#21

1.6K 99 25
                                    

Au trecut destule luni, vacanța de vară începuse, dar Blué nu era fericită.

Nu a mai primit nici un mesaj de la Ben, nici un apel, nu a mai auzit nimic de el, nu l-a mai văzut de la sfârșitul lunii Mai.

Era îngrijorată, singura persoană care o mai sprijinea a dispărut.

-Unde ești, Ben?.. se uita melancolică pe geam, priveliștea ei dădea direct la intrarea pădurii care era pe locul cinci ca cea mai mare de pe continent.Nu o interesa că era acolo, știa că zona e periculoasă, dar nimic nu îi mai putea umple suflet de frică, singurul lucru de care se temea era că s-ar putea să nu-l mai vadă niciodată pe Ben.

Era așa de tristă.
Viața ei a devenit tristă.
Toată lumea ei a devenit tristă.

-DE CE MEREU ÎMI IEI CE E MAI DRAG?! urla pe geam uitându-se la cerul înnorat.

Începuse să plângă, a suportat de atât de multe ori faptul că a rămas complet singură.Prima oară bunicul ei, după mama ei, după tatăl ei.
Acum persoana pe care începuse să o iubească cu toată inima, Ben.

Viața ei o ia din nou de la capăt?Iar singură?

Ben chiar îi virusase inima.

-IDIOTULE!! se duce în colțul camerei și începe să verse mai multe lacrimi amare.

"Mai bine nu mă mai sărutai...M-ai făcut să te iubesc și fix acum ai plecat?!Idiotule!Idiotule!Idiotule!!" plângea așa de tare.

Era așa de dureros.
Nu îi păsa că era criminal, nu îi păsa că ar fi putut să o ucidă în orice moment.

Îl voia lângă ea.Durerea mai mare era cea de la singurătate, dacă ar fi fost ucisă, ar fi fost doar un procent de durere, incomparabilă cu singurătatea.

-Ben!Ben!Ben!Ben!! nu se putea abține deloc.Într-un timp așa scurt s-a atașat enorm de el.

Se duce în fața oglinzii și se atinge pe cicatricea pe care el i-a lăsat-o cu cuțitul.Nu o durea acolo, deci el era departe...

Dacă Ben se mai întoarce înapoi, Blué o să îl prețuiască așa cum merită.
El mereu a stat cu ea, a ajutat-o, a sprijinit-o.

-Ben, dacă te vei întoarce, o să îți ofer toată dragostea și afecțiunea mea.Îți promit, îți jur, doar...întoarce-te la mine.. vorbea singură uitându-se pe geam, în gol.

Dragostea ei devenea din ce în ce mai puternică de când Ben a plecat.Lipsa lui a făcut-o să își dea seama că îl iubea.

Nu voia ca dragostea asta să fie degeaba, voia să îi spună la momentul potrivit.Nu voia să țină în ea toate sentimentele astea care o acaparau mai mult și mai mult pe zi ce trecea.

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum