#4 [II]

1.1K 85 5
                                    

Astăzi antrenamentele au fost cam plictisitoare.Aceleași fete bârfitoare care se uitau după Rayden.Aceeași privire pe care Lizze și-o schimba cu Rayden.

Antrenamentul a fost destul de lejer, pentru că urma vacanța de vară, și le dădea și o vacanță de trei săptămâni de la clubul sportiv.

O fată de la balet care părea mai mult "dau-bârfe-din-vorbă-n-vorbă", vine la Rayden.

-Bunăă!

-Um..Salut.

-Voiam să îți pun o întrebare!Pot? spune fata cu o față "atrăgătoare" privindu-l de jos.

-I-a vezi, poți?

-Mh, deci, am auzit că tu i-ai luat apărarea fetei ăleia.E adevărat? arată spre Lizze și Rayden strânge puțin din maxilar.

-Din curiozitate, de ce ai nevoie de această informație?

-Păăi..Să știu și eu, sunt curioasă.

-Ohh, nu știi vorba aia?

-Care?

-Curioșii mor primii.Așa că vezi-ți de dansurile tale de prințesă fermecată, și nu mai te băga unde nu e treaba ta. își dă ochii peste cap și se uită sumbru la ea.

-Vreau doar să știu!Ca să~

-Să spui bârfe la toată grupa ta, greșesc?

Fata tace și strânge din pumni.

-N-Nu!

-Nu?Atunci de ce ai m-ai întrebat?Nu te ajută cu nimic să fi curioasă legat de lucruri care nu te privesc.Hai pa. pleacă pe teren și începe să joace cu toată forța și cu toți nervii pe care îi avea.

Se auzea mingea de baschet puternic pe parchetul sălii, trecea printre toți cu ușurință și dădea coș.

Fetele încă aveau pauză, și mai multe se uitau la el.Și micuța Lizze se uita, dar stătea singurică într-un colț de bancă.

"Aș vrea și eu să fiu așa talentată ca el." gândii ea și îi privea fiecare mișcare, îi observase determinarea și precizia, seriozitatea și munca grea pe care a depus-o ca să ajungă atât de bun.

Rayden termină ce avea de făcut pe teren, merge și bea apă.Arăta frumos, puțin transpirat, și-a dat cu mâna prin păr și asta arăta ca și cum ar fi model.

Fetele chicoteau și zâmbeau.În timp ce Lizze roșise, puțin acolo, pentru ea însăși.

Peste o oră Rayden termină antrenamentele, și își dezleagă părul din codița pe care o avea.Avea părul lung mână la umeri, și trebuia să îl prindă la baschet.

-Lizze, ți-e rău? Du-te la baie, te rog. aude că îi zicea antrenoarea Lizzei și își continuă drumul mai încet, să audă.

Aude pași repezi și vede că Lizze fugea spre baie, era palidă, mai mult decât era deobicei.

-Lizze? merge și stă la ușa băii fetelor.

Așteaptă câteva minute bune până vede că iese, și o prinde de mână.

Ea tresare.

-R-Rayden! își pune mâna la piept de la sperietură.

-Da...Ești bine?

-Mm..Da..Nu îți face griji. zâmbește slab.

-Nu ești bine.

-...

-Ți-e rău?

-...

-Vorbește.

-...

-Lizze.Vorbește.

-...

Rayden oftează și se uită direct în ochii ei, ca și cum ar vrea să o străpungă.O cunoștea doar de ieri, dar totuși simțea că asta nu contează.Simțea pentru prima oară cum e să nu urăști pe cineva străin sau să nu ai pică pe el.

-O să îi spun antrenoarei tale că îți este rău și că te voi duce acasă.

-Dar~

-Nu comenta.Îți vreau tot binele posibil.

-De ce...?

-Te cunosc de puțin timp, dar mi-a plăcut cum încercai să faci exercițiile perfect, te vedeam că muncești și că tu chiar îți dai silința.

-Um..

-Eu am pică pe toată lumea, nu cunosc motivul.Dar pe tine nu, deci gândește așa: "Sunt specială pentru Rayden."

-Dar nu sunt..

-Să știi că ba da.Pe lângă că ești muncitoare, mai ești și frumoasă. chicotește scurt și o mângâie pe căpșor.

Lizze roșise puternic.

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum