#6

2.1K 128 5
                                    

B.D. :De ce eu îți dau primul mesaje mereu?
Blué:Sunt obligată să îți dau mesaj sau ce?
B.D. :Ehh:)))O să mă cauți tu.Stai liniștită❤
Blué:Ți-aș da block.
B.D. :Dă-mi, având în vedere că sunt un hacker înnăscut, mă pot debloca singur.
Blué:Ai numai ași în mânecă, corect?Orice aș face tu poți întoarce situația cum vrei.
B.D. :Corect:)
Blué:Îmi dai mesaje de destule zile.Zi-mi măcar cum te cheamă.
B.D. :Ne jucăm un joc și îți voi spune.
Blué:Ce joc?
B.D. :Du-te în bucătărie.

Blué dă din umeri și se duce la bucătărie, nu vede nimic diferit sau suspect.Îi dă mesaj.

Blué:Sunt în bucătărie.
B.D. :Bravo.Acum, ia un cuțit.

Înghite în sec și ia un cuțit cu mâna tremurândă.Începea să nu mai fie nerăbdătoare să joace jocul ăsta.

Blué:Am luat..
B.D. :Bun, acum, du-te cu el în dormitor.

Merge în dormitor cu cuțitul.Avea un nod în gât, corpul începuse să îi tremure în foarte puțin timp, pe jumătate îi era frică, pe jumătate era curioasă să vadă ce se întâmplă.

-Am făcut ce mi-ai zis.Acum, ce? vorbește cu vocea tremurândă.

-Acum, du-te la geam. aude o voce în urechea sa și se duce la geam.

B.D. :Acum, spune, "Cum te cheamă?"

-Cum te cheamă?! strigă pe geam și vede pe cer, începeau să se adune treptat nori încărcați cu apă.

Începe să plouă, fulgere dense apar si vântul îi flutură pârul lui Blué.

B.D. :Repetă.

-Cum te cheamă?! niște fulgere puternice se aud și simte furnicături pe șira spinării.

Aude o voce în spatele ei.Cuțitul nu îl mai avea în mână, nu știa cum i-a dispărut sau cine i l-a luat.

-Ben. îi pune vârful cuțitului pe coloană și trasează o dungă, nu se putea mișca, durea, ustura, tot ce simțea Blué în acel moment era durere.

-G..Gata.. te rog..

-Mă rogi?Ce frumos, ce sentiment plăcut. îi trasează cu cuțitul o dungă pe spate.

-Încetează!Mă doare! îi cad câteva lacrimi.

-Mă semnez, să se vadă că ești țintă luată.Oricum, mi-ai atras de mai de mult timp atenția.

Durerea se micșora, atenția lui Blué era acaparată de cuvintele blondului parșiv, numit Ben.

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum