Naomi's POV:
Ik word wakker en krijg meteen hoofdpijn. 'Dat water heeft niets geholpen.' zeg ik kreunend en ik veeg mijn hand over mijn gezicht. 'Goedemorgen, wat wil je eten?' vraagt Noah die naar de keuken loopt. 'Maak maar wat, waar is Emily?' vraag ik en ze kijken allebei naar de slaapkamer. 'Ze is aan het douchen, ze weet niet meer wat ze gisteravond heeft gezegd.' zegt Aiden glimlachend. Ik lach en ga rechtop zitten. Ik kijk naar de slaapkamerdeur die langzaam open gaat. Emily droogt haar haren en loopt richting de bank. 'Goedemorgen lelijkerd.' zegt ze en ze haalt haar hand door mijn, al verpeste, haren. 'Weet je het echt niet meer?' vraag ik en ze kijkt me vragend aan.
'Gisteravond ging je helemaal geilen op Aiden. Je zei dat je allemaal nasty dingen met hem zou doen zodra wij weg waren.' zeg ik en haar mond valt open. 'Helemaal niet!' zegt ze verdedigend en ik kijk naar de andere. 'Ik zweer je hebt dat gezegd.' zegt Noah en Emily's mond gaat dicht. Ze kijkt naar de grond en haar wangen worden al snel rood. 'Echt?' vraagt ze ongelovig en Aiden knikt. 'Shit.. Sorry.' zegt ze snel en ik moet lachen. 'Het was best grappig om te zien, totdat ik in slaap viel.' zeg ik lachend en ze rolt met haar ogen. 'Gaan we de kids ophalen?' 'Ja is goed.' Ik kijk naar Emily en Aiden die ons afwachtend aankijken. 'Kom, we halen onderweg wel wat.' zegt Emily en ik spring meteen van de bank.
We besluiten lopend naar tante Fiera te gaan, waar ik geen zin in had. Onderweg lopen we langs de bakker en halen we wat brood. Ik heb nog steeds de kleren van gisteren aan, maar het boeit me eerlijk gezegd niet. Ik heb honger! We lopen daarna snel naar binnen en groeten elkaar. We nemen de kinderen mee en gaan terug naar Emily en Aiden's appartement. 'Da!' schreeuwt Noraily die naar haar kamer kruipt. Noah en Aiden lopen glimlachend achter ze aan terwijl Emily en ik brood beginnen te maken. 'Wat wil je?' vraagt Emily aan Samira en ze pakt het beleg uit de koelkast. 'Kan je het zelf, ik moet even naar de wc?' vraagt Emily en ze knikt. 'Ze al tien, ze red het wel.' zeg ik plagend en ze geeft me een tik tegen mijn hoofd. 'Au!' schreeuw ik en ze loopt lachend de keuken uit.
Aiden's POV:
'Zullen we vandaag met z'n alle naar het park?' vraagt Noah en ik kijk hem vragend aan. 'Gewoon, die maandelijkse afspraak.' zegt hij en ik moet lachen. 'Denk je niet dat we die gisteren al hadden?' 'Nee, want dat was apart.' zegt hij zeurderig en ik zucht diep. 'Ik vind het goed, maar jij vraagt de anderen.' zeg ik en hij zucht diep. 'Ik vraag Emily wel.' zegt hij en hij rent snel naar de woonkamer. Ik moet lachen en kijk naar Valentino en Noraily die in hun bedjes rollen. Binnenkort moeten ze een nieuwe kamer, want ze worden snel groot. Ik loop zuchtend naar de woonkamer en ga naast Emily op de bank zitten. 'Wil je?' vraagt ze en ik kijk naar haar broodje.
'Wacht wat?! Sinds wanneer deel jij je eten?' vraagt Naomi en Noah begint te lachen. 'Ze deelt vaker hoor.' zeg ik en Noah en Naomi kijken ons geschokt aan. 'Je deelt anders nooit met mij.' 'Of mij.' zeggen Noah en Naomi. 'Maar is het goed als ik de anderen ook vraag?' vraagt Noah en Emily glimlacht even. 'Je weet dat het vanmiddag gaat regenen toch?' vraagt Naomi en Emily kijkt naar mij. 'Had je honger joh?' vraagt ze plagend en ik knik. Ik heb het broodje in de tussentijd opgegeten. 'Dus dat word het niet.' zegt Emily tegen Noah en hij zucht diep. 'Wanneer wel dan?' vraagt hij zeurend en ik haal mijn schouders op. 'Oh ja, want jullie gaan toch naar Cura volgende week?' vraagt Naomi en ik knik.
'Wat, sinds wanneer en waarom weet ik dit nu pas?' vraagt Noah snel en ik moet lachen. 'Sinds een week geleden ongeveer. Alleen jij luistert niet.' zegt Emily en Noah zucht diep. 'Waarom mag ik niet mee?' 'Omdat jij moet werken.' zeg ik tegen Naomi en ze zucht diep. 'Ik wil ook mee, ik neem wel vrij.' zegt ze speels en ik kijk naar Emily die begint te lachen. 'Over vakantie gesproken.' zegt Emily en ze staat op. 'We moeten inpakken en dingen voor de kinderen en Samira regelen.' zegt ze en ik zucht diep. 'Dan gaan wij wel naar huis, heb geen zin in baby bullshit.' zegt Naomi lachend en ik glimlach naar haar. 'Hou van je, app me als je iets nodig hebt.' zegt Naomi terwijl ze Emily een knuffel geeft. Emily geeft Noah ook een knuffel en ze lopen samen de deur uit.
JE LEEST
Not Like Most Love Stories (NL)
RomanceDEEL 2 VAN NOT LIKE MOST GIRLS!: Emily Lewis is een rustig meisje, of nou ja.. Nu is ze een vrouw. We gaan vijf jaar verder van waar we gebleven waren. Ze heeft haar studie afgemaakt en heeft nog contact met veel vriendinnen, niet zo veel maar nog s...