83. Still Here

177 9 0
                                    

Lorenzo's POV:

'Noah doe rustig, ik ga echt niet achter je aan blijven rennen.' zegt Aiden geïrriteerd en Noah werpt hem een dodelijke blik. 'Ga dan terug naar Emily!' schreeuwt Noah en Aiden rolt met zijn ogen. 'Kom ook mee, je gaat niet weer naar de kroeg om helemaal dronken te worden.' zeg ik zuchtend en hij laat zichzelf op de grond vallen. We zijn al vijftien straten achter hem aangelopen en zijn nu in een soort parkje. 'Sta op!' zegt Aiden streng en Noah kreunt keihard. De mensen die nu ook in het park zijn kijken ons raar aan. 'Doe normaal en sta op.' zeg ik en schud zijn hoofd. 'Sta op!' zegt Aiden klagend en hij geeft Noah een trap tegen zijn been. Niet hard, maar ook niet zacht ofzo. Noah rolt op zijn rug en kijkt ons aan. 'Ik wil niet, jullie kunnen gaan.' zegt hij zielig en ik zucht diep. 

'Sta gewoon op' zeg ik met een irritante toon en hij schud zijn hoofd. Hij draait zich eigenwijs weer op en begint weer te kreunen als een klein kind die zijn zin niet krijgt. Aiden kijkt me schuin aan en ik knik. 'Ik pak wel zijn armen Bro.' zeg ik snel en hij zucht diep. 'Oké, let's do this.' zegt hij en meteen pakt hij Noah's benen vast. 'Wat doen jullie?'  vraagt Noah geïrriteerd en ik pak zijn armen vast. Hij begint tegen te werken, dus laten we hem op de grond vallen. Hij gilt het uit van de pijn, want hij valt keihard op de stoep. 'Ga je nu lopen?' vraagt Aiden zuchtend en Noah staat met veel moeite op. Hij aait over zijn arm en trekt een pijnlijk gezicht. 'Waar the fuck gaan we naartoe?' vraagt hij zuchtend en ik haal mijn schouders op. 

'Kunnen we naar de supermarkt? Ik heb honger.' zegt hij en ik moet lachen. 'Hoe ga je van sad as fuck naar dit?' vraag ik en hij haalt zijn schouders op. Hij loopt voor Aiden en mij uit, naar de supermarkt. 'Hij doet nu kapot nep, zodat we hem gaan laten gaan.' zegt Aiden en ik zucht diep. 'We moeten gewoon regelen dat ze gaan praten, anders blijft hij straks voor de rest van zijn leven zo.' zeg ik en Aiden knikt. 'Komen jullie nog?' vraagt Noah, die al veel verder is dan ons. We knikken en lopen achter hem aan de supermarkt in. 'Je bent echt gestoord.' zegt Aiden lachend terwijl we naar Noah kijken, die zijn mandje vol met chips en chocola heeft gevuld. 'Jij betaalt toch?' vraagt Noah en Aiden schud zijn hoofd. 'Het is wel jou schuld dat ik haar ken.' 'Hoe bedoel je?' vraagt Aiden en ik probeer mijn lach in te houden. 

'Ja, dankzij jou ken ik Naomi.' 'Helemaal niet, dankzij Emily ken je haar!' zegt Aiden verdedigend en Noah zucht diep. 'Ja maar hoe ken ik Emily, ding ding ding! Door jou!' zegt Noah betweterig en ik moet nu wel lachen. Ze lijken wel twee kleine kinderen die ruzie maken over een stuk speelgoed. 'Helemaal niet, je zou haar sowieso al leren kennen want je ging bij haar in de klas!' 'Ja, omdat jij op die school zat!' Ik begin nog harder te lachen en voorbijgangers kijken ons raar aan. 'Lorenzo zeg tegen hem dat ik gelijk heb!' Schreeuwen ze in koor naar me. Ik val gewoon bijna op de grond van het lachen. 'Het is niet grappig!' zegt Noah kinderachtig en ik veeg mijn tranen weg. Ik moet gewoon zo hard lachen dat ik huil. 

'Als jij gewoon met Dina was, zou ik nooit zo close worden met Emily.' zegt Noah bot en ik stop langzamerhand met lachen. 'Dus ik moest met een of ander meisje, waar ik totaal geen gevoelens voor had?' vraagt Aiden en Noah begint sarcastisch te lachen. 'Zeg dat maar tegen je lul, die vond haar wel geweldig.' zegt Noah bot en hij gooit het mandje op de grond. Aiden zucht diep en pakt het mandje van de grond. 'Ga jij maar met hem praten. Ik heb nu echt even geen zin meer.' zegt hij uitgeput en ik knik. Ik loop snel achter Noah aan, die buiten tegen een boom leunt. 'Yo..' zeg ik en Noah kijkt me vragend aan. 'Waar sloeg dat op?' vraag ik en ik wijs naar binnen. 'Ik weet het echt niet.' zegt hij zuchtend en ik kijk hem schuin aan. 'Wat?' 'Je weet het wel. Iedereen weet het. Het ging om Naomi.' zeg ik en hij zucht diep. 'Laat haar hierbuiten, het gaat echt niet om haar.' zegt hij geïrriteerd en ik kijk hem schuin aan. 

'Het gaat echt niet alleen om haar.. Gewoon dit alles bij elkaar..' zegt hij zacht en ik ga op een steen zitten. Aiden loopt de supermarkt uit met twee tassen vol met eten en drie kleine flessen sap. Noah's favoriet. 'Thanks bro.. Sorry dat ik zo flipte.' zegt Noah zacht en Aiden haalt zijn schouders op. 'Ik verdiende het wel een beetje, dus is goed.' zegt Aiden en hij duwt één van de tassen in Noah's handen. Noah pakt een zak chips en maakt het meteen open. 'Hoe bedoelde je, alles bij elkaar?' vraag ik en hij haalt zijn schouders op. 'Woorden.' 'Dat heb je van Emily.' zegt hij plagend en Aiden knikt. 'Dus ze heeft je toch nog wat manieren geleerd.' zeg ik plagend en Aiden geeft me een speels duwtje. 

Not Like Most Love Stories (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu