#16

1.7K 103 46
                                    

După câteva ore petrecute în autocar, Blué începea să se simtă mai incomod pentru că Ben încă dormea pe ea, dar cu fața spre burta ei, având mâinile încolăcite în jurul taliei ei.

Era ciudat, nici nu erau împreună și totuși se comportau așa.

Blué nu știa ce simțea.
Dar Ben o iubea.

Drumul era lung și Blué nu mai avea răbdare, totuși, își ținea mâinile în părul blond al lui Ben.

La un moment dat, cum privea ea pe geam, începe să i se încețoșeze privirea.Până când ajunge în lumea viselor.

După vreo oră de când adormise Blué, se trezise Ben, mai fresh ca niciodată.

-Mm..Blué? se ridică și vede că dormea, avea o fățucă așa drăgălașă.

Ben zâmbește și o ia cu capul pe picioarele lui, de data asta, fiind rândul ei să doarmă.

Acum, Ben se juca cu părul ei șaten, era moale, și la fel, mirosea a șampon de căpșuni.

"Hm, n-am verificat dacă noi doi folosim același șampon.Lasă că o să văd la hotel." gândi Ben și chicotește, mângânindu-i capul fetei din poala lui.

"E așa frumoasă"

"Dacă nu erau colegii ăștia proști aici, o sărutam până nu mai avea nici unul dintre noi aer."

"Ce aș spera să mă iubească."

"Noroc că diriga e de treabă și că mă lasă să stau cu ea în cameră."

"Calm, Ben.Încearcă să nu te gândești că o să te uiți pe gaura cheii când face baie!"

Toate gândurile astea erau în capul lui Ben când o privea pe ființa pe care o iubea cu toată inima lui de piatră.

-Te iubesc enorm, Blué. spune în soaptă să nu se audă la ceilalți, și se joacă cu buza inferioară a lui Blué, cu degetul mare.

Blué mai zâmbea uneori în somn, Ben îi făcuse mai mult de 50 de poze.

Când Ben nu era atent la ea, Bluè îi ia palma lui Ben într-ale ei.

Se uită spre ea și zâmbește larg, gropițele perfecte apărând imediat.

"O să fac eu cumva să o sărut în seara asta.Nu mă mai pot stăpânii mult."

Buzele lui Blué erau între-deschise iar obrăjorii erau roșii, Ben fiind predispus la creștere de glicemie de la prea multă drăgălășenie.

"Deci, fata pe care o iubesc este cu capul în poala mea, îmi ține palma între ale ei, arată așa de drăguț și eu trebuie să mă abțin?!Cum naiba?!E prea frumoasă, oh, Doamne!"

La hotel, Blué nu va scăpa măcar de un sărut, și asta se subînțelegea.

Era prea îndrăgostit de ea.

Surpriză!Al doilea capitol pe ziua de azi!:3

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum