Azi este Joi.Teoretic, Blué a spus că nu o să meargă la școală pentru că este săptămâna altfel și nu se face nimic, dar uitase că de Joi până Vineri seara este excursia cu clasa.
Și-a amintit abia cu o zi înainte, așa că a fost destul de grăbită.Nu mai vorbise cu Ben de la incidentul acela, de fiecare dată când se gândea ce a scos pe gură îi venea să roșească.
Pe la ora șapte jumătate dimineața, se trezește și se îmbracă, clasa lor pleca la munte.Îi era dor de zilele în care era mică și se aventura cu bunicul ei pe munte.Păcat că i-a murit...
Își ia o pară din fructieră și iese pe ușă cu ghiozdanul în spate.
Ajunge în pași grăbiți la școală și vede că autocarul era parcat acolo, dar colegii încă așteptau cu diriga.Blué se uită după Ben, fără să își dea seama.
După ce îl observă, își întoarce capul în direcția opusă, începând să îi bată inima într-un ritm alert."De ce îmi bate inima așa de tare când sunt în prezența lui?"
La iubire nu s-a gândit, pentru că niciodată nu a simțit ce e aceea.Pentru ea cuvântul "iubire" este un substantiv, nu punea valoare sau nu îl analiza în viața de zi cu zi cum făceau celelalte puștoaice de vârsta ei.
Când își aude numele spus de dirigă, merge în autocar într-un loc la întâmplare.Se așează la geam și privește în gol.
Iese din transă când aude că scaunul de lângă ea a fost ocupat, când se uită la persoana din dreapta ei, inima parcă voia să o ia la fugâ.-Oh, hei Blué. zâmbește dulce, arătând două gropițe mari în obraji.
-H-Hei.. își întoarce capul repede spre geam, drumul dura vreo șase ore jumătate, în orele astea Ben v-a fi doar lângă ea.
~după 1 oră jumătate~
Blué tot era tensionată, inima îi bâtea la fel de repede și corpul parcă îi era de gelatină.
Ben dormea liniștit, cu buzele între-deschise și cu părul blond pe ochi.
Blué îl analiza uneori, era frumos, cu adevărat frumos.Lui Ben îi cade capul pe umărul șatenei roșiatice, ei începând să îi bată inima și mai accelerat.
Ben deschide ochii și vede că era cu capul pe ea, se freacă la ochi și se uită la ea.-Pot să dorm cu capul pe picioarele tale, te rog?Mă doare spatele de la scaunul ăsta. o întreabă liniștit și fără griji, ignorându-și pârul ciufulit.
-Si-Sigur!... înghite în sec, îi era așa de rușine să vorbească cu el, și faptul că îl vedea așa de calm o făcea să se simtă intimidată.
Ben își pune mâinile pe unul dintre picioarele ei și capul pe coapsele sale.
Colegii începeau să se uite și să râdă.-Faceți un cuplu frumoos! râd câțiva băieți și Blué deja începea să se enerveze, doar cu Ben poate să fie genul de fată dulce pentru că doar cu el se simte inferioară și timidă.
-Măcar eu nu fac un cuplu cu scaunul din față. când spune asta, se creează o turbulență și unul dintre băieți pupă scaunul.Fusese doar o coincidență, dar Blué se bucura.
-Hmph. își pune o mână în părul lui Ben și îl mângâie, îl avea așa de moale și miroasea puternic a șampon cu căpșuni.
"Profit cât doarme." gândește vicleana cu pricina și se holba la Ben.
Aude câteva sunete ca atunci când faci o poză și se rușinează, nu era cu Ben dar de la ce i-a spus băiatului ăluia, suna ca și cum a spus subtil că e în relație cu el.
"Ughhh, sper să ies din asta și Ben să nu fi auzit!"
S-o creadă ea că Ben nu a auzit.
CITEȘTI
Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔
Romance{Carte terminată} Un anonim care se însemnează ca "B.D.,, atunci când vorbește cu așa numita țintă Blué pentru prima oară, o fată de 16 ani, prin mesaje, o face pe aceasta să își stârnească interesul pentru el. Mesajele erau dese, anonimul...