Când amândoi s-au pregătit pentru ora de înot, au ieșit cu un prosop amândoi, Lizze ținându-și-l în jurul corpului, of, of, rușinea asta!
-Um...nici măcar nu ești goală.De ce te acoperi? Ray se uită curios la ea.
-Taci!Tu m-ai văzut aproape goală...! Lizze se încruntă și îi evită privirea.
-Cum să te îmblânzesc eu pe tine..uhh.. Ray o trage brusc de încheietură și o lipește de una dintre cabane, nu erau așa aproape de locul unde se ținea antrenamentul de înot.Plus, mai aveau vreun sfert de oră.
Lizze scâncește și îi cade prosopul de pe ea, avea Ray ce vedea...
Și el bineînțeles că nu evită să se uite.
-Nu te mai uita!! își pune una dintre mâini pe "dunga" care se vedea între comorile ei.
-Nu tu îmi spui ce să fac!! el începe să se poarte destul de... răutăcios?Bipolaritatea lui e moștenită tot de la Ben. Ești doar..frumoasă. propoziția asta o spune blând, uitându-se în ochii ei, nu mai jos.
-Rayd~Ray, te rog... dă-mi drumul la încheietură, mă doare... se uita în ochii lui mari și căprui.
-Promite-mi ceva înainte.
-Ce...? îi era puțin teamă, avea și motive.
-Sărută-mă, măcar odată. Ray se pune la înălțimea ei, privind-o blând.
-D-Dar... nici nu avea argumente cu care să obiecteze asta, de mult ar fi vrut și ea să îl sărute.Măcar pe obraz.
-Te rog.Vreau să îți simt buzele măcar odată.
-Nu te joci cu mintea mea...Cu inima mea...Nu?...
-Nu.Nu aș putea să te rănesc, crede-mă.Ești prima persoană pe care o simt așa de dragă și pe care aș vrea să o am toată viața chiar și după moarte, lângă mine.
-Promiți?
-Promit. spuse el cu un zâmbet sincer și larg.
-Atunci și eu promit. rămâne nemișcată, cu buzele între-deschise, închizându-și ochișorii.
"D-Deja ne sărutăm?!"
"Ok, Rayden, calmează-te!Nu bănuiam că va vrea asta acum, dar e singura șansă pe care o am să îi pot atinge buzele."
Ray se năpustește asupra buzelor ei, luând-o de talie.
Amândoi, doar în costum se baie, sărutându-se la peretele exterior al unei cabane, retrași de ceilalți.Frumos, nu?
Lizze nu îl oprise, se lăsa pusă la punct de el, nu o deranja că e atinsă pe spate sau pe talie, simțea furnicături pe șira spinării.
Lizze și-a putut clarifica ce simțea, nu înțelegea ce simțea, nu știa cum se manifestă iubirea.
"La mine iubirea înseamnă să văd ca la mami și tati când ei se pupau, când tati încă trăia.." își aduse ea aminte de cuvintele astea pe care le-a gândit când un băiat din clasa ei i s-a confesat.Atunci nu înțelegea cuvintele "iubire" sau "dragoste".
Lizze desparte sărutul și se uită la Ray, aveau amândoi buzele umede, erau roșii în obraji și inima le bătea mai repede decât la un maraton.
Nu fusese decât un simplu "sărut", fusese un amalgam de sentimente care jucau în mintea și în inima amândurora.
După ce Lizze desparte lungul sărut, își ridică palmele spre obrajii lui Ray, cuprinzându-i.Îl trage de cap și își presează buzele peste ale lui, rapid, după aceea, luându-și prosopul și fugind jenată la locul unde se începea antrenamentul pentru înot.
Rayden zâmbește în gol, stând așa câteva secunde.Își revine și merge și el la locul unde se ținea antrenamentul ăla.
Știa să înoate, dar stătea la ora aia pentru Lizze, voia să o vadă mișcându-se în apă în costum de baie. :))
Bipolarul ăsta are în suflet o salată de sentimente de când a cunoscut-o.
Dar acum, și ea avea.
Scuze pentru că acest capitol este scurt, dar na, obosealaa~
CITEȘTI
Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔
Romantik{Carte terminată} Un anonim care se însemnează ca "B.D.,, atunci când vorbește cu așa numita țintă Blué pentru prima oară, o fată de 16 ani, prin mesaje, o face pe aceasta să își stârnească interesul pentru el. Mesajele erau dese, anonimul...