#15 [II]

823 65 12
                                    

Ziua următoare au avut voie să doarmă mai mult.Dar, din păcate, Ray s-a trezit pe la nouă jumătate, ce putea să facă, decât să o privească pe Lizze în toată splendoarea ei?

"E efectiv o frumusețe, și ieri mi-a spus că se va gândi dacă îmi va da o șansă...Sunt în Rai cumva?"

Ray încearcă să se oprească din gândit la "ce va fi pe viitor".
Se așează lângă ea, în patul ei, cuprinzând-o cu toată căldura lui, de talie.

Stătea cu capul în părul ei și i-l mirosea, nu se abținea deloc.

Ea era îmbrăcată într-un tricou alb, dintr-un material cam subțire.Și o pereche de pantaloni scurți.

"Shit..Se văd prea multe.Abține-te, Ray!Doar nu vrei să îți faci o echipă de fotbal de la vârsta asta?!"

Cât Ray se gândea la posibila echipă de fotbal, Lizze începe să se "mâțâie" în somn, ajungând cu capul pe pieptul lui și cu mânuțele pe spatele său.

Ray zâmbea necontrolat.

"Păi...hm...dacă ea doarme...nu va știi nimeni că fac asta, nu?"

Ray își coboară mâna de pe talie, palma sa pupându-se cu coapsa ei.

"Ce piele fină are.."

El o ia cu totul și o adâncește în pieptul lui, la căldură.Îi ia o șuviță de păr și se joacă cu ea, părul ăla blond-alb al ei îl fermeca total.

-Rayden... rostește Lizze cu o voce joasă, zâmbind în somn.

"Ce naiba visează?Pentru că acel "Rayden" a sunat prea bine!"

-Raydeeen... Ai grijă la Ryu~~, vezi să nu cadăăă... E încă mititel și nu știe să urce scările..

"Ryu?Care Ryu?E încă mititel?!Stai, acest "Ryu" de care spune ea e bebele nostru sau...?"

-Am grijă la el, Lizzuca.. îi șoptește Rayden la ureche Lizzei și această zâmbește, punându-și obrazul pe pieptul lui.

Momentele acelea au fost, și încă sunt, așa de prețioase pentru Ray.

~pe la ora unsprezece~

Lizze începe să se miște, dând semn că se trezește.Ray aproape ațipea cu capul de pieptul ei.

-R-Rayd~gh, Ray? se uită la el cu ochii cât cepele, roșind.

-M..Ce e...? își ridică privirea având părul super ciufulit, dar arăta așa drăguț.

-Ce faci pe mine!? "Era de așteptat.."

-Dorm.Ești moale și caldăă...

-Dă-te, te rog!

-De ce?

-Vreau să merg la baie!

-Atunci...Dă-mă tu jos, Lizzuca. spune Ray cu un rânjet subtil.

-Dar nu pot!

-Atunci ramân aici. Rayden se așează la loc, cu capul pe pieptul ei.

Lizze încearcă să îl ridice, el fiind cu toată greutatea pe ea, dar ajunge cu acesta mai sus decât era nevoie, aproape bot în bot.

-Ri-Ridică-te..Te rog... ea degeaba încerca.

-Mă ridic, cu o condiție. blondul își ridică capul spre ea, rânjind.

-C-Ce..? "Nu mă aștept la ceva bun.."

-Să-ru-tă-măă~~

-D-Dar~ ea nu a mai avut timp să reacționeze, Ray deja îi ținea încheieturile.

-Nu accept un refuz.

-Asta e violare de intimitate, Ray!! Lizze se uita încruntat la el, totuși, nu se zbătea.

-Nu și dacă și ție îți place. Ray se apleacă peste ea, pupând-o apăsat lângă gură, dar schimbându-și direcția, fix spre buzele ei.

Fusese un sărut scurt, dar Ray avea dorința așa de puternică de a i-l da.

Lizze după pupicul acela nu mai deschidea ochii, îi avea închiși, nu avea curaj să îl privească.Mereu se întâmplă la fel.

-Te-ai topit, Lizzuca? Ray zâmbește ștrengar și ea își deschide ochii.

Lizze nu îi răspunde și se ridică în șezut.

-...

-...

-...Te-am supărat?Te-am deranjat? Ray îi pune mâna pe spate și o mângâie.

-Nu...Doar lasă-mă, puțin...

-Scuze, nu-s genul. Ray se pune lângă ea în șezut, așezându-și capul pe umărul ei.

-Îți place ție așa mult să stai cu un copil ca mine?

-Și ce dacă ești copil?Eu mai am doi ani până voi fi major, chiar dacă e așa, nu mă deranjează.

-Dacă am fi împreună...Eu când o să am cincisprezece ani tu o să ai optisprezece..Și~

-Voiai să spui că ar fi pedofilie, nu?Dacă nu facem aia, nu ai de ce să-ți faci griji că aș ajunge la pârnaie.

"C-Chestia 'aia' ...?" Lizze roșește la asta și înghite în sec, îl place pe Ray, dar e așa rușinoasă încât ar putea să leșine dacă îl vede fără tricou.

-Dar...~ Lizze se oprește, nu mai avea nici un argument.

-Dar...?Nu mai știi ce să spui? Ray chicotește și o ia în brațe. Nu e nevoie să spui nimic..

Lizze nu reacționează, mai degrabă, închide ochii și se face mai comodă, dând timiditatea la o parte.

Simțea că în brațele lui îi era locul.

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum