#12 [II]

953 70 44
                                    

Cei doi copii încă nu au găsit o cale de ieșire din pădurea imensă de pe munte.Coborau în jos, dar parcă drumul nu se mai termina.

-Rayden..Mi-e frică. se trezește Lizze să vorbească după minute de tăcere.

-Vrei să te țin de mână?

Lizze roșește la propunerea dată de Rayden, dar aprobă încet.

Rayden o ia gentil de mână pe Lizze.

"Are mâna așa caldă.." gândi ea și se uita la mâinile lor împreunate.Uitase de frică.

Rayden avea o atragere specială pentru Lizze.La ea era prima oară când simțea ceva "ciudat" pentru cineva.Nu știa mai exact ce simțea pentru el.Îl plăcea?Ca prieten, ca iubit?

-Lizze.Cred că ne apropiem.E un drum care duce la ieșirea din pădure, dar nu iese direct spre tabără.

-Haide pe acolo!Poate doar am ieșit prin altă parte, dar dacă ocolim, poate ajungem la tabără! spuse Lizze, începând să îi sclipească ochișorii, chiar voia să ajungă înapoi.Voia alături de el.

-Bine.Merită să riscăm.

Încep amândoi să meargă mai încet, pentru că drumul era destul de riscant de traversat.
După vreo jumătate de oră, ajung jos, la ieșirea din pădure.Au ajuns pe un drum marcat cu pietre, care ducea undeva.

-Mergem pe aici? întrebă Lizze, fiind gata să o ia pe acolo.

Rayden o prinde bine de încheietură, trăgând-o înapoi, lângă el.

-Nu.Nu cred că drumul ăsta ne va ajuta. Rayden era încordat, cineva le făcea astea intenționat?Cineva le voia răul așa mult, și de ce?Toate incidentele întâmplate sunt foarte ciudate.

Lizze merge cu Rayden pe un drum fix opus celui marcat cu pietre, ajungând la o pajiște plină cu flori, soarele care abia s-a trezit, ia locul lunii, începând să lumineze totul.

-Recunosc locul.E în jurul taberei, doar în jurul ei iarba era așa de plină de garoafe și crini.

-Tu chiar ești uimitor..Ești atent chiar la fiecare detaliu?

-Da.Cine știe când mă va ajuta, ca de exemplu faptul că tu n-ai sutien pe tine.

-Taci, perversule! Lizze roștește și se întoarce.

-Haide, rușinoaso! o ia de braț, mergând pe pajiște.

Lizze se uita constant la Rayden.Claia blondă ca soarele pe care o moștenea de la Ben, o făcea să simtă că exista soare chiar și noaptea.Părul lui era acel soare.
Ochii căprui și hotărâți, cercelul pe care îl avea în ureche, buzele cărnoase și rozalii.. După gândurile Lizzei, Rayden era "acea persoană perfectă" pe care o voia.

-Rayd~Ray. îi spune după poreclă, își amintise că el a rugat-o de mai multe ori să îi spună așa.

-Da, Lizze? el se uită la ea cu o privire blândă, nu rea și tăietoare ca un cuțit, așa cum îi privea pe ceilalți.

-Spe-Sper să...să...E-Eu...Sper să nu te pierd niciodată!! toată fața ei se face roșie, ea fiind ținută de mână de către el, vrea să își arate afecțiunea cumva, așa că îl strânge cu forța ei de furnică.

Rayden afișează un zâmbet slab și blând, se simțea fericit.

-Nu vei scăpa de mine. chicotește, sărutând-o lângă gură. Acum, haide, să mergem. o ia lângă el, continuând să meargă.

Lizze își mușcă buza de jos, încercând să își țină emoțiile sub control.

După ceva timp de mers, ajung la capătul pajiștii, unde se vedea semnul de intrare în tabără.
Toți erau acolo, făceau activități, se distrau.Profii ăia chiar sunt praf, au dispărut doi copii și ei nici n-au văzut.

Rayden și cu Lizze merg în cabana lor pentru a-și schimba îmbrăcămintea, obosiți nu erau pentru că dormiseră în pădure.

-Ai de gând să te schimbi în cameră cu mine? Rayden rânjește subtil.

-N-Nu!! Lizze tot încerca să își desfacă fermuarul de la bluză, era fermoar pe spate și nu ajungea.

-Vino aici. Rayden o trage lângă el și îi desface fermuarul. Oh, am avut dreptate, tu chiar n-ai sutien pe tine.

-Rayden!! face câțiva pași mai în spate, și se ține de bluză să nu cadă.

-Doar te-am ajutaat. fluieră acesta și își dă jos tricoul. Hm?Ce? vede că Lizze se uita la el.

-Ni..N-Nimic!! fuge la baie să se schimbe acolo, nu ma rezista mult fără să roșească.

Rayden doar rânjește scurt și se schimbă liniștit.După aceea, se uită pe orarul activităților de astăzi.

"Înot, huh?O ocazie să o văd mai dezbrăcată pe Lizze." Rayden chicotește șiret la gândul ăsta, și își ia pantalonii scurți de înot pe el.

-Lizze!Vezi că trebuie să îți iei costumul de baie pe tine!Avem înot acum! vorbea ca și cum ei nu s-ar fi pierdut în natură acum câteva ore.

-Nu mi l-am luat la baie!Mi-l dai, te ro~ când realizează ce a spus, își pune mâna la gură, dar deja era prea târziu.

-Imediat! Ray merge la bagajul ei și îl deschide, ce vede acolo...Raiul feminin - chiloței, sutiene, bustiere -, nici nu avea ea nevoie de bustiere adică...da...

Încearcă să își ignore gândurile perverse și caută un costum de înot.
El credea că e unul întreg, dar defapt..era unul din două bucăți, mov cu albastru.

Îi țâșnește puțin sângele pe nas, dar încearcă să se abțină.Îi duce costumul de baie la ușă, defapt intră peste ea.

-Lizze ți-am adus~ o vede în chiloți și cu mâna pe "comorile ei feminine".

"Acum chiar nu pot să mă mai abțin." îi ies șiroaie de sânge din nas.

-IEȘI AFARĂ, PERVERSULE!! cade în fund și își pune picioarele la piept.

-Scuze!! iese și închide ușa.

Ce moment rușinos.

Ce dragoste timidă.









Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum