#7 [II]

1K 78 79
                                    

S-a organizat o tabără de vară de o lună jumătate, mergând și Lizze cu Rayden pentru că mamele lor i-au obligat.Ele chiar voiau ca ei să fie împreună.

-Uh...Și până la urmă unde e tabăra asta? întreabă Lizze, care era total paralelă cu locația sau activitățile taberei.

-Tabăra este la 500 de kilometri distanță, spre Nord mai exact. spune Rayden cu un aer de "a-tot-știutor".

-Ughh, mă jur că tu le știi pe toate. se uită Lizze la el cu o privire ofticată.

Ei nu mai erau cu mamele, așteptau să vină toți copiii în autocar ca să plece la destinație.

-Păi știu tot, în afară de mărimea ta la sutien. Rayden tușește sugestiv și râde în același timp.

Lizze se încruntă și se întoarce cu fața spre geam, stăteau unul lângă altul pe scaune.

-Lizze. Rayden o împunge cu degetul în spate puțin. Lizzee! se lasă moale pe ea să vadă dacă se întoarce.

-Ești greu, dă-te! Lizze era tot cu spatele.

-Nu până nu te întorci cu fața aia la mine! se lasă și mai moale pe ea.

Autocarul pornise și ei nu și-au dat seama.Și imediat urmau serpentinele pentru că au luat-o pe drumul cu pădure.
Mai era și ora opt seara.

-Dacă te dai de pe mine, mă întorc. spune Lizze cu o voce de negociatoare înnăscută.

-Promise, my girl?

-D-Da... se întoarce cu fața la el, fiind puțin roșie.

-Bun. se uită el prin jur și vede mai mulți băieți care se uitau la ea, pentru că la cum erau locurile așezate, toți se vedeau unii pe ceilalți.

Vedea că băieții ăia se uitau la ea și discutau, deci, ca să le facă în ciudă, își pune mâna după gâtul ei.

-Rayden?

-Doar taci.

-Dar~

-Sh.

-Um...Bine...

-Așa.

Rayden tot drumul a stat cu mâna după gâtul ei, ori se juca în părul ei sau o mai lua de mânuțe.

Lizze tot drumul a fost roșie de la lucrurile pe care el ce făcea.Dar nu zicea nimic.Știa că i-ar fi dat satisfacție.

La ora zece seara, ei încă nu au ajuns, majoritatea vorbeau, dar Lizze adormise pe umărul lui Rayden.El mai avea și mâna după gâtul ei, și arătau ca un cuplu.

Rayden o trage mai aproape de el și se uită sumbru la băieții ăia care o priveau.Când își întoarce privirea la Lizze, zâmbește drăguț.

"Mă înmoaie blondina, dar măcar știu că nu e o falsă ca celelalte." gândi Rayden și o strânge lângă el mai mult.

"Lizze e proprietate privată." i s-a întipărit asta în cap de câteva săptămâni încoace de când a început să simtă ceva pentru ea.

El știa că este bipolar, că are personalitate dublă, pentru că cu ceilalți era serios și dacă îl enervai nu scăpai.Dar cu Lizze e altfel.Cu ea efectiv nu poate să se poarte urât sau să se uite sumbru la ea.

Pur și simplu o iubea.
Chiar începuse să simtă asta.
Era chiar fericit.

Capitol scurt dar merge:>💕

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum