#9

2.1K 130 16
                                    

Orele s-au terminat, Ben toate orele a stat lângă Blué în bancă, fără să îi dea pace.

Își luase ghiozdanul și se pregătea să iasă din clasă, Ben avea același ritm ca ea, și așa rămăseseră doar ei în clasă.

-Pa, Ben. se pregătea să iasă dar ușa e trântită la locul ei.

-Nu am zis că poți să pleci. o apucă de umăr și o trântește de peretele din spatele ei.

-Auch!Ești idiot?! îi urlă în nas și încearcă să îi ia mâna de pe ea.

-Nah, cred că mă confunzi. rânjetul pe care îl avea pe față era parșiv, privirea pe care o afișa nu prea îți dădea încredere, părea ca și cum vei pății "ceva" în următoarea secundă.

-Vreau să plec acasă!Lasă-mă! Blué se zbate, dar degeaba.

Ben pocnește din degete și pe Blué o pocnește durerea de la urma de pe spate.

-I-Idiotule.. se lasă în fund și tremură, durea ca naiba tot ce simțea pe spate.

E cuprinsă de brațele mari ale "cavalerului" blond din fața ei.

-Dacă nu te pot face să stai..nu am de ales, dulceață. îi dă o șuviță de păr după ureche și își presează buzele pe gâtul ei.

-O-Oprește-te, te rog..Lasă-mă...

-Tu ești singura țintă pe care aș păstra-o. spune și din ochi îi iese un lichid negru.

Se uita la el ca la mașini străine.

-Nu ești uman..? tot ce se întâmplase înainte rămăsese în urmă, acum se gândea insistent doar la ce vedea în fața ochilor.

Ben dă din umeri indiferent.

-Nu mă vezi deloc drăguț?

-Ești.Dar comportamentul tău este foarte...foarte ciudat.

Blondul își apleacă capul.

-H-Hei?Nu am vrut să te supăr.. se ridică și merge la el, punându-se față în față.

-Mă iei în brațe? se uită la ea cu niște ochi mari și triști.

"De parcă aș mai putea da înapoi acum...Sunt deja băgată în asta."

-Bine.. își pune mâinile în jurul lui, primind în schimb două brațe mari pe spate, care cam înaintau în jos.

-Hihi. surâde încet.

-Parșiv pervers ce ești.

-Nici nu am început. zâmbește inocent.

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum