Aaliyah's POV:
Vandaag is de dag, ik ga trouwen! Ik ben zenuwachtig en wacht in de opmaakruimte. 'Ben je zenuwachtig?' vraagt Emily en ik knik. 'Het komt goed, je gaat eindelijk trouwen.' zegt Maddy opgewonden en ik zucht diep. 'Haal gewoon diep adem dan komt het allemaal goed.' zegt Emily en ik volg haar advies. Er word op de deur geklopt. 'Binnen!' roep ik en het is m'n ma. 'Hey, lukt het?' vraagt ze en ik knik. 'Ik ben gewoon zenuwachtig.' zeg ik en ze komt voor me staan. 'Het komt goed, hij maakt je gelukkig.' zegt ze en ik knik. 'Ik ga even alles regelen, ben zo terug.' zegt ma en ik knik. Ik haal diep adem en kijk in de spiegel. Ik ben helemaal opgemaakt door de Maddy. Ze kan goed make-up doen.
Ik sta op en haal opnieuw diep adem. 'My bitch is getting married!' schreeuwt Maddy en ik lach ongemakkelijk. 'Ik ben zo blij voor je.' zegt Emily emotioneel en ik glimlach naar hun. 'Ik hou van jullie echt waar.' zeg ik en ze lopen naar me toe. Ze proberen me te knuffelen, alleen lukt het niet echt. De jurk die ik aan heb is groot en prinses achtig. Iets wat ik al heel lang wil. 'Niet doen, ik wil mijn make-up nog niet verpesten.' zegt Maddy plagend en ik moet lachen. 'We moeten in paren lopen toch?' vraagt Emily en ik knik. 'Ik ga met Jayson, jij met Aiden.' zegt Maddy snel en Emily kijkt haar met grote ogen aan. 'Ja, goed idee.' zeg ik speels en Emily kijkt mij nu ook met grote ogen aan. 'Kom foto maken, gewoon van ons drie.' zegt Maddy en ik knik.
Aiden's POV:
'Het is echt raar gegaan.' zegt Jayson lachend en ik knik. De deur waar de meiden achter zitten gaat open. 'Klaar?' vraagt Jayson en Maddy knikt. Emily kijkt me niet eens aan, beter ook. Ik ben nog steeds boos op haar. Het is kut dat ik dan met haar moet lopen. Ik scan haar lichaam, ze heeft een lichtroze jurk aan, die wat korter is van voren en wat langer van achter. Het staat haar goed, te goed. Maddy heeft precies hetzelfde aan als Emily. Nee, iedereen ziet er goed uit. Niet alleen zij. Ik schud mijn hoofd om mijn gedachten weg te drukken en kijk naar Jayson. 'Klaar om te gaan?' vraagt hij en ik knik. Ik wacht totdat Emily klaarstaat en ga dan naast haar staan.
Maddy draait zich om en kijkt ons aan. 'Doe normaal, hou haar vast.' zegt Maddy bazig en ik steek mijn tong uit. Ik kijk naar Emily die haar middelvinger naar Maddy opsteekt. Ik steek mijn arm uit voor Emily, zodat ze haar arm om die van mij kan haken en dat doet ze ook. Het voelt raar, maar goed tegelijk. 'Let's do this.' zegt Jayson en ik moet lachen. We lopen achter Maddy en Jayson aan. Iedereen kijkt ons aan, maar het boeit me niet. Dit is misschien de laatste keer dat ik zo met Emily kan doen, want na vandaag. Na vandaag ben ik er klaar mee.
Lorenzo's POV:
Daar sta ik dan, nadat ik iedereen heb gegroet en niet meer met Aaliyah mocht praten. De altaar. Een plek waar ik zo lang van gedroomd heb. Ik wou na het eerste jaar al met Aaliyah trouwen, alleen wist ik niet hoe ik het haar moest vragen. 'Zenuwachtig?' vraagt de trouwambtenaar en ik knik. 'Zeker.' zeg ik en hij geeft me een schouderklopje. We staan op het strand, met een hete zon, maar een koel windje. De golven raken bijna onze voeten en het ziet er prachtig uit. Ik hoop maar dat het precies is wat Aaliyah wilt, want ik vind het perfect. De muziek begint en iedereen kijkt naar de witte loper in het midden. Eerst komen Jayson en Maddy aanlopen, daarna Emily en Aiden. Ze zien er goed uit.
Een paar seconde later komt Aaliyah onze kant op. Ze ziet er prachtig uit. Haar haar is mooi gedaan en haar make-up is geweldig. Die jurk staat haar geweldig. Ik word gewoon emotioneel, ze is gewoon van mij. God heeft ons gewoon bij elkaar gebracht. Hij gunde me iets wat ik echt nodig had. Voordat ik haar kende, wist ik niet wat ik wou doen met mijn leven. Nu, door haar, weet ik precies wat ik wil. Er rollen een paar tranen van blijdschap over mijn wangen en Aiden geeft me een schouderklopje. 'Ze is van jou gast.' zegt hij en ik knik.
De ceremonie is voorbij, we hebben emotionele speeches gehouden voor elkaar. Iedereen is zich snel gaan omkleden en heeft nu feestkleding aangetrokken. De moeder van Aaliyah geeft mij een knuffel en we gaan met z'n drieën op de foto. 'Zorg goed voor haar.' zegt haar moeder emotioneel en ik knik. 'Jullie moeten dansen!' schreeuwt Harper naar ons en er begint een langzaam liedje te spelen. Ik steek mijn hand uit en trek haar naar me toe. We gaan midden op de dansvloer dansen en iedereen om ons heen kijkt naar ons. 'Go girl!' hoor ik Keisha nog roepen en Aaliyah lacht even. Ze drukt haar hoofd in mijn nek en glimlacht. 'Je ziet er prachtig uit.' zeg ik tegen haar en ik geef haar een kus op haar hoofd. 'Jij ook..' zegt ze zacht en ze kijkt me aan. 'We zijn nu officieel man en vrouw.' zegt ze en ik knik. 'Hoe voelt het om mijn vrouw te zijn?' vraag ik en ze haalt haar schouders op.
JE LEEST
Not Like Most Love Stories (NL)
RomanceDEEL 2 VAN NOT LIKE MOST GIRLS!: Emily Lewis is een rustig meisje, of nou ja.. Nu is ze een vrouw. We gaan vijf jaar verder van waar we gebleven waren. Ze heeft haar studie afgemaakt en heeft nog contact met veel vriendinnen, niet zo veel maar nog s...