Emily's POV:
Daar liggen ze dan, naakt. Zij ligt voorovergebogen en hij zit op zijn knieën, vlak achter haar. De lucht wordt uit mijn longen gezogen en ik zie Aiden vanuit mijn ooghoek naar me kijken. Alles begint te draaien en ik val bijna, terwijl ik stilsta. Aiden pakt mijn arm vast en gaat achter me staan. Ik doe mijn ogen dicht, maar dan zie ik hun. Er rolt een traan over mijn wang, maar ik veeg het snel weg. 'Ben je serieus?' vraag ik zacht. Ik wil gillen, dingen naar hun gooien of hem klappen. Ik kan gewoon niet bewegen. Waarom flipt Aiden niet?
Ik kijk naar Aiden, die mij afwachtend aankijkt. 'Emily..' zegt Leroy geschrokken en Selena probeert haar lichaam te bedekken met de dekens om hun heen. 'Waarom?' vraag ik en hij staat op. Hij trekt zijn broek snel omhoog en loopt mijn kant op. Ik kan eindelijk lopen en doe een paar stappen naar achter. 'Waarom?' vraag ik opnieuw en hij kijkt naar de grond. 'Waarom?!' schreeuw ik naar hem, maar hij antwoordt nog steeds niet. Ik loop op hem af en voordat ik weet wat ik doe, geef ik hem een klap in zijn gezicht. Mijn hand brandt door de klap en ik kijk hem boos aan.
Ik weet dat mijn ogen betraand zijn, want ik voel de tranen over mijn wangen rollen. Zijn uitdrukking veranderd naar geïrriteerd. Ik sla m'n hand voor mijn gezicht, waarom weet ik ook niet. Ik had hem niet moeten klappen, alleen hoe durft hij geen antwoord te geven. De vorige keer toen ik hem sloeg, werd hij boos. Hij sloeg me toen terug, iets harder dan dat ik hem sloeg, maar we hebben het uitgepraat. Na die dag heeft hij me nooit meer geslagen. Hij moest proberen. Zijn ogen zijn precies hetzelfde als die dag. 'Aiden, ik..' zegt Selena maar hij negeert haar. 'Emily, we gaan.' zegt Leroy streng en ik schud mijn hoofd. 'Ik ga.. Ik weet niet wat jij gaat doen, maar je kleren liggen buiten.' zeg ik boos en hij lacht sarcastisch.
'Hoe bedoel je?' vraagt hij geïrriteerd en ik kijk hem boos aan. 'Hoe bedoel je? Ben je geschift?!' schreeuw ik en hij doet een stap naar voor. Aiden gaat voor me staan, met zijn rug naar mij toe. Wat doet hij? 'Ga aan de kant.' zegt Leroy bot, maar Aiden blijft staan. Ik veeg snel mijn tranen weg en adem diep in. 'Daarom vergaf je me zo snel, omdat je aan het neuken was met haar!' zeg ik boos. Aiden draait zich om en komt naast me staan. 'Nee, dat is niet waar...' zegt Leroy en hij doet nog een stap naar voor. Ik doe een stap naar achter en pak de leuning van de trap vast.
'Emily..' zegt Leroy en ik doe mijn ogen dicht. 'Waarom Leroy?' vraag ik snikkend en hij zucht diep. 'Waarom?!' schreeuw ik. 'Omdat jij me geen kinderen kan geven!' vuurt hij terug. De lucht die ik net inademde is gelijk weer weggezogen door zijn woorden. Ik draai me om en ren de trap af. Ik val bijna, omdat alles wazig wordt door de tranen in mijn ogen. Ik loop naar buiten en probeer adem te halen. 'Emily wacht!' schreeuwt Leroy en ik zucht diep. Waarom ben ik niet met mijn eigen auto gekomen! 'Daarom vergaf je me zo snel, omdat je met haar naar bed ging!?' schreeuw ik naar hem en hij zucht diep.
'Laten we het uitpraten..' zegt Leroy en ik lach sarcastisch. 'Hoelang was dit al gaande?' vraag ik bot en hij kijkt naar de grond. 'Praat dan!' schreeuw ik naar hem. 'Ongeveer een maand.' zegt hij zacht en ik probeer kalm te blijven. 'Ben je serieus?' vraag ik ongelovig en hij knikt. 'Het boeit me niet wat je doet, ik ga naar huis. Waag het om ooit nog in mijn buurt te komen.' zeg ik bot en ik kijk langs hem, naar Aiden. 'Emily, jij bent ook vreemdgegaan! Je hebt met hem gezoend!' snauwt hij naar me en ik kijk hem boos aan.
'Zoenen en naar bed gaan met iemand is wel iets heel anders! Plus, je deed het al voordat ik überhaupt met hem gezoend had!' schreeuw ik naar hem. Aiden loopt langs Leroy en dat maakt hem woedend. Leroy duwt Aiden weg, waardoor hij bijna valt. 'Leroy!' schreeuw ik naar hem, maar hij lijkt het niet te horen. Aiden haalt uit naar Leroy en ze beginnen elkaar te klappen. Na een paar seconden liggen ze beide op de grond, elkaar te klappen. Ik pak Leroy's arm vast maar hij duwt me weg. Ik stoot met mijn hoofd tegen een muurtje aan en kijk naar de twee mannen die op de grond aan het vechten zijn. Alles wordt wazig, maar ik kan ze net nog zien.
JE LEEST
Not Like Most Love Stories (NL)
RomanceDEEL 2 VAN NOT LIKE MOST GIRLS!: Emily Lewis is een rustig meisje, of nou ja.. Nu is ze een vrouw. We gaan vijf jaar verder van waar we gebleven waren. Ze heeft haar studie afgemaakt en heeft nog contact met veel vriendinnen, niet zo veel maar nog s...