#9 [III]

722 53 8
                                    

Zilele următoare la cursul de dans, Rayden a avut o idee răutăcioasă și subtilă în același timp.O plăcea pe Tamisa ca persoană, așa că voia să o cupleze cu Ryu pentru a se asigura că va lua și el o fată cum se cade.Rayden gândea prea departe legat de acest subiect..

-Copiii mei dragi- spuse Rayden rânjind subtil- astăzi, vreau să vă spun că acest club de dans a fost ales să meargă la un concurs de dans lent.Ați mai exersat cu mine tipul ăsta de dans, doar că nu ne-am axat pe el în totalitate.Am pregătit o șapcă cu niște bilețele, fiecare va avea câte un partener.Șapca va fi doar cu nume de băieți, pentru a alege fetele.Nu putem să facem altfel pentru că dacă cuiva îi pică cineva pe bilețel, și acel cineva are pe bilețel altă persoană, nu mai are rost.Deci, fetelor, veniți la șapca magică. Rayden râde scurt și fetele vin pe rând să își aleagă un bilețel.

Irene alege prima.Se uită pe bilețel și îi rânjește Tamisei într-un mod răutăcios.

-Ryuuu!Nu-i așa că ești fericit că ți-am picat eu pe bilețel? Irene zâmbește mândră și vrea să îi sară în brațe lui Ryu.

-Ew!Mai bine cădeam într-un canal. îi oprește Ryu brațele Irenei și se uită scârbit la ea.

"Tsh, mai bine dacă picam cu idioata aia de Tamisa decât cu eșuata asta." Ryu își dă ochii peste cap și se uită nervos în jur.

Mai aleg niște fete, până vine rândul Tamisei.

-Și mie mi-a picat tot Ryu..Sigur nu e greșit ceva la joc...? Tamisa se uita confuză.

-Nu e greșit nimic, Tamisa.Doar am vrut să fac jocul mai diversificat.- Rayden râde -Cele două fete ale căror bilețele erau semnate cu numele "Ryu", vor face un concurs ca să pice una dintre ele cu el.Nu am pus un băiat pe listă, special pentru a avea și cea care pierde un partener.

-Ce ghinioniste sunt Irene și Tamisa că o să pice cu un toxic ca el! își șușotesc mai mulți colegi de grupă între ei.

Ryu se face că nu aude.

-Mie nu mi se pare corect!Dacă eu am picat cu Ryu, cu Ryu rămân! spune Irene cu o voce pițigăiată.

-Taci din gură, domnișoara-mă-dau-la-antrenorul-meu-de-dans!Da!Știam de asta! îi spune Ryu Irenei și se strâmbă.

-Ha?!

-Gurile mici!Nu avem timp să pierdem minute ca să vă certați! Rayden își dă ochii peste cap. Deci, Tamisa și Irene vor dansa pe stilul Street Dance.Nu aveți nevoie de o coregrafie anume, puteți face una pe moment fiind ajutate de lecțiile anterioare în care am lucrat în stilul ăsta.

Tamisa doar aprobă, în timp ce Irene spune un "Mda.." arogant, privind-o cu ochi de naiba pe Tamisa.

-Bun, deci, care vrea prima? spuse Rayden cu entuziasm.

-..Vreau eu! spuse Tamisa, simțindu-se pentru prima oară din vocea ei că avea curaj.

Tamisa(prima fată):

(Fac o mică paranteză:))Nu prea am știut cum să explic mișcările, nu știu cât de posibil și rațional ar fi sunat dacă le explicam, și nu am găsit video-uri în care să fie doar o fată, adică să nu fie mai multe coregrafii într-un singur clip, Tamisa are doar mișcările din video de la prima tipă, ea nu a fost îmbrăcată așa, și nu arată așa în povestea mea:P)

Toți se uitau mirați la Tamisa, nu avea cum să fi făcut coregrafia asta pe moment.Se vedea că exersa și acasă.

-Ce fund are Tamisa, mamă-mamă!șopteau niște băieți care veniseră la curs mai mult doar ca să se uite la fete.

Ryu merge încet spre ei.

-Despre ce vorbiți voi, hm?

-Ni..Nimic!

-Ohh?Vorbeați despre c*rul Tamisei, nu?Îmi pare rău să vă anunț, dar ea niciodată nu s-ar uita la niște persoane libidinoase și scârboase ca voi.

-La ce tip de băiat s-ar uita?Ia zi tu, "perfectule"!

-Are ochi doar pentru mine. Ryu le scoate limba jucăuș și merge la locul lui.

"Tamisa credea că nu am observat cum mă privea?E o persoană ușor de citit.Îi înțeleg iubirea și voi încerca să nu o rănesc, e singura și cea mai bună prietenă a mea.La aproape 14 ani nu îmi stă gândul la relații amoroase.Pentru că știu că nu ar rezista; nu vreau să o pierd pe cea care mi-a dat o șansă la a nu mai fi o persoană toxică."

Astfel de gânduri ascundea Ryu.

-Bravo, Tamisa!Ai dansat foarte frumos. Rayden îi zâmbește. Acum, Irene, vino. vorbește cu o voce mai joasă și puțin sictirită.

Irene merge rânjind.Avea multă încredere în ea, prea multă.

Irene(primul grup de fete, cea în roșu):

După ce termină și ea de dansat, Rayden nu-și mai spune părerea.

-Mbun..Acum, să votăm!


Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum