Ziua următoare, făcându-se cursuri de dans, Tamisa vine cu cel mai mare zâmbet al ei acolo.
A iubit și iubește toate momentele care s-au întâmplat între ea și Ryu, ieri.Nu-și mai putea lua gândul de la asta.
"Am făcut câteva fursecuri cu glazură pentru el, uhh, mi-e așa frică să nu își dea seama că simt ceva pentru el!" Tamisa roșește scurt, chicotind ușor.
Intră liniștită în sală cu ghiozdanul, punându-l lângă cele ale colegilor ei.
Nu îl vede pe Ryu în sală, așa că iese de acolo, pentru că era pauză, luând fursecurile cu glazură cu ea."Uhh, unde ești, Ryu?"
Tamisa a ieșit din club, uitându-se în jur, prin curtea acestuia.Era complet gol în jur.
-Cum e așa de pustiu?Deobicei este lume.. Tamisa se scarpină confuză în vârful capului, continuând să privească în stânga și în dreapta.
Căutarea Tamisei pentru a-l găsi pe Ryu a durat jumătate din pauza mare de la început, adică un sfert de oră din jumătate de oră.
Vântul bătea puternic și frunzele cădeau parcă grăbite pe asfalt, în timp ce Tamisei îi era din ce în ce mai frig.
-Oh!Chiar, nu mi-a venit ideea să îl caut în spatele clubului.Poate e acolo, probabil stă singur! gândi Tamisa cu voce tare și merge cu pași săltați spre zona din spate a clubului.
Când ajunge la colț, aude un scâncet de fată, asta făcând-o curioasă și confuză în același timp.
"Cine o fi acolo?"
Tamisa nu se abține să nu tragă cu ochiul, când vede ce se întâmpla acolo, punguța cu fursecuri glazurate îi cade din mânuțe.Lacrimi mari și amare i se formează la ochi rapid, plângând silențios în timp ce privea.
Era Irene cu...Ryu.El își ținea mâna pe obrazul Irenei, mușcând-o de gât, sau cel puțin așa părea.Irene o observă pe Tamisa din prima, rânjește în sinea ei și își pune mâna pe spatele lui Ryu, mângâindu-l.
-R-Ryu...Mai în-încet.. Irene își duce mâna în părul lui Ryu, scoțând sunete care pe Tamisa au făcut-o și mai tristă.
Asta i-a umplut paharul Tamisei.
"Părul lui...era ce iubeam cel mai mult la fizicul lui...A lăsat-o să i-l atingă...Acum vrea să îi fure inima, sau ce?E de o zi aici!Nu are cum să se fi îndrăgostit așa repede de ea!!"
Ryu își dezlipește buzele de pe gâtul Irenei, având sânge la gură.
"C-Ce?!Nu e posibil!"
-Pft, sângele tău nu e așa dulce precum mi-ai spus tu.Mi-am pierdut timpul degeaba aici! o împinge pe Irene în zid și începe să îi vorbească cu ură. Nu o să ți-l mai beau, nu știu cum mama naibii ai aflat că sunt vampir, dar fi sigură că nu mă satisface o cantitate de sânge mare, mă satisface să beau sânge dulce, în orice cantitate, ai auzit?!S-â-n-g-e d-u-l-c-e, de c-a-l-i-t-a-t-e! Ești masochistă dacă vrei să ți se facă găuri în venele gâtului cu colții unei ființe diferite de rasa umană, serios acum!Cine ar vrea asta?
CITEȘTI
Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔
Romance{Carte terminată} Un anonim care se însemnează ca "B.D.,, atunci când vorbește cu așa numita țintă Blué pentru prima oară, o fată de 16 ani, prin mesaje, o face pe aceasta să își stârnească interesul pentru el. Mesajele erau dese, anonimul...