Ben și Blué s-au căsătorit când ea a făcut douăzeci și trei de ani.
Ben și-a amenajat o clădire pentru a ajuta copiii cu probleme, acolo având angajați care ajută copilașii prin jocuri, exerciții de gândire, exerciții vocale pentru cei care nu se pot exprima cum trebuie cu cuvintele lor, etc.
Blué și-a ales profesia, făcându-se psiholog la o școală.Vrea să ajute copiii care trec prin momente dificile, să facă cumva ca ei să nu ajungă ca ea din trecut.
Astăzi era vineri, o zi simplă în care îndrăgostiții noștrii se puteau bucura de mai mult timp împreună, chiar dacă deobicei stăteau destul de mult unul cu celălalt, weekend-urile petrecându-le douăzeci și patru din șapte împreună:)
Blué nu se simțea bine.Avea grețuri, dureri de cap și vomita des.
Ben știa că ceva nu era în regulă cu ea de mai mult timp, dar credea că îi va trece.
După aproximativ o lună, a mers cu ea la doctor pentru că grețurile și durerile de cap nu treceau deloc.
Au fost la doi doctori, care spuneau că este posibil să fie gravidă.
Și el și Blué erau mască, ea începuse să calculeze zilele în care s-a întâmplat ultima dată, să vadă dacă chiar ar fi șanse ca ea să aibă un copil sau să fi fost o confuzie.Mai urma să meargă la doctorul de familie, care îi cunoștea de când Blué era puțin mai mică.
Voiau să audă și de la doctorul lor asta, ca să fie siguri.-În procent de nouăzeci și opt la sută, cel mai probabil ea este gravidă, pentru că burtica ei nu arată doar ca a unei fete care s-a mai îngrășat.Dar trebuie să facem și o ecografie ca să putem clarifica răspunsul.
Când ecografia este realizată, în burtica ei se putea vedea un mic pui de om de 4 luni.
-M-Mulțumim.La revedere.
-La revedere.
Când ei ajung acasă, era liniște de mormânt.
-Ben..
-Da?
-Ești supărat? Blué se juca cu degetele, destul de stresată.
-Nu.Doar că...NU-MI VINE SĂ CRED!! o ia în brațe strâns, sărutând-o pe frunte apăsat.
Visul lui Ben s-a îndeplinit.
Va avea o familie cu fata pe care o iubește.-Ești foarte fericit?..
-DA!DA, DA, DA, DA, DA!! Ben își dăduse drumul la fericire, ignorând seriozitatea pe care o avea mereu.
Blondul fuge la un geam din casă și urlă de se aude în tot cartierul:
-O SĂ FIU TĂTIC!!
Era așa de fericit.
Credea că nu era adevărat ce se întâmpla.Fuge la Blué și o pupăcește pe burtică.
-Dacă vom avea băiețel, ce nume să aibă? întreabă Blué zâmbind când vede că Ben îi pupăcește burtica.
-Blade, Rayden, Aiden.. NU ȘTIU!
-Rayden?Nu sună rău. râde scurt și îl mângâie pe Ben pe cap, el fiind aplecat pentru că îi mângâia burtica ei.
-Îl punem pe ăsta? își freacă Ben capul de burtica ei.
-Da!Dar dacă este fetiță?
-Rachel?
-Ook.E drăguț! îl sărută scurt pe Ben.
-Deci ne-am hotărât?
-Da! îl ia în brațe.
-Ți-am mai spus că te iubesc?
-Da.Și eu te iubesc enorm! îl sărută
-A da~
-Stai.Mă gândeam de mult la ceva...Te deranjează dacă îți spun Benny?
-Nu suport să mi se spună așa, iartă-mă.
-Oh..e în regulă.
Ben chicotește și îi zâmbește tandru, luând-o în brațe.Familia lui va fi împlinită când micuțul/micuța se va naște.
Acesta este al doilea volum;P❤
CITEȘTI
Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔
Romance{Carte terminată} Un anonim care se însemnează ca "B.D.,, atunci când vorbește cu așa numita țintă Blué pentru prima oară, o fată de 16 ani, prin mesaje, o face pe aceasta să își stârnească interesul pentru el. Mesajele erau dese, anonimul...