#13

1.9K 111 26
                                    

Blué: Been~
Ben: Ce?:))
Blué: De ce plecasei ieri?
Ben: M-am dus și eu acasă=))
Blué: Puteai să stai cu mine, e weekend si nu avem școală!
Ben: Vin azi.Vrei?
Blué: Bine!

Ben surâde scurt, nu s-a mai întâmplat să fie Blué așa dornică să îl vadă.

Blué aștepta, făcuse prânzul, pentru că atunci se trezise, și mai făcuse unul în plus și pentru el.

După ce mai face treabă prin casă, strânsese sticlele de băutură pe care tatăl ei le lăsase înainte să plece.Blué avea noroc că acum era singură în casă.

-Deranjez? tresare, din nou, când aude vocea blondului pe hol.

-Iar m-ai speriat.Uh.. aruncă sticlele de băutură la gunoi.

-Scuze. merge la ea, aceasta privindu-l confuză, și o sărută pe obraz, aproape de buze.

Blué roșește instant foarte rău, și își apleacă capul.

-Ț-Ți-am făcut și ție masa de prânz.

-Mă simt ca și când vin de la muncă și mă servește soția mea! zâmbește dulce și merge în bucătârie.

S-a rușinat fata asta așa de tare...Nu știa ce să mai spună.
Se pune și ea să mănânce.

-De ce ești așa rușinoasă?

-Este normal..m-ai făcut subtil "soția ta,, .

-Nu ești, încă. îi face cu ochiul și în timp ce mănâncă, pe sub masă își mângâie picioarele de ale ei.

Spre mirarea blondului, Blué nu avea nimic împotrivă cu acțiunea lui.

-Auzi, dacă îți spun că vreau să avem un băiat mic și șaten cum ești tu, cu foștii mei ochi albaștri, ce ai spune?

-Nici cuplu nu suntem, și tu deja te gândești la căsătorie și copii?Plus, avem doar 16 ani.

-Mhm, doar tu ai. tușește sugestiv.

-Ești a 10-a.Tu câți ai?

-Păi, eu doar m-am infiltrat în școală ca să pot fi cu tine.Vârsta mea normala este de 21 de ani.Am falsificat și eu niște acte, chestii, chestii.

Blué tușește mâncarea pe care o avea în gură.

-Tu?!Ai 21 de ani?!Arăți ca un copil de vârsta mea!

-Ce pot să zic, sunt frumos. zâmbește inocent.

-Și foarte modest.

-Stai liniștită, și tu ești frumoasă, tu ești frumoasa mea. zâmbește cald.

-Știi că tu practic ești pedofil?Pentru că ești major și eu minoră.

-Atâta timp cât nu avem contact intim, nu se întâmplă nimic.Mă rog, când faci 18 ani nu se mai aplică, pentru că o să te fac să vrei.

-Nu ai cum să mă faci să îmi doresc lucruri de genul. râde Blué.

-Oh, vrei să vezi că pot?

-Încearcă.

-Heh. Ben își dă jos tricoul și lasă la iveală un corp perfect.Se vedea că a tras la sală destul.

Lui Blué îi bătea inima destul de tare, și într-un fel inconștient, se holba la el.

Ben își ia tricoul pe el.

-Vezi?Nu-mi reziști.

-Ești idiot.

-Semăn cu idioata din fața mea care se holba la mine.

Blué se ridică la Ben și se uită urât, era super mică pe lângâ el, și nu avea cum să fie intimidantă.

Ben decât zâmbește și o ridică în brațele lui.

-Arăți ca un copil de clasa a 6-a.

-Nu e vina mea!

-Chiar și dacă ar fi fost, tot a mea rămâneai.

-Nu sunt a ta.

-Ba da.Ești numai a mea.

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum