#17

1.8K 100 44
                                    

După muuulte ore de mers, au ajuns la hotel, erau obosiți, ziua următare aveau să facă circuit, să viziteze mai multe orașe.

-Sunt moartă de oboseală...uh.. se trezește Blué de pe picioarele lui Ben, uitându-se în sus, spre el, roșește mai rău decât oul roșu de Paște.

-Bună dimineața, frumoasa adormită. râde scurt. Haide, ridică-te, am ajuns la hotel. o ajută pe Blué să se ridice și își ia geanta de voiaj, și îi ia și lui Blué ghiozdanul.

-Nu e nevoie să îl cari și pe al meu, B-Ben!

-Stai liniștită, e ușor.

Blué se uită neintenționat la brațele lui Ben, avea mușchii lucrați.Blué întoarce capul și iese după Ben din autocar, rămăseseră ultimii.

Ben o ia pe Blué de mână, să nu rămână în urmă, pentru că trebuiau să traverseze.

Blué era fixată cu privirea pe mâinile lor.
Roșește.

Ben îi dă drumul la mână când ajung în hotel, își iau cheia de la cameră și Blué se uită ciudat.

-Stai, diriga parcă spusese că băieții nu au voie în cameră cu fete.

-Lasă, lasă, am vorbit cu diriga și noi doi avem voie. îi scoate limba jucăuș și merge cu ea la etajul 3, unde aparent, numai ei aveau apartamentul la etajul ăsta.

"Singuri, huh?Și mai bine.Nu are ce prost să vină.Așteptam să rămân singur cu ea." gândii Ben și intră cu Blué în camera lor.

-Stai!Paturile nu sunt separate!O-O să dor-dorm cu ti-ti-ti-tine? se făcuse așa de roșie.

-Da.Este vreo problemă? se uită fix în ochii ei căprui.

-N-Nu.. înghite în sec. Eu..merg să fac duș. își ia pijamalele și prosopul și merge în baie.

"Momentul perfect să mă pot uita pe gaura cheii.Yas!" râde Blué la gândul ăsta și se uită puțin, roșise puternic, văzuse un corp mic de fetiță, dar nu era ca apa plată, era ca apa minerală.

-Doamne!Nu mai pot să mă uit că poate intru peste ea! spune în șoaptă și merge să se așeze pe pat.

După zece minute, Blué iese, era în niște pijamale roz, de vară.Credea că va dormii cu o fată și că nu va fi o problemă, dar acum este una chiar foarte mare, pentru că știa că băieții nu prea se stăpânesc.

-Vai, îmi vine să te mănânc. se ridică Ben din pat și se uită la picioarele ei. Ce picioare slabe ai.

-N-Nu te mai uita, perversule!! se întoarce, dar făcuse doar mai rău.

Ben se apropie de ea și o ridică, se pune pe pat, pe ea punând-o în poala lui.

-Știi că te iubesc mult? buzele lui erau la aproximativ cinci centimetri de ale ei

-D-Da...

-Și o să mă lași așa?Sau și tu simți ceva și nu vrei să recunoști? își pune mâna pe obrazul ei și i-l mângâie.

-N-Nu știu ce simt..Cum pot să îmi dau seama că ce simt este iubire...? își ține capul aplecat și se uită în gol.

-Vrei să îți arăt?Dar promiți că nu te superi.

-Bi..ne... maxilarul îi este ridicat și buzele lui Ben se apasă cu putere peste ale lui Blué.

 maxilarul îi este ridicat și buzele lui Ben se apasă cu putere peste ale lui Blué

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Sărutul a fost scurt, dar pentru Blué a însemnat mult.

"Cred că pot înțelege ce simt acum."

Rin_cold crize?:))


Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum