Tamisa de zece zile era pe patul de spital.Ryu era din ce în ce mai tăcut.
-Ryu, te rog mănâncă, puiule.. Lizze îl mângâie pe Ryu pe cap.
-Nu.Lasă-mă. Ryu stătea și se juca cu mâncarea.
-Chiar o iubești pe Tamisa, nu? Lizze zâmbește scurt.
-Țin la ea, dar nu o iubesc în felul ăla.Nu mă simt destul de pregătit să iubesc. Ryu oftează.
"Să știi că te și cred, Ryu." Lizze chicotește și se așează lângă el pe un scaun.
-Mă bucur că există o persoană care a vrut să stea cu tine. Lizze începea să aibă ochii umezi. De când erai mic, lumea te respingea doar pentru că erai rece prima oară.Dar, tu ești un copil așa de bun.. Lizzei încep să îi curgă lacrimile, puțin câte puțin. Sunt așa de f-fericită că mai vede cineva bunătatea din sufletul tău...
-Nu mai plânge, mă enervezi. Ryu o ia în brațe pe mama lui.
Lizze începe să plângă mai tare și îl strânge în brațe.
-R-Ryu, tu de când ești prieten cu Tamisa ești mai fericit? Lizze încearcă să se abțină din plâns, și își trage nasul.
-Da.Chiar sunt mai fericit.Și vrei să îți spun și motivul? Ryu zâmbea puțin.
-Hm?
-Mă iubește. Ryu zâmbește larg și se uită în altă parte.
-Serios?! Lizze chițăia de fericire.
Ryu aprobă, dar după puțin timp, se întristează.
-Ce ai?~Oh..Da..Ryu, Tamisa se va face bine..
-Sper.. Javra aia a împins-o pe scări!! Ryu dă nervos cu pumnul în masă și câteva farfurii se zgâlțâie dintr-o parte pe alta pe masă.
"Ryu chiar e îngrijorat pentru ea.."
-Mă duc la spital la ea, dacă tot e sâmbătă, pot sta mai mult. Ryuse ridică grăbit de la masă.
-Ryu, stai..De cât timp e internată?
-Zece zile.De ce?
-Du-i și asta, din partea mea. era o scrisoare într-un plic. Dar nu te uita în ea.Doar ea trebuie să o citească.
-Oh, ok.. Ryu ia scrisoarea și o pupă pe obraz pe maică-sa, plecând grăbit spre spital.
Peste vreo douăzeci de minute ajunge, intră în salon repezit ca de fiecare dată.
Îi pune scrisoarea de la Lizze pe noptieră și se așează lângă patul ei.-Trezește-te, proasto..Chiar așa mult îți place să mă vezi trist?Mă enervezi!În fiecare zi mă enervezi și mă enervează că nu te mai văd..Nici la școală, nici la dansuri, nicăieri.Mama ți-a lăsat o scrisoare pe care nu m-a lăsat să o deschid, a spus că e pentru tine.Ți-am lăsat-o pe noptieră..
În fiecare zi de când Tamisa era internată, Ryu vorbea cu aceasta în speranța că se va trezi.
Își dădea majoritatea sentimentelor pe tavă, ce nu putea să îi spună deobicei, îi spune acum.
CITEȘTI
Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔
Romance{Carte terminată} Un anonim care se însemnează ca "B.D.,, atunci când vorbește cu așa numita țintă Blué pentru prima oară, o fată de 16 ani, prin mesaje, o face pe aceasta să își stârnească interesul pentru el. Mesajele erau dese, anonimul...