#3 [II]

1.4K 90 11
                                    

Antrenamentele de baschet erau obositoare, așa multă oboseală acumulată...De la școală câte șase ore, acum baschet patru ore pe zi.

Programul lui Rayden era încărcat, plus, împârțeau sala aia gigantică cu niște fete care făceau balet.

Sala era ciudată, jumătate se potrivea pentru baschet și jumătate era cu oglinzi, cu bări pentru balerine ce fac ele acolo.Nu era el interesat să cunoască lucruri de genul.

Făcea baschet de când se știa, chiar dacă era obositor, era pasiunea lui prin care se elibera.

Văzuse că se afișase o nouă foaie pentru fetele noi venite la balet, era un nume care îi atrase atenția.

"Lizze"

Era un nume destul de rar, bănuia că în spatele acestui nume de prințesă, chiar v-a vedea una.

Chiar dacă era cel mai serios, normal că mintea lui se mai ducea uneori la tâmpenii.Era normal, semăna cu taică-su.

Când se făcuse pauza de treizeci de minute, asculta conversația fetelor de la balet, poate afla care e Lizze.

Era un grup de zece fete, între vârstele de unsprezece ani și cincisprezece ani, după cum văzuse pe foaia ce se afișase atunci.

-Lizzeee!! strigă o fată spre o domnișoară care venea de la vestiare.

-Da, am venit. era o fată așa frumoasă, avea ochii gri și părul de un blond tot gri, nu galben, cum îl avea Rayden.

Era mică de înălțime, era slabă și cu pielea foarte albă, avea chipul ca de păpușă.

"E frumoasă." se uită la ea câteva secunde, după își întoarce privirea.

Auzea cum fetele chicoteau, el ca băiat, arăta destul de bine comparativ cu ceilalți, dar nu se lăuda pentru că își pierdea timpul.Îi era bine să știe pentru el că frumos și deștept.Era de părere că spusul altora despre calitățile proprii e o pierdere de vreme, calitățile și defectele se văd în timp, nu prin vorbe goale.

Câteva fete se uită la el, discutând una cu cealaltă.
Și el normal că evită să se uite la ele.

La ei a început antrenamentul mai rapid, învățând să facă noi scheme pentru ca adversarii să nu prindă mingea.

Rayden le-a făcut din prima perfecte.

-Bravo, Rayden.Perfect ca de fiecare dată.

Nu avea nevoie de laude, știa că face totul cum trebuie.

După două ore de antrenament continuu, mingea pe care i-o pasase unui coleg de echipă zboară la fete în "teren".

-E a voastră? întreabă o fată cu o privire arțăgoasă de la câțiva metrii distanță.

-Mhm.

-Lizze, du-te și dă-i mingea lu' ăla!

Rayden își dă ochii peste cap la acel apelativ, dar se uită la Lizze cum venea spre el cu mingea în mânuțe.Nu avea mai mult de treisprezece ani.

Când ea se apropie de el să îi dea mingea, parcă era și mai mică.

-P-Poftim.. îi întinde mingea cu ambele mâini.Era așa drăguță în rochița albastră de balerină.

-Mersi, micuțo. îi zâmbește blând și merge înapoi pe teren.
Lizze roșește puțin și merge înapoi în formația de balerine.

Când orele de antrenament s-au terminat, Rayden pleacă.Fetele au plecat de mai devreme.

Trecea pe coridorul lung cu mai multe săli pentru antrenament, dar aude o voce cunoscută.

-Să nu te mai prind că o să vi, ai înțeles?!Nu o să las o blondă de treisprezece ani să îmi ia locul!Nu ești mai bună decât mine, Lizze!!

Când aude numele Lizze, se apropie. Vede o fată cu păr negru și ochii verzi care se lua de Lizze, era din aceeași grupă cu ea.

-Să vezi ce-ți fac dacă mai vi~

-Hei. apare Rayden în peisaj cu simplii lui ochi sumbrii care speriau pe toată lumea. Ce ai cu ea?

-P-Păii, cum să explic încât să nu se supere Lizzeee.. mi-a furat ceva din geanta de balet!Și nu vrea să mi-l dea înapoi! spune fata cu o voce de mironosiță.

-Huh...? se uită la Lizze care avea lacrimi în ochișori, se uita în podea, speriată. Mi-e greu să cred că micuța asta plânge degeaba.Și nici nu avea când să îți fure, pentru că dulapurile din vestiare au cheie, și nu avea cum să îți ia cheia să se ducă așa, pur și simplu.Deci?Ce treabă ai cu ea? se încruntă la fată, care probabil deja s-a scăpat pe ea.

-Ni-Niciuna defapt!P-Paaaa!! fuge cât o țin picioarele.

-Mdaa... merge la Lizze și îi ridică căpșorul. Ești bine?Te-a lovit?

-N-Nu.. îi scapă un sughiț din cauza plânsului. Mi-a spus să nu mai vin la balet..C-Că ea e cea mai bună..Dar eu nu voiam să îi iau locul!Nu mă cumparam cu ea!

-E în regulă. o bate ușor pe căpșor. Eu sunt Rayden. îi zâmbește fermecător, într-un mod subtil.

-Eu sunt Lizze... dă mâna cu el, avea palma cât jumătate din a lui.

-Mă bucur să te cunosc, Lizze. încă își ținea mâna pe capul ei, cu cealaltă strângând-o ușor de mână, un gest normal atunci când faci cunoștință cu cineva.

-Și eu.P-Păi..Ne vedem mâine la antrenamente.. zâmbește scurt și fiind roșie în obraji, fugind la vestiare. Pa Rayden! îi face cu mâna.

"Ea chiar e diferită de restul fetelor, nu?" se gândește Rayden și pleacă de acolo cu zâmbetul pe buze.





Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum