#18 [II]

839 72 2
                                    

Trecuseră multe luni, Ray și Lizze formând un cuplu frumos.

Era seară, Ray se uita la televizor și Lizze gătea ceva în bucătărie, aproape terminând.

-Ce miroase așa bine?? urlă Ray din dormitor.

-Paste cu sos și chifteluțe!! îi urlă înapoi, din bucătărie.

"Oh Doamne, dacă toată viața voi trăi cu mâncarea ei, sunt cel mai fericit!"

Se aude ceva cum se sparge, și Ray merge la ea în pași repezi.

-Ești ok?!

-Uh..da.. Lizze râde cu o urmă de frică, ea locuia în casa lui, și încă nu se acomodase, nu voia să strice nimic.

Ray merge până în fața ei, ridicând palma la ea, vrând să o sperie.Își duce palma rapid pe spatele ei și o trage în brațele lui, chicotind.

-Să fi mai atentă data viitoare, bine, iubito?

La apelativul ăsta Lizze rosește puțin, aprobând ca un copil când i se zice să pape tot din farfurie.

-Bună fetiță. o bate pe căpșor ușor, și se așează pe scaunul mesei. Hm...Nu ți-ar sta mai bine fără pijama, ci doar cu șorțul ăla? Ray o analiza de la spate.

Lizze nu răspunde, nu se întoarce cu fața la el pentru că avea fața foarte rușinată...știa că Ray vrea să o facă să se simtă așa.

-Așa faci?Binee.. Ray se ridică de pe scaun și merge în sufragerie, își dă drumul la televizor, ignorând-o total.

"Poate că e mai bine așa..măcar până termin de gătit." gândi Lizze și realizează că mai avea doar de lăsat mâncarea să se răcească puțin, pentru că era extrem de fierbinte.

Lizze merge lângă Ray și își pune capul pe umărul lui.

Ray se dă mai într-o parte, fiind indiferent.

-Ray! Lizze se uită încruntată cu sprâncenele alea gri la el, făcând o față chiar amuzantă.

Ray se face că nu aude.

-Bagă-mă în seamă!Am terminat de gătit! își pune mânuța pe umărul lui, dar nimic.

-Meh..vrei să te bag în seamă, ai zis, Lizze?

"Mi-a spus Lizze,... nu mi-a mai spus pe nume fără alint de când suntem împreună."

-M-Mhm.. aprobă ușor nesigură.

-Păi...Trebuie să faci niște lucruri pentru mine ca să îmi câștigi atenția. îi vorbea cu o voce de superioritate extremă, când avea ocazia, se lăuda subtil, exact ca acum.

-C..Ce? Lizze se juca cu degetele.

-Trece-mă "Daddy💞👅" în telefon..., hmm...schimbă-ți hainele într-unele transparente, dacă nu ai tu, am eu pentru tine. Ray rânjind extrem de răutăcios, putea să profite acum că ea era a lui.

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum