Când au ajuns la tabără, Rayden și Lizze dormeau amândoi, ea stând cu capul la pieptul lui și cu mâna pe a sa.
-Îndrăgostiților, vedeți că am ajuns! spune doamna care se ocupa de tabără și le dă la amândoi câte un bobârnac să se trezească.
-M... Rayden se trezește primul și oftează lung, ridicând-o și pe Lizze.
-Mai repede! ridică doamna aceea vocea la ei și iese din autocar.
-Lizze, dă-mi mâna, poate te pierzi p-aici. spune Rayden întinzându-i mâna.
-B-Bine.. se mai freacă odată la ochi să fie trezită bine și îi dă mâna.
Ies amândoi din autocar ținându-se de mână, Rayden fără jenă și Lizze puțin rușinată.
-Mda...Acum că au venit toate pacoste~uhm, toți copiii, treceți să vă alegeți cu cine stați în cameră.
Toți o urmează și îi pune să noteze pe o fișă camera cabanei în care vor sta, pentru că ele erau de câte două persoane.Și pe altă fișă notează cine cu cine va sta în cameră.
-Uita-ți-vă la ăia, sigur vor să facă ceva în cabană de se pun fată cu băiat. spun niște băieți, dar prima oară Rayden nu credea că e vorba de el și Lizze. Dar blondina e drăguță, nu prea s-ar potrivi cu ăla.Nu credeți?
După ce Rayden semnează ce avea de semnat, pune pixul pe masă într-un mod zgomotos, încât să le atragă atenția pușlamalelor.
Se întoarce cu fața la ei, uitându-se urât de tot, bineînțeles.
-Ce, mă?Unde te doare? zic ăia încercând să facă mișto de el.
-Întrebarea este:Unde vă va durea pe voi? Rayden își troznește pumnii.
-H-Ho!Calmează-te, tipule!
Unul "mai cu moț" vine în față și vrea să îi spună ceva lui Rayden, dar nu apucă.
-Plecați!Lăsa-ți-l pe Rayden în pace!! se bagă Lizze în fața lui Rayden și se vedea că voia să îl apere.
-Oh?Tu ești drăguță. tipul încearcă să o atingă dar Rayden îi dă peste mână, auzindu-se ca un "Poc!" foarte tare din brațul ăluia.
-Ești idiot?! băiatul se ține de mână și strânge maxilar de la durerea provocată.
-Dacă eu sunt idiot, tu cum ești? vorbește mai calm, dar tot cu o privire de groază.
-Mai deștept.
-Ohh?Vai, iartă-mă, nu știam că tu ești locul unu pe continent la un sport, având și cele mai bune note dintr-un liceu cu multe așteptări, și fiind și președintele consiliului elevilor unde înveți tu.
-Să mori tu că ești Rayden Lawman, cel cu peste cincizeci de medalii naționale și internaționale la baschet!
-Chiar eu sunt.Și de ce să mor eu?Să mori tu. scoate limba jucăuș și se întoarce cu spatele luând-o pe Lizze, dar îi aruncă o ultimă privire. Ar fi trebuit să mi te închini că ai avut ocazia să vorbești cu mine. zâmbește dulce și pleacă cu Lizze la cabana lor.
-Nu crezi că ai fost cam răutăcios? chicotește Lizze și se uită la el.
-Nah.Niciodată nu o să regret că mă port așa cu ceilalți, în principal cu el.
-De ce?
-Pentru că nu mi-a plăcut cum ți-a vorbit.
Lizze chicotește scurt.
-Ce este?De ce râzi? întreabă confuz.
-Nu sunt de mare statut sau cineva așa important ca să mi se vorbească într-un anume fel.Și, nici nu știu cum vrei să vorbești cu mine...adică, tu ești foarte superior pe lângă mine din toate punctele de vedere, de ce ai vrea să stai cu cineva așa de inferior ție?
-Nu simt că îmi ești inferioară.Și, stau cu tine pentru că mă înțelegi, indiferent despre ce ți-aș vorbi.Nu stai cu mine doar pentru că sunt deștept sau frumos, nu te lauzi la alte fete că vai ești prietenă cu Rayden Lawman pe care toată lumea îl știe, nu profiți de mine, nu stai cu mine pentru că sunt popular, ești simplă și bună cu toți.Crede-mă, dacă celelalte fete se iau de tine după fizicul tău, spune-le că Rayden Lawman ți-a zis că ești o persoană superbă, e singurul caz în care te las să te lauzi. el chicotește și îi ciufulește claia blondă de păr lung.
-Rayden.. cuvintele lui îi lasă un zâmbet drăguț pe față, se vedea că e fericită.
-Uită-te la zâmbetul tău, la privirea din ochii tăi.Ești "acea fata pură,, pe care nu vreau să o pierd.Asta am zis la mai multe persoane care m-au întrebat dacă am pe cineva special pentru mine.Nu le-am dat numele tău, pentru că nu au dreptul să îl știe. Rayden zâmbește dulce și se uită la cerul înstelat.Autocarul i-a adus la doisprezece jumătate, acum fiind unu noaptea.Stelele se vedeau așa frumos în zona aia de munte.
-Rayden. Lizze îl ia de mâneca de la hanorac și îl privește cu niște ochi la fel de sclipitori ca stelele.
-Da? se uită la ea atent.
-Vezi acea stea? arată spre o stea mare și strălucitoare.
-Da.Ce e cu ea?
-Acea stea ești tu, Rayden.Tu mereu strălucești și ești superior tuturor, la fel ca acea stea care strălucește mai mult decât toate.
Rayden e atins de cuvintele ei, zâmbește larg.
-Lizze.
-Da?
-M-ai făcut fericit, să știi.
-Mă bucur.
-Și eu mă bucur că tu ești bucuroasă pentru bucuria mea.
-Cum spuneam, mereu vei fi superior tuturor. ea zâmbește larg. Toate frazele lungi, rapide și cu logică la tine le voi găsi.
-Nu doar asta vei găsi la mine.
-Mai ești și inteligent, frumos, elegant, serios, etc..Asta voiai să spui? chicotește.
-Nu.Voiam să mai spun că la mine poți găsi toată dragostea pe care o dorești. zâmbește dulce-dulce.
Lizze se face roșie și apleacă capul.
-Haide, Lizze.Să privim stelele din copacul de lângă cabană.
-Bine. se așează unul lângă altul pe o creangă mai lată și mai solidă de pe care nu aveau cum să cadă.
Erau singurii care nu dormeau la ora aia.
Dar, petreceau timp unul cu celălalt.De asta nu conta ora.
Rayden voia să stea Lizze cu el, Lizze stătea cu el.În adâncul inimilor lor, chițăiau de fericire că stăteau o lună jumătate unul cu celălalt.
Sentimentele erau pure la amândoi, erau frumoase la Lizze, sălbatice la Rayden.
CITEȘTI
Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔
Romance{Carte terminată} Un anonim care se însemnează ca "B.D.,, atunci când vorbește cu așa numita țintă Blué pentru prima oară, o fată de 16 ani, prin mesaje, o face pe aceasta să își stârnească interesul pentru el. Mesajele erau dese, anonimul...