#3 [III]

732 56 20
                                    

Astăzi, după câteva săptămâni, era zi de curs de dans.
Toți veneau rând pe rând, unul câte unul în sală.

Ryu stătea într-un colț și aștepta să înceapă antrenamentul.
Aștepta ceva...
Pe cineva...

Nici el nu știa pe cine.

După douăzeci de minute trecute, Rayden se prezintă în sală, însoțit de o fată.

"Altă elevă idioa~...-

-unde e idioata de Tamisa?" Ryu se uită în jur, după ea.

-Se pare că la momentul actual ne vin elevi destul de des. Rayden râde scurt și o prezintă pe fata cu o aură dulce. Ea este Irene.

-Bună!Eu sunt Irene! 'dulceața' zâmbește dulce, făcând cu mâna celor din sală.Roșcata cu ochi verzi își așează privirea direct pe Ryu, care o privea cu niște ochi goi.

-Bun..Lipsește cine~

Se aude clanța ușii, toți ducându-și privirea spre ea.

-Bu-Bună ziua..mă scuzați că am întârziat.. pe ușă intră Tamisa, care nu era într-o stare prea bună.

"Ugh..Tamisa ce are acum?-

-uh?Nu i-am mai zis idioată?Cred că mi s-au obișnuit ochii și creierul prea mult cu prezența ei."

-Bună Tamisa.. Rayden o salută puțin confuz. Scuze, dar știi că regulamentul îți interzice părul desprins la curs.

-Știu d-dar~

-Te rog, prinde-l. Rayden afișează un zâmbet slab către eleva sa, spunându-i după aceea Irenei să se așeze undeva în sală.

Roșcata s-a dus direct lângă Ryu.Privind-o pe Tamisa cu un rânjet răutăcios.

Tamisa stătea lângă ușă, ținându-și o șuviță de păr pe obraz, era ceva ce nu voia să arate.

-Tamisa, te rog, prinde-ți părul.

-D-Dar~

-Nu mă face să mă repet. Rayden face o voce mai aspră.

Tamisa oftează în interiorul ei, prinzându-și-l.
Când șuvița mare de păr este îndepărtată de pe obraz, o lovitură mare și mov i se vede pe obraz, care înainte era roz pal.

Toată grupa face ochii mari, Rayden vrând să spună ceva, dar Tamisa deja avea lacrimi mici pe obraji.
Iese din clasă fără să mai spună ceva, auzindu-se câteva suspine.

-Ryu, du-te după Tamisa.

-Acum. se ridică, dar e prins de mână de către Irene, care îl ținea de vorbă mai mult decât putea suporta el din partea unei fete.
Irene se uita la el cu niște ochi de cățeluș.

"Trucurile astea nu merg pe mine.Aș alege-o chiar și pe Tamisa dintre toate fetele ca să scap enervantele ca tine!"

-Tu ești mult mai idioată decât Tamisa!Pacoste ce ești!

Ryu își smucește cu brutalitate mâna din strânsoarea ei, ieșind pe ușă cu pași apăsați și mari.

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum