Când toți erau pregătiți pentru a înota, fiecare făcuse încălzirea.
Lizze se dusese puțin mai departe de Ray și nu se uita spre el, după ce a făcut, cum să îl mai privească?
-Bun, acum că încălzirea ați făcut-o, duceți-vă în bazin. spune un domn care aparent, era profesorul lor de înot, dar nu a intrat în apă cu ei deloc.
Ray tot timpul s-a uitat la Lizze, o sorbea din priviri.
-Ce bunăciune e tipa aia. se trezeșt un grup mai mare de băieți care erau și de o vârstă mai mare.Cel mai probabil aveau tot șaisprezece ani ca Ray.
Lizze era extrem de mică și firavă, totuși mama natură a avut grijă de ea.
Ray auzea ce ziceau acei băieți.Ura să audă asemenea lucruri pentru că doar el are voie să spună alea.Cum era de așteptat, deja începuse să le poarte ură.
Tipii tot trăncăneau, ba de fundul ei, ba de sânii ei sau ba de picioarele ei.
Rayden deja fierbea de nervi.
-Mă duc la ea, mă.E prea bunăciune și sigur Dumnezeu nu ne-a dat-o degeaba. rânji un roșcat din grup și Rayden deja începea să meargă încet spre Lizze.
Ea era la marginea piscinei, încă nu voia să intre.
Când Ray îl vede pe roșcat că vrea să înainteze spre ea, blondul ăsta posesiv o ia din senin de maxilar și își strivește buzele de ale ei.
De la bruscarea lui, cad amândoi în bazin.Bazinul avea vreo 5 metri, Ray încă îi ținea buzele sub sechestru.Îi dădea aer prin sărut.
Lizze se uită la el prin apă, acesta făcând la fel spre ea.
Rayden mimează cu buzele un "Te iubesc." după ce despărțise sărutul, dar probabil nu s-a înțeles foarte bine.
Înoată spre suprafață cu Lizze de mână, ea uitându-se constant la el.
Nu spunea nimic, dar simțea atâtea lucruri.
Mai devreme primul lor sărut, lângă acea cabană, și acum sărut în apă.Ceilalți din bazin nu văzuzeră nimic, cel mai probabil.Erau în alt colț din acesta.
Lizze tot tăcea, dar avea o privire așa de insistentă.
-Ce este?
-Cum poți mereu să faci chestiile astea cu așa multă ușurință?Totul e prea rapid, Rayd~Ray!
-Nu e nimic rapid, tot ce se întâmplă e pe baza sentimentelor mele.Și nu nega, știu că îți place. Ray își dă părul pe spate și rânjește spre ea.
-N-Nu te mai uita așa la mine..
-De ce..?Hm..?Te intimidează, Lizzuco? se apropie de ea, dar aceasta se dă mai în spate. Nu e nevoie să te îndepărtezi, ne-am sărutat oricum înainte. Rayden încă avea un rânjet cât toată China.
-Cum reușești să fi mereu așa intimidant..?
"Sau cel puțin, doar eu mă simt așa..?" se gândea ea, intimidată de el.
-Cu talent. îi dă Ray un bobârnac. Și să nu te mai prind că spui că totul e prea rapid.Eu hotărăsc ce și cum.
-Dar~
-Dacă ar fi după mine, mâine deja aveam bebei. îi zâmbește inocent.
Lizze roșește din cap până-n picioare.
-U-Um.. rămăsese fără cuvinte.
Indiferent de ce zicea acesta, cu zâmbetul ăla de înger Lizze uita tot.Nu îi mai vedea defectele, defapt, de la început credea că nu are defecte.
-Oh și, da, dacă vei fi vreodată cu mine~ "Te asigur eu că vei fi, și îmi vei face și puradei." ~,aș fi fix cum sunt acum.
-A-Adică...
-Protector, grijuliu, gelos...
-Ție chiar îți pl-place de mine?
-Da.
Lizze face ochii mari și își apleacă capul, mâinile ei făcându-se ca de gelatină.
-E-Eu...
-Da, am înțeles, nu mă iubești.E în regulă, înțeleg~
-Sta~
-Și știam că nu voi avea șanse sau ceva, dar~
-Stai, Ray!! Lizze ridică puțin vocea, încât să îl acopere.
-Um..?
-Vreau să îți dau o șansă..Dar mi-e frică acum..
-Ai un răspuns concret, măcar? Ray avea pupilele dilatate și respira greu, dar încerca să facă să nu se observe.
-Nu...D-aia vreau să mă gândesc până se termină tabăra..
-Oh... ,serios!? Lui Ray îi apăruse o mică sclipire în ochi.
-Da.
-Promiți?
-Promit, Ray. Lizze zâmbește blând, vorbindu-i cu o voce la fel de blândă.
CITEȘTI
Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔
Romance{Carte terminată} Un anonim care se însemnează ca "B.D.,, atunci când vorbește cu așa numita țintă Blué pentru prima oară, o fată de 16 ani, prin mesaje, o face pe aceasta să își stârnească interesul pentru el. Mesajele erau dese, anonimul...