Zara's POV:
Ik loop samen met Emily naar binnen, aangezien ze bijna ging overgeven buiten. De andere zijn al naar binnen en liggen waarschijnlijk al te slapen. 'Is dat niet Jayson?' vraagt Emily en ik volg haar vinger naar Jayson. 'Ja, samen met Noah en Aiden.' zeg ik en ze knikt. 'Kom we gaan naar hun toe.' zegt Emily met een dubbele tong en ik knik. Ik pak haar arm vast en trek haar mee naar binnen. Ze beweegt te veel en loopt tegen een vrouw aan. De vrouw kijkt haar boos aan, maar ik trek haar snel mee naar binnen. 'Hey.' zeg ik en Jayson loopt op me af. Hij geeft me snel een knuffel en slaat zijn arm om mijn middel.
'Je stinkt naar alcohol.' zeg ik en hij lacht even. 'Gaan we naar onze kamer?' vraagt hij en ik kijk hem aan. 'Ze redden zich wel.' zegt hij, hij weet dat ik Emily niet zomaar achter kan laten. Ik knik, en kijk naar Emily, Noah en Aiden. Of nou ja, ik kijk naar de plek waar ze stonden, want ze staan er niet meer. 'Geweldig!' zeg ik en Jayson trekt me mee naar onze kamer. 'Moeten we ze niet eerst wegbrengen, ze zijn alle drie dronken.' zeg ik en hij schud zijn hoofd. Hij doet de deur dicht en loopt naar het bed. Ik loop naar de kast en pak mijn spullen. 'Waag het om op het bed te zitten.' zeg ik streng en ik hoor hem lachen. 'Waarom?' vraagt hij en ik kijk naar het bed.
Hij zit er niet op, gelukkig. 'Je stinkt, ik wil niet dat het bed ook gaat stinken.' zeg ik en hij kijkt me beledigend aan. 'Ga douchen.' zeg ik en hij staat moeizaam op. 'Kom je ook douchen?' vraagt hij vleiend en ik kijk hem met grote ogen aan. 'Ben je gek ofzo! Wollah meh!' schreeuw ik naar hem en hij lacht overdreven. 'Thuis wil je dat wel altijd.' zegt hij en ik kijk hem geïrriteerd aan. 'Jij wilt het altijd.' vuur ik terug en hij lacht dramatisch. 'Ik heb nooit gezegd dat ik het wil.' zeg ik geïrriteerd en hij loopt op me af. Hij komt vlak voor me staan en kijkt naar mijn ogen. Die mooie, bruine ogen..
'Kom met me douchen dan...' zegt hij verleidelijk, maar ik schud mijn hoofd. 'Eén keer.' zegt hij en hij drukt een kus in mijn nek. Ik duw hem weg en schud mijn hoofd. 'Nee, ga douchen.' zeg ik bazig en hij pruilt zijn lip. 'Alsjeblieft?' vraagt hij zielig en ik moet lachen. 'Je bent echt erg..' zeg ik lachend en hij kijkt me met grote ogen aan. 'Schiet op.' zeg ik bazig en hij knikt. Hij pakt mijn hand vast en rent de badkamer in. Ik kan niet geloven dat we dit gaan doen.. 'Zo besparen we water.' zegt hij en ik kijk hem schuin aan. 'Doe snel, of ik ga slapen.' zeg ik dreigend en hij trekt snel zijn overhemd uit. Ik moet glimlachen, omdat hij precies luistert naar wat ik zeg.
Noah's POV:
Ik word wakker met een barstende koppijn en kijk naar het plafond. Mijn rug doet pijn van slapen op de grond. Gisteravond zijn Aiden en ik naar Emily's kamer gegaan en hebben we weer gepraat. Het was zeker wel gezellig, Aiden vond het nodig om Emily te irriteren, wat er grappig uitzag omdat iedereen dronken was. 'Goedemorgen.' zegt Emily slaperig en ik kijk naar de rand van het bed. Ze hangt met haar hoofd over de rand heen en glimlacht naar me. 'Heb je geen hoofdpijn?' vraag ik en ze haalt haar schouders op. 'Beetje, maar ik heb veel water gedronken dus niet zo erg als jullie denk ik.' zegt ze lachend en ik zucht diep.
Ik sta met veel moeite op en probeer mijn evenwicht te behouden. 'Lukt het?' vraagt Aiden die blijkbaar ook wakker is. Emily en Aiden liggen in hetzelfde bed. En na wat Aiden gisteravond heeft gezegd geeft het me een goed gevoel. 'Wat gaan we vandaag doen?' vraagt Emily, meer aan mij dan aan Aiden en ik schud mijn hoofd. 'Ik ga slapen, dit overleef ik echt niet.' zeg ik klagend en ze zucht diep. 'De andere zijn allemaal uiteten, met elkaar, dus wat gaan we doen?' vraagt Emily opnieuw en ik kijk naar de grond. Mijn hoofd houd maar niet op met bonken en ik heb het gevoel dat ik moet overgeven.
'Dus we gaan niks doen?' vraagt Emily en ik schud mijn hoofd. 'Ik ga naar mijn kamer, maar eerst ga ik naar de wc.' zeg ik en ik loop snel naar de badkamer. Ik hoor helemaal niks wanneer ik in de badkamer ben. Het is vast ongemakkelijk daar.. Wanneer ik m'n handen heb gewassen en naar de kamer loop zie ik dat ze allebei op hun telefoon zitten. 'Ik ga.' zeg ik en Emily staat op. 'Ik ga dan maar een spa dag houden.' zegt ze vrolijk en ik moet lachen. Aiden staat ook op en loopt samen met mij de deur uit. 'Dus, je wilt weer terug met Emily?' vraag ik, om te kijken of hij zich nog iets herinnerd van gisteravond.
JE LEEST
Not Like Most Love Stories (NL)
RomanceDEEL 2 VAN NOT LIKE MOST GIRLS!: Emily Lewis is een rustig meisje, of nou ja.. Nu is ze een vrouw. We gaan vijf jaar verder van waar we gebleven waren. Ze heeft haar studie afgemaakt en heeft nog contact met veel vriendinnen, niet zo veel maar nog s...