#11 [II]

867 74 8
                                    

Până la urmă Lizze și cu Rayden și-au făcut un culcuș printre frunzele din pădure.El avea în ghiozdan o pătură, gândindu-se că ar putea sta pe iarbă.Chiar le-a prins să o aibă la ei.

Când era noapte beznă, Rayden, ținând-o pe Lizze lângă el, aude un glas destul de ascuțit, ca un fel de râset.

Lui Rayden i se fac ochii negri și sumbri ca noaptea, îi cresc ghiare și i se activase puterea pe care o folosea foarte rar.Și-a apărat mama cu puterea dată de la Ben.A moștenit viteza, auzul ascuțit, ghiare, care la Ben apăreau mai rar, și vederea nocturnă.

"Care e aici de vrea să mi-o fure?" Rayden era fixat doar pe acest tip de gânduri, cu Lizze era în general posesiv, dar acum, când știe că e pericol în jur, e în stare să omoare pentru a o proteja.

-Să te văd. aude din nou glasul pe la spatele lui și direct Ray dă cu pumnul, a simțit ceva tare,  era un corp tare.

-Las-o pe Lizze în pace!!E a mea și nu o împart cu nimeni!!! vocea lui era mai groasă și nervoasă, începea să simtă că nu se mai poate controla.

-Ce drăguț. persoana fuge cu o viteză imensă spre locul unde era Lizze, ea încă dormind pe pătură.

-Dă-te de acolo!!! Rayden fuge așa de repede că în urma lui lasă un vânt mare care a luat frunzele de pe jos și din copaci în aer.

-Și dacă nu vreau? persoana misterioasă îi ridică Lizzei capul și începe să o strângă cu două degete mari și subțiri de trahee.Ea începând să tușească.

-AM ZIS SĂ TE DAI!!! ochii lui Ray se fac negri complet, începând să curgă din ei lichidul asemănător cu al lui Ben, și asta se pare că a moștenit de la el.

Unghiile lui Rayden se fac imense, groase și ascuțite, fuge spre "victimă" cu ghearele imense și reușește să îl ia de lângă Lizze.

-Am spus că este a mea.Când spun ceva, așa este. Rayden își bagă ghearele în gâtul persoanei, activându-și vederea nocturnă.El vedea și fără vederea specială, dar acum avea nevoie pentru a vedea detaliat cine e prostu' care a încercat să îi fure micuța balerină.

"...Profu' de educație fizică?PEDOFILUL?!"

"Ești mort, bătrâne." Rayden nu s-a gândit la altceva, fără ezitare, fără frică.

I-a străpuns corpul peste tot cu ghearele, nu doar în gât.

După ce crede că l-a terminat complet, se transformă în "Rayden inocentul" și se duce la Lizze.

-Iub~Ahm, Lizze? se uita la ea, mângâind-o pe gât, unde pedofilul ăla idiot și-a pus mâna.

-M...Da..? Lizze deschide ochișorii și se uită la el, se simțea ca atunci când soțul își trezește soția sau ceva asemănător.

-Ești bine?Te doare ceva?Ai văzut ceva?

-Nu mă doare nimic..De ce?.. Lizze încă era puțin în starea se visare.

-E bine atunci.Dar, te intreb ceva, ți-e frică de lucruri inumane?

-Um..Depinde ce.

-O să fac ceva acum, te rog să îmi spui ce crezi.

-O-Ok... Lizze se uită atent la Rayden.

Rayden se transformă la fel ca înainte, totul neschimbat, doar că ochii, chiar dacă erau negri, erau plini de dragoste când o priveau pe ea.

-Ești... Lizze nu știa ce să spună.

-Cum sunt? Rayden se apropie cu fața de a ei.

-Unic și superb. ea nu își dădea seama că tot ce spunea îl făcea să o vrea și mai mult la el în brațe.

Că în inimă deja o avea.

-Serios..?

-Jur pe degețel.

-Eu jur pe un sărut că tu ești cea mai unică și superbă.

-Dar nu su~

-Ba da.Eu am jurat.Jură și tu pe ceva.

-Pe mine!

-Juri pe tine că ești unică și superbă?

-Dar nu am zis că sunt unică și su~

-HA!Ai jurat pe tine!Deci acum ești a mea!Hmm.. Rayden începe să se uite la ea și la corpul ei, într-un mod insistent.

-N-Nu am zis că sunt a ta!

-Jur pe mine că atunci când am optisprezece ani, îmi voi trece numele tău tatuat pe mână, să se vadă mare și frumos! Ray o sărută pe frunte apăsat.

-Dar~Uh...Lasă...Jur pe mine că o să fiu soți~Cee?Ce s-a auzit?Eu nu am auzit nimic! Lizzei îi bătea inimioara cu putere.Era rușinată rău.

Copilăriile astea...
Defapt,
Dragostea asta.

"Dacă ai știi de acum cât de mult te iubesc." gândea Rayden.

"Îmi bate inima mai tare când te văd.De ce?Ce mi se întâmplă?" gândea Lizze, repetat.

Asta își spuneu ei înșiși sub clar de lună, privindu-se în ochi cu dragoste și frica de a nu fi respins de celălalt.

Era o frică inocentă,
alături de o dragoste pură.


Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum