haar grote ring showt, of nou ja. Waar de ring hoort te zijn tenminste. 

'Waar is je ring?' vraagt Emily en we kijken allemaal naar haar hand. 'Kut! Nee! Niet de ring!' zegt Naomi en ze bukt meteen naar de grond. Emily volgt haar idee en gaat aan de andere kant van de zaal zoeken. Ik en Maddy kijken elkaar aan en beginnen keihard te lachen. 'Wat zijn ze aan het doen?' vraagt Grace die aan komt lopen. 'Ik heb geen idee.' zeg ik lachend en ik sla mijn arm om Grace haar schouder. We lopen weer naar boven en gaan even zitten, om op adem te komen. 'Waar zijn Naomi en Emily?' vragen de andere en we wijzen naar beneden. 'Naomi is haar ring kwijt.' zegt Maddy lachend en de andere zuchten diep. 

Emily en Naomi komen naar boven lopen en gaan zuchtend op de bank zitten. 'Heb je hem niet gewoon in je tas gedaan?' vraagt Aaliyah en Emily kijkt vragend naar Naomi. Naomi pakt snel haar tas en ja hoor, daar is hij. Ze pakt de ring en kust het twintig duizend keer. 'Zeg wollah je hebt me net laten kruipen op de grond, tussen al die mensen, terwijl je ring hier was.' zegt Emily en Naomi knikt. 'Sorry.' zegt Naomi verlegen en Emily duwt haar van de bank. Naomi zucht diep en steekt haar hand uit. Emily wilt haar helpen, maar in plaats daarvan trekt Naomi haar ook op de grond. Iedereen begint te lachen en we drinken nog wat. Daarna beslissen we om weer te gaan dansen.  

Hailey's POV:

Ik kijk naar Zara die het naar haar zin lijkt te hebben, maar ook best wel moe is. 'Gaat het?' vraagt Keisha en ze knikt. Het is best wel druk, dus blijven we maar beter bij elkaar. Er komt een  meisje tegen Zara aan waardoor ze bijna valt. Keisha en ik vangen haar net op tijd op en kijken naar het meisje dat rustig verder loopt. Iedereen loopt naar ons toe en we maken ons een weg, terug naar boven. 'Gaat het?' vraagt Aaliyah en Zara knikt. 'Wacht hier.' zegt Naomi en iedereen rent achter haar aan, behalve Grace. 'Naomi doe rustig.' zegt Emily maar Naomi trekt al aan hetzelfde meisje haar arm en trekt haar naar zich toe. 'Luister dan. Je duwde mijn vriendin net, ga sorry zeggen.' zegt Naomi woest en het  meisje rolt met haar ogen en draait zich weer om. Naomi trekt haar terug, waardoor het meisje haar duwt. 

Voordat Naomi op de grond beland trekt ze het meisje mee. Het meisje gaat schrijlings op haar zitten. Emily trekt het meisje van Naomi af, maar word gestopt door haar vriendinnen. Aaliyah wilt helpen, maar word weggeduwd door iemand anders. Alles gaat fout en bijna iedereen begint te vechten of schreeuwen. Ik trek een meisje bij Harper vandaan, want die zou anders niet meer leven. Naomi trekt hard aan de haren van het  meisje en iedereen kijkt ons raar aan. Fuck this! Ik wil het meisje van Naomi aftrekken, maar word tegengehouden door haar rot vriendinnen, net als de anderen. 

Not Like Most Love Stories (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu