#12

2K 132 10
                                    

Blué: 'Neața.

Ben: Omg, prima oară când îmi dai și tu mesaj:))
Blué: Nu irosi momentul=}
Ben: Nah, sunt doar surprins.
Blué: Spune-mi ceva drăguț.
Ben: De ce așa brusc?Ți-e dor să te alint?=)
Blué: Um..Păi, mă simt nașpa.
Ben: De ce?
Blué: Tata.
Ben: Ce e cu el?Ți-a făcut ceva?Îl omor:3
Blué: Tot vine beat acasă...Și mama nu a mai venit acasă de o săptămână.Mi-e frică să ies din cameră..M-am încuiat aici cu câteva caserole și pungi de mâncare.
Ben: Tata pe mine m-a înecat.Eu sunt mort, practic.
Blué: ...Atunci eu cum te văd în fiecare zi?Nu ești mort.
Ben: Slendy mi-a readus corpul la viață:3
Blué: Ooo, îl știu pe Slender Man!
Ben: Îl știi pe el și nu mă știi pe mine?Te bat-_-
Blué: Hoo!
Ben: Nope.
Blué: Da' repede te superi.
Ben: Da' tu cam repede ți-o ceri.
Blué: Și normal că nu te gândeai că mă bați, te gândeai la altceva;-;
Ben: Pooot?:3
Blué: Nu, idiotule;-;
Ben: Tu ești;-;
Blué: Semăn cu tine.
Ben: Și eu cu tine.
Blué: ;-;
Ben: ;-;

Blué îi dă seen, ducându-se la pervaz.
Privea pe geam angelică, plictisită, adormită, ...tristă.

"Am rămas iar singură, nu?Nici mama nu a mai suportat să locuiască cu tata...Ce aș fi vrut să plec cu ea..."

Asta gândea Blué, momentan.

"A mai rămas Ben?Uh..Nah..Nu îl cunosc așa de bine..cine știe ce vrea cu adevărat."

Începuse să se gândească la asta, nu i-ar fi displăcut dacă îl avea pe el ca sprijin și ca companie.

-Te gândeai la mine, dulceață? aude vocea băiatului cu claie blondă și se întoarce.

-Um..N-Nu..

-Siguur? îi simte mâinile pe umerii ei și tresare.

-Da..

-Nu tee creed. o întoarce cu fața la el, în loc de urechile lui normale, avea urechi de elf.

-De ce ai~

-Oh, astea? arată Ben spre urechi. Mi-am vizitat jocul, Legend of Zelda.Nu te recomand să îl joci, pentru că la nivelul 100 trebuie să te ucid, și chiar nu aș vrea.

-Of.. își duce capul în sus și se uită în gol.

-Ești bine?

-Nu..

-De ce?

-Ți-am zis în mesaje.Vreau și eu părinți care să mă iubească..Să stea cu mine.. se joacă cu degetele în timp ce vorbește.

-Nu știu cu ce te-aș putea ajuta acum...Dar, vrei să te iau în brațe?Te ajută? Ben îi zâmbește blând, avea o față chiar sinceră.

Aproba tristă și e luată cu putere în brațele mari ale blondului.
Își pune capul pe umărul lui, răspunzându-i la îmbrățișare.

-Mulțumesc, Ben.

-O să fiu aici pentru tine, să știi.

Blué își bagă capul în pieptul lui Ben și închide ochii, până ajunge să adoarmă.
Ben când e sigur că ea a adormit, i-a șoptit niște cuvinte, cele mai sincere cuvinte pe care le-a scos pe gură vreodată pentru cineva.

-Sper să rămâi a mea mereu.

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum