Emily's POV:
'Vind je niet dat jullie een beetje overdrijven?' vraagt Harper nadat we hun het hele verhaal hebben verteld. 'Dus als je Florian zag praten met z'n ex, zou je het niet erg vinden?' 'Waarom waren jullie daar überhaupt?' vraagt Keisha die het blijkbaar eens is met Harper. 'Ze stelde een vraag.' zegt Hailey, maar ze halen hun schouders op. 'Ik weet het niet, maar het was Noah's vrijgezellenfeest en die hebben jullie nu een soort van verpest.' zegt Zara en ik rol met mijn ogen. 'Ga me niet zeggen dat jullie aan hun kant staan?' vraagt Aaliyah en ze halen hun schouders op. 'Misschien overdreven jullie gewoon een beetje.' Harper kijkt naar Maddy die haar schouders ophaalt. 'Niet aan mij vragen, ik hou me erbuiten.' zegt ze snel en ik zucht diep.
'We hebben helemaal niks verpest. Ze moesten gewoon niet zoveel drinken. En al helemaal niet met hun exen gaan praten.' zeg ik. 'Ten eerste, ze zeggen dat ze niet met hun wilden praten, zij kwamen naar hun en ten tweede, wij dronken toch ook veel gister of bij Aaliyah's feest.' Keisha kijkt me onderzoekend aan en ik zucht diep. 'Jullie doen nu echt een beetje egoïstisch.' 'Hoezo dat dan?' vraagt Hailey beledigd. Ik vind het raar dat ze zo reageren, want we overdrijven helemaal niet. 'Geef gewoon toe dat jullie overdrijven.' 'Helemaal niet.' zegt Aaliyah snel en ze staat op. 'Echt wel.' zegt Keisha en ik schud mijn hoofd. Ik sta ook op en ga naast Aaliyah staan. 'Weet je wat, fuck jullie.' zegt Hailey en ze komt ook naast ons staan. 'We overdrijven helemaal niet, want jullie zouden precies hetzelfde gedaan hebben.' zegt Aaliyah en ze trekt ons mee naar haar kamer.
'Ik heb echt geen zin om Lorenzo nog te zien vanavond.' zegt ze zuchtend en ik kijk naar Hailey. 'Ik heb geen zin om Jayden te zien, hij gaat sowieso een ruzie starten.' 'Blijf dan beide bij mij slapen. Ik zet Aiden's spullen wel buiten, dan kan hij bij een van de andere gaan slapen.' zeg ik en ze beginnen te lachen. 'En de kinderen dan?' 'Die kunnen gewoon mee, ik heb twee kinderbedden en ik denk dat op één bed wel twee kinderen kunnen, denk je niet?' Ze knikken en Aaliyah staat meteen op. 'Hailey ga je shit halen.' zeg ik en ze knikt. Ze loopt naar haar eigen kamer. 'Ik neem hem wel alvast mee, tot zo.' zeg ik en Aaliyah knikt. Ik til Dante op en loop richting mijn moeders kamer. De tweeling kruipt naar me toe en begint aan mijn benen te trekken. Ik til Noraily op en knuffel haar, terwijl ik Dante ook nog vast heb.
'Wat is er aan de hand?' vraagt mam, waarschijnlijk omdat ze m'n rode ogen heeft gezien of mijn rode wangen. Ik ben nog steeds niet echt gekalmeerd na dat gevecht, maar dat komt nog wel denk ik. Ik leg haar snel uit wat er is gebeurd, maar net als de andere meiden, vind ze dat we overdrijven. Ik haal mijn schouders op en pak de kinderwagen. Ik zet de tweeling erin en loop, met Dante in mijn armen, door naar mijn eigen kamer. Daar aangekomen haal ik ze er allemaal uit en laat ze over de grond kruipen. Ze schieten meteen weg, naar de tv en kijken afwachtend naar mij. 'Oké, maar niet te lang, het is al laat.' Ze knikken, ook al heb ik niet echt het gevoel dat ze begrijpen wat ik zeg. Glimlachend loop ik naar de kast, om de tv aan te doen. Ze klappen als ze een speelgoed reclame zien en wijzen ernaar.
Na een paar minuten hoor ik zacht geklop op de deur. Ik spring van de bank en loop ernaartoe. Wanneer ik de deur opentrek staat Jordan naar me te kijken. 'Hallo tante, mama hulp.' zegt hij en hij wijst naar de richting van de lift. Ik knik en laat hem naar binnen rennen. Ik loop naar de lift en zie Hailey struggelen om alle spullen vast te houden. 'Ja, ik weet. Veel spullen.' zegt ze snel en ik moet lachen. Ik help haar met een tas en loop terug naar de kamer. De deur is blijkbaar dichtgevallen. 'Shit.' 'Jordan!' schreeuwt Hailey en ik moet keihard lachen. Het is al laat en dan hoor je iemand op de gang keihard "Jordan!" gillen. 'Ja?' De deur gaat langzaam open en Jordan kijkt ons vragend aan. 'Bedankt schat.' zeg ik en ik aai over zijn hoofdje.
Aiden's POV:
'Dus hoe ga je dit oplossen?' We zijn eindelijk aangekomen bij het hotel, maar hebben de meiden nog niet gezien. 'Weet je zeker dat ze er al zijn?' vraagt Lorenzo en Florian knikt. 'Harper appte dat ze er al waren.' 'Ik ga naar de kamer.' zegt Jayden en hij loopt meteen naar de lift. 'Ik ga ook, kijken of ik het nog op kan lossen.' 'Succes bro.' Ik loop langzaam naar de lift en stap snel in als ik zie dat die bijna weggaat. 'We hebben het echt verpest, of niet soms?' vraagt Lorenzo die ook ik de lift staat. 'Waarschijnlijk wel.' zeg ik zuchtend. Hij kreunt en beent de lift uit als het bij zijn etage stopt. 'Succes.' zeg ik en hij zwaait naar me. Jayden stapt bij zijn etage uit en wenst mij succes toe. 'Jij ook bro.' Ik wacht tot de lift bij mijn etage stopt en stap uit.
JE LEEST
Not Like Most Love Stories (NL)
RomanceDEEL 2 VAN NOT LIKE MOST GIRLS!: Emily Lewis is een rustig meisje, of nou ja.. Nu is ze een vrouw. We gaan vijf jaar verder van waar we gebleven waren. Ze heeft haar studie afgemaakt en heeft nog contact met veel vriendinnen, niet zo veel maar nog s...