Emily's POV:
'Wat doe jij hi-' Er word een hand op mijn mond gedrukt voordat ik die zin af kan maken. 'Hey Alena, lang niet meer gezien.' zegt Aiden vriendelijk en ik kijk hem vragend aan. Waarom doet hij zo lief? 'Hey Aiden, Emily. Klopt het is inderdaad lang geleden. Hoe gaat het?' vraagt ze beleefd. Het enige probleem is dat haar stem geen shit is veranderd. Het is nog steeds die hoge kut stem van een kutwijf. 'Excuseer ons even.' zegt Aiden en hij haalt zijn hand van mijn mond weg. Hij pakt Lucas bij zijn arm en trekt hem mee naar de keuken. Ik kijk naar Alena die lijkt te geilen op Lucas of misschien wel op Aiden. 'Hij is zo lekker.' zegt ze dromend en ik kijk haar vragend aan. 'Aiden.. Nog even knap als vroeger en nu heeft hij geld.' 'Je hebt met Lucas en ik heb met Aiden.' zeg ik en ze begint te lachen. 'Het heeft hem vroeger ook niet tegengehouden.'
Er vormt een brok in mijn keel. Ze heeft wel gelijk.. Ik wil haar zo graag klappen, omdat ze me herinnerd aan het verleden, maar het is niet alleen haar schuld. Ook die van Aiden. 'Hey, Aiden zei dat ik- Alena, wat doe jij hier?' vraagt Noah die meteen irritatie toont. 'Ze is de vriendin van Lucas.' zeg ik en hij kijkt me met grote ogen aan. Ik knik en zucht diep. 'Zullen we dan maar?' vraagt Lucas die weer onze kant op komt. Alena knikt en loopt snel achter Lucas aan. 'Kunnen we praten?' vraag ik en Aiden kijkt me vragend aan, maar knikt snel. Hij pakt mijn hand vast en we lopen samen de keuken in met Noah achter ons aan. 'Wist je dat Alena zijn vriendin was?' vraag ik en Aiden schud zijn hoofd. 'Waarom zou ik dat weten?' 'Weet ik veel.' zeg ik opgelaten. Hij pakt mijn hand weer vast en kust de brug van mijn hand. 'Ik weet dat we een verleden hebben, maar volgens Lucas is ze het beste wat hem is overkomen.'
'Kennen ze elkaar niet pas twee weken?' vraagt Noah snel en ik wijs met mijn hand naar Noah, want dat is precies wat ik net wou zeggen. 'Ja weet ik veel. Maar Naomi en jij kennen elkaar misschien één jaartje en jullie gaan volgende maand al trouwen.' zegt Aiden geïrriteerd en ik kijk hem geschokt aan. Wow.. 'Ik bedoelde het niet zo, maar je snapt wat ik bedoel. Als ze gelukkig zijn kunnen wij ze niet tegenhouden.' 'Ze zei dat jij knap was en toen zei ik dat ze met Lucas was en ik met jou, maar toen begon ze te lachen.' Oh en ze zei dat het je vroeger niet tegenhield.. Het laatste slik ik in, omdat ik niet wil worden herinnerd aan het verleden. 'Ik hoef haar niet Emily, ik heb jou.' zegt hij en hij trekt me in zijn armen. Ik wil protesteren, maar weet dat het geen nut gaat hebben. 'Heb je Lucas verteld over vroeger?' vraagt Noah en Aiden knikt. 'Hij weet alleen dat Alena een ex van me is, maar laat hem ook even gelukkig zijn.' zegt Aiden snel en ik zucht diep.
'Als ze ook maar iets probeert.' zeg ik en Noah lacht zachtjes, terwijl Aiden me snel een kus geeft. Eigenlijk is ze al bezig.. 'Kom, we gaan terug.' zegt Aiden en hij trekt ons mee naar de eetkamer. Iedereen lijkt op zijn gemak te zijn met Alena, behalve Angelo. Hij kijkt me met grote ogen aan en ik knik. 'Dus, hoe hebben jullie elkaar ontmoet?' vraagt Noah die snel naast Naomi gaat zitten. 'Het klinkt vast heel dom, maar in de supermarkt.' zegt Alena lachend en ik wil met mijn ogen rollen, maar word afgeleid door Aiden die in mijn bovenbeen knijpt. Valentino slaat met zijn handen op het kleine tafeltje dat aan zijn stoel vastzit en trekt meteen alle aandacht. 'Wil je ook?' vraag ik en hij knikt. Ik geef hem een aardappel, die ik eerst zogenaamd van de grill haal, en prak het voor hem. Hij begint te eten, terwijl we allemaal aanhoren hoe Alena en Lucas elkaar hebben ontmoet.
Aiden's POV:
'Taart!' zegt Maggie opgewonden. Ik glimlach naar haar en knik. 'Ga je me helpen?' vraag ik en ze knikt. 'Kan je deze op tafel zetten?' vraag ik en ik geef haar een stapeltje borden. Ze rent snel de woonkamer in en komt met lege handen terug. 'Ik ook taart?' vraagt Brandon, die achter Maggie aanrenden. 'Natuurlijk.' zeg ik en we lopen met z'n alle naar de woonkamer. Iedereen zit op de bank of op de grond. Ik zet de taart op de salontafel en steek de kaarsjes aan. 'Eerst zingen!' zegt Samira opgewonden en zonder dat iemand kan tegenspreken, begint iedereen te zingen. Ik ga naast Emily op de grond zitten en trek haar tegen mijn borst aan. 'Heb jij de taart gekozen?' vraagt ze fluisterend en ik knik. 'Het is mooi.' zegt ze en ik glimlach naar haar. 'Alles wat ik uitkies is mooi.' zeg ik plagend en ze geeft me een tik tegen mijn borst. 'Hieperdepiep Hoera!'
JE LEEST
Not Like Most Love Stories (NL)
Storie d'amoreDEEL 2 VAN NOT LIKE MOST GIRLS!: Emily Lewis is een rustig meisje, of nou ja.. Nu is ze een vrouw. We gaan vijf jaar verder van waar we gebleven waren. Ze heeft haar studie afgemaakt en heeft nog contact met veel vriendinnen, niet zo veel maar nog s...