De când cu întâlnirea lui Ryu și a Tamisei, aceștia au devenit puțin mai apropiați.
-Bun, haideți să facem încălzirea, copii! spune Rayden, pentru că ei tocmai începeau antrenamentul de dans.
Irene se uita cu o privire plină de ură la Tamisa de când a venit, pentru că Ryu se așezase lângă ea.El nu prea îi vorbea Tamisei, dar ea purta conversații cu el, ea le începea, dar se bucura că el nu refuza să discute cu ea.
Când toți erau gata de încălzire, Irene ridică mâna la Rayden, însemnând că vrea să spună ceva.
Rânjea în sinea ei.-Da, Irene.Ce este? Rayden oftează scurt, nu prea îi făcea plăcere să discute cu ea.
-Voiam să vă spun ceva..
-Ce e?
-Astăzi dimineață, în vestiarul fetelor, când ne schimbam, am auzit-o pe Tamisa cum a zis de dumneavoastră că sunteți un prof nașpa și că mai bine nu mai venea la cursuri.. Irene spune totul cu o voce joasă și "inocentă".
-Ce?! Tamisa exclamă revoltată și vine în fața Irenei.
-Nu mai minți, Tamisa!Toate fetele știm că ai zis asta!
Fetele râdeau între ele, și aprobă.
Rayden nu credea asta.Oricum își dăduse seama că Irene îl plăcea pe Ryu, voia să o îndepărteze pe Tamisa.
Ryu vine lângă Tamisa, cu pași apăsați, privind-o pe Irene cu ochii sumbri ai tatălui lui.
-Irene, crezi că nu e evident că ai ceva cu Tamisa-chan?
Tamisa roșește puternic când Ryu adaugă acel "chan" la numele ei.
-C-Ce?!Ce să am cu ea?!
"Pff, trebuia să îmi iau popcornul.Prost ai fost, Rayden." își spune Rayden și oftează scurt, privind această dramă.
-Mereu e vina ei, de fiecare dată ea face totul greșit.Mereu ea e cea care greșește.Nimeni altcineva nu greșește, decât ea.Chiar credeai că sunt așa de prost, încât să nu îmi dau seama că vrei să o îndepărtezi de mine?
-Dar eu nu-
-Să nu te aud!Și să-ți mai spun ceva, urăsc persoanele ca tine. Ryu se uită după la tatăl lui. Sper că nu ai crezut ce a spus prefăcută asta!
-Eu nu cred lucruri decât când am dovezi.Irene, te iert de data asta, dar data viitoare o voi chema pe mama ta aici!Rayden zâmbește slab și fals către ea și le spune celorlalți să se așeze la locurile lor.
Tamisa îi zâmbește larg lui Ryu în semn de mulțumire, pentru că i-a luat apărarea.
Acesta îi scoate limba într-un mod drăguț.
Tamisa roșește și își întoarce capul.
Antrenamentul serios a început abia acum, după drama aia falsă scotocită de Irene.
~peste 2 ore~
După ce au terminat cu acest curs, fiecare pleacă în drumul lui.
-Ryu, vrei să mergem împreună spre casă?Avem cam același drum! îl întreabă Tamisa pe acesta și el doar aprobă.
-Pa, tata. Ryu îl salută pe Rayden, care mai avea niște acte de completat, și pleacă cu Tamisa.
"Se simte bine să am o persoană căreia să-i pese de mine.Ar trebui să îi întorc gestul Tamisei-chan cumva.."
-Um...Tamisa-c-chan..
-Da, Ryu? Tamisa îi zâmbește, roșind puțin.
-Ce îți place să mănânci?! Ryu se forțează să spună ceva, voia să afle ce preferă de mâncare, dar mai mult a speriat-o.
Tamisa se uită puțin la el, după chicotește, dând-o în râs.
-H-Hei!Nu râde!Răspunde-mi la întrebare!
-Sc-Scuze! ea încă încerca să se abțină din râs. Ești foarte amuzant uneori. începe să râdă mai tare și ca sprijin își pune mâna pe brațul lui.
-Ia mâna! Ryu îi ia mâna de pe el, roșind puternic.Încerca să ascundă asta.
-Ce drăguț ești când roșeești! Tamisa râdea extrem de gălăgios.
-Vrei și tu să vezi cum e sau ce?! Ryu deja voia să se răzbune pe ea pentru că a râs de el.
-Nu asta am zi~
Ryu o bruschează într-un mod nedureros, sărutând-o pe obraz, apăsat și scurt.Își dezlipește buzele de pe obrazul ei și o privește rânjind sadic.
"Pare amuzantă joaca asta de-a iubirea." Ryu chicotește la gândul ăsta.
Tamisa avea toată fața roșie, ca și cum ar fi avut o criză de râs.Dar asta se putea numi o criză de rușine.
"Ryu ș-și-a pus buzele pe obrazul me-meu.." Tamisa nu mai gândea limpede.
-Cine roșește acum, huh? Ryu îi rânjește superior și merge înainte, cu mâinile în buzunar.
"Chiar m-a pupat.." Tamisa rămăsese pe loc, zâmbea tâmp.
Ryu se întoarce cu privirea către ea.
"Deja mă iubește?"
"Merit asta măcar?"
"Eu ce simt?"
"Simt ceva?"
"N-NU!NU TREBUIE!RYU, IDIOTULE!NU TE POȚI ÎNDRĂGOSTI!"De la întrebarea spusă ciudat de către Ryu, legată de mâncare, au ajuns să se gândească la ce simțeau.Cum?Cu ajutorul sentimentelor necontrolate, Cine știe, poate și el o place puțin.
Ryu se simțea dezarmat.
Tamisa se simțea fericită.
Acel mic pupic a făcut-o pe Tamisa să simtă că a primit iubire cât pentru toată viața ei.
CITEȘTI
Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔
Romance{Carte terminată} Un anonim care se însemnează ca "B.D.,, atunci când vorbește cu așa numita țintă Blué pentru prima oară, o fată de 16 ani, prin mesaje, o face pe aceasta să își stârnească interesul pentru el. Mesajele erau dese, anonimul...