#8 [III]

652 60 6
                                    

Peste câteva luni, începe și școala.

-Ryu, sigur nu vrei să te duc cu mașina pân' la școală? spune Rayden și așteaptă un răspuns.

-Nah, mersi oricum. Ryu era îmbrăcat cu cămașă și blugi, era destul de elegant, comparând cu stilul vestimentar general.


-Nu uita florile pentru dirigă-ta.


-A da, mersi. Ryu ia trandafirii și iese pe ușă, era ceva obișnuit să nu salute când pleacă.

Ajunge în zece minute la școală, îi crescuse și părul ăla colorat, heterocromia de la ochi era din ce în ce mai evidentă, era și mai înalt.

Când a intrat pe poarta școlii, nu se putea să nu fie asaltat de fete.Ura asta cel mai mult.

El nu le bagă în seamă și trece pe lângă ele, nici nu le-a privit.

-Haide, Ryu!Stai puțin și cu nooi.. spun fetele repetat, Ryu deja având o venă pe gât care aproape se spărgea de la nervi.

-Jet de aici! Ryu înaintează în pas grăbit către intrarea în școală, reușind să scape de fetele acelea.

Se așează pe o bancă și privește în jur.

"Lume nouă..lume nouă...Cunosc pe cineva nou aici măcar?!"

Privește în jur de plictiseală, până aude o voce neajutorată, și tot odată cunoscută.

-Lăsați-mă în pace!!Ajutor!! niște cărți sunt trântite pe asfalt, în timp ce vocea fetei era din ce în mai tremurândă.
Ryu se duce acolo, ura bullying-ul.Voia să oprească asta.


-Hei!Ce faceți ai~Tamisa?! deja toate venele lui Ryu aproape că explodau, tot sângele îi fierbea și dinții ascuțiți îi avea încleștați.

-Ryu!!Ajută- unul dintre băieții care se luau de ea îi dă un picior în coaste, ea tușind sânge.

-HEI!!Muriți. deja nu mai era normal, Ryu avea privirea întunecată, plină de ură și sadică.
Tamisa căzuse, se îneca în lacrimi și abia se mai putea ridica.
Ryu cu viteza sa de vampir, îi lovește pe cei patru tipi în cranii, cu piciorul,  și ajung inconștienți.

Acesta o ridică pe Tamisa în brațele sale, fugind spre infirmerie.

"Singura persoană care îmi este prietenă, te rog nu păți ceva."

Ryu a și uitat că era festivitatea de deschidere, era fericit că Tamisa va fi la aceeași școală cu el, dar l-a enervat că a văzut-o așa..

Peste vreo douăzeci de minute, Tamisa își deschide ochii.Leșinase.

-Ești bine, Tamisa-c-chan..? Ryu încă nu se obișnuise să îi spună așa.

-Da..oarecum.. Tamisa încearcă să se ridice dar îi alunecă mâna.

Ryu îi prinde mâna și o pune la loc.

-Poți să mergi?

-Cred.

-Pe naiba, sigur poți. Ryu o ajută să se dea jos de pe patul din infirmerie, ținându-și mâna pe spatele ei, ca sprijin pentru a evita o bușire de meclă.

-P-Pot merge, Ryu..

-Taci.Când încerc și eu să te ajut, mă refuzi.Deci nu voi face ce zici tu, te duc în clasa ta și o să vin în fiecare pauză să văd dacă ești bine.

"Este..așa grijuliu.." Tamisa zâmbește în sinea ei.

-De ce zâmbești ca proasta?Spune-mi unde e clasa ta ca să nu ne plimbăm degeaba.

-E clasa a 6-a D..

-Stai, tu ești a 6-a!?Eu trec a 8-a acum.

-Uh..Deci la anul nu o să te mai văd..

-Ba da, asta dacă nu mă consideri o durere de cap.Școala asta e și liceu.

-Ohh, bine de știut, dar, cum să fi tu o durere de cap?Că nu mă prind. Tamisa se uita în ochii lui Ryu.

-Păi, așa îmi zice aproape toată lumea.

-Și tu îi crezi?Pentru mine, tu ești cea mai dulce persoană! Tamisa îi zâmbește larg.

Ryu roșește și aproape că o scapă pe jos.

-N-Nu mai minți..Știu că nu mă crezi așa..

-Eu nu vorbesc de fizicul tău, eu zic și de ce ai pe interior, Ryu.

-Um..Organe?

Tamisa bufnește într-un râd colorat.

-Nu!Sufletul tău e frumos, îmi place când roșești, ești inimos chiar dacă pari toxic.Nu știu ce crezi tu despre tine, dar eu cred că ești o persoană care merită toată iubirea din lume!

-Id-Idioato!Nu mai spune d-astea!Mă enervezi!Nu te cred!

Tamisa chicotește.

-Ai vrea să îți dovedesc? se uită la el zâmbind și roșind în același timp.

"Ce naiba vrea să facă nebuna asta?"

-Um..ok.. el era puțin nesigur.

Tamisa îl trage de cămașă, sărutându-l pe obraz.
Ryu rămăsese paralizat, era pentru prima oară când se simțea așa de rușinat.
Și simțea că nu e nevoie să o pleznească pentru că a făcut asta..

Tamisa își dezlipește buzele mici de pe obrazul lui, privindu-l chicotind.

-Ți-a plăcut?

-T-Taci.

Tamisa doar chicotește.
Peste puțin timp, ei ajung la clasa ei.

-Pa, Ryu. Tamisa îi zâmbește dulce și intră în clasă.

"Are ea mai mult tupeu decât mine?!Și eu pot să o sărut pe obraz cu atâta ușurință!Hmph!Pauza viitoare mă revanșez!Să vedem noi cine are tupeu și cine nu!"
spuse el, care nu-și dădea seama că Tamisa îl sărutase din iubire.

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum