Au trecut nouă ani de la nunta celor doi îndrăgostiți, Ray și Lizze având un băiețel de opt ani și zece luni.Aceștia fiind mutați în Marea Britanie; dar vizitându-i odată la două luni pe Blué și pe Ben.
Pe băiețelul lor îl chema Ryu.
Ryu era complet miniatura lui Ray, poate chiar și mai rău decât el atunci când era mic.
Băiețelul lor era blond, avea șuvițe galbene ca soarele, de la Ray; și șuvițe gri ca norii, de la Lizze.La ochi avea heterocromie, unul fiind gri, moștenit de la Lizze; și unul căprui, moștenit de la Ray.
Era un copil unic, arăta de parcă era scos din basme.
Era extrem de frumos, dar era dur cu toată lumea.Avea un comportament răutăcios când cineva încerca să vorbească cu el prea mult, ochii lui exprimau mereu furie și ură cu ceilalți, avea încredere doar în bunicii lui și în părinți.
Era o persoană serioasă, e mic, dar e cu mult peste IQ-ul celorlalți de vârsta lui.La aproape nouă ani, știa să poarte conversații în franceză(pentru că aceasta era limba pe care o învățau la școală) și să facă ecuații matematice de clasele a VI-a.
L-a întrecut chiar și pe Ray la inteligență, el nu era la fel când era mic.
Fetele îl considerau adorabil, dar se vedea că el e un misogin.Nu suporta ființele de gen feminin, excluzându-le pe Lizze și pe Blué.
Cu băieții nu stătea, pentru că ei nu îl suportau din cauza inteligenței lui.
Practic, stătea singur mereu.Nu se putea considera un tocilar, pentru că nu învăța decât douăzeci-treizeci de minute pe zi.
-Ryuuu, îmi poți da te rog un pix? spune una dintre fetele-durere-de-cap care se ținea după Ryu.
"Ce au ajuns fetele de opt ani, Doamne.." se gândi el și își dă ochii peste cap.
-Scuze, scriu cu stiloul. spune acesta indiferent.
-Atunciii..Îmi poți împrumuta un stilou? insistența ei îl enerva.
-Scuză-mă, am doar unul.Și nu, nu îl împart. vorbește cu o voce aspră și îi întoarce spatele.
Fata pleacă, dar se aude când vorbea cu prietenele ei:Ce fițos..Dar tot îl iubeeeesc!
"Ce idioate."
Ura pe toată lumea.Nimeni nu îi înțelegea comportamentul așa de diferit.Era destul de terifiant pentru ceilalți să vadă un băiețel așa de mic, care să răspândească așa de multă ură în jur.
Când era ora de plecat acasă, a plecat imediat cum s-a sunat.
A plecat singur, ca de fiecare dată...
Ar fi vrut să aibă un prieten sau o prietenă, dar știa că toată lumea e la fel, scorpii.
Sau cel puțin, așa credea el pe toată lumea.
~~~~~~~~~Clasa a VII-a~~~~~~~~~~
În acești ani, Ryu nu s-a schimbat deloc la comportament.La fizic devenind din ce în ce mai frumos.
Era înalt, chiar dacă avea abia treisprezece ani jumătate.Avea aproape cât are taică-su.
Se apucase de dansuri la clubul tatălui lui, care a devenit profesor acolo, era un fel de "al doilea job".Ray făcea dansuri la clubul acela de dinainte să îl aibă pe Ryu.
Toți erau la vestiare și se schimbau de antrenament.Când Ryu iese de acolo, vede o față necunoscută.
"Mh..altă elevă nouă?"
După ce Ray face prezența, începe să vorbească:
-Bun, acum că v-ați adunat, vreau să v-o prezint pe noua voastră colegă de grupă. spune Ray într-un zâmbet și își pune o mână pe umărul noii venite.Așa făcea mereu la cei noi. Ea este Tamisa!
Fata face cu mâna energică și deja celorlalți le-a dat o stare bună.
Excluzându-l pe Ryu, desigur.Care era cel mai enervat din cauza brunetei.
Tamisa era brunetă, având niște ochi albaștri ca cerul.Era mică de înălțime și "în creștere" la capitolul forme.Era cam cea mai normală la fizic din grupa lui Ryu, nu era o bombată umflată cu pompa.
"O fată normală, sau nu văd eu bine?"
Ea deja se înțelegea cu fetele din grupă.
"Mh.E tipul ala de fată cu o mie de prieteni, așa-i?"
-Tamisa, tipul ăla de acolo e Ryu, e băiatul antrenorului, dar nu seamănă la comportament cu el absolut deloc!Ryu e un misogin. îi spusese una dintre fete Tamisei și ea râde scurt.
-Ce aveți cu el?Sunt sigură că vorbiți urât despre el doar pentru că nu se bagă în seamă cu voi sau pentru că nu e ca ceilalți băieți! Tamisa voia să se ridice din cerculețul de fete dar e trasă înapoi.
-Se poartă oribil cu fetele.E violent dacă e nevoie și se enervează repede, vrei să fi prietenă cu genul ăla de persoană toxică?!
"Nu e diferită cu nimic față de celelalte idioate, așa-i?!După cuvintele alea o să mă creadă la fel.Niciuna dintre voi nu mă cunoaște, idioatelor!!"
-Nu e toxică dacă nu cred eu că este. Tamisa se ridică din cercul de fete și merge în partea cealaltă a sălii, la Ryu.
"Ce naiba vrea idioata aia?De ce vrea să îmi atace spațiul personal?!"
-Bună!Eu sunt Tamisa, vrei să fim prieteni? îi spune într-un zâmbet mare și larg.
-De ce?Doar vrei să le arăți acelor idioate că tu te poți împrieteni cu "Misoginul Ryu" sau ceva de genul acesta?
-Nu~
-Ascultă aici- Ryu se ridică la ea; fiind cu un cap mai înalt.
-Alinierea! vine Ray în mijlocul sălii.
-Gh, nu am terminat cu tine. Ryu pleacă la aliniere cu o privire plină de ură.
"Voiam doar să fim prieteni, dragă misoginule Ryu." gândi Tamisa ușor tristă și se duce la aliniere lângă celelalte fete.
-Ți-am spus că e o persoană toxică.
"Nu este.."
-Să nu mai vorbești cu el dacă vrei să nu ai ochiul vânăt.
"Nu cred că e violent!Are o față așa frumoasă, ochii de culori diferite și părul la fel..Când m-am apropiat de el, când i-am văzut părul mai bine, aș fi vrut să îmi duc mâna direct pe capul lui, să mă pot juca cu pletele sale colorate.." Tamisa era prinsă în gândurile astea.Nu-și putea lua ochii de la Ryu.
~Dragoste la prima vedere
pentru Tamisa?
CITEȘTI
Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔
Romance{Carte terminată} Un anonim care se însemnează ca "B.D.,, atunci când vorbește cu așa numita țintă Blué pentru prima oară, o fată de 16 ani, prin mesaje, o face pe aceasta să își stârnească interesul pentru el. Mesajele erau dese, anonimul...