#2 [III]

760 55 15
                                    

Ziua următoare nu se mergea la cursul de dans.
Sala unde cursurile se țineau erau aproape de școala lui Ryu, și oricum nu făcea mult pe jos.Stătea aproape.Dar avea noroc că era vacanță acum.Ura școala.

Ryu se plimba liniștit, dându-i câteva mesaje lui Rayden.Nu prea avea treabă cu ce se întâmpla în jur.

Dar dintr-o dată, aude o voce răstită către cineva.

-Idioato!!Unde te-a înscris taică-tu!?La un curs de dans?!Ca să ce, să dăm bani degeaba și acolo?!!

-Mama dar~

Era vocea Tamisei.

Ryu își ridică capul din ecranul telefonului, uitându-se în direcția din care cearta începea să fie tot mai aprinsă.

Tamisa era cu așa numita "mamă" a ei, în casă.Doar că geamul era deschis și se putea auzi tot ce vorbeau.

Mama ei îi dă o palmă zdravănă peste obraz Tamisei, auzindu-se puternic.

Ryu se uita înțepenit.

"Credeam că toată bucuria pe care o emana era falsă..Dar ea era așa fericită cu ceilalți pentru că acasă e abuzată.Voia să fie fericită."

Ryu nu știa ce să facă în acel moment, a luat o piatră cam cât pumnul lui, și a aruncat-o cu putere prin geamul casei Tamisei, în capul femeii care îi era "mamă".

Tamisa după ce vede că mama ei era inconștientă, fuge, Ryu nu a mai văzut-o pe geam.

"Meh, acum e bine.Am scăpat-o de mă-sa." gândi acesta indiferent și merge înainte, ajungând într-un parc de prin apropiere.

Stă acolo vreo trei sferturi de oră, ascultând muzică și privind cerul înnorat, care voia să se ușureze.

-Norii mă-tii.Fix când sunt și eu afară v-ați găsit să vă faceți nevoile?!

-Ryu? se aude vocea Tamisei și acesta se întoarce indiferent la ea, ca și cum nu i-ar fi dat maică-sii cu o piatră în cap cu aproape o ora inainte.

-Oh, tu erai. se întoarce cu spatele la ea.

Tamisa merge lângă el, pe bancă.Se uita la el ca și cum încerca să facă concurs de clipit cu acesta, dar el nici nu participa la joc.

Ryu se uită la ea fix.

-Ce te uiți așa la mine, idioato?! Ryu se încruntă și strânge din maxilar, văzându-i-se dinții ascuțiți.

-Oo... Tamisa se uita la dinții lui. Zici că ești vampir! surâde aceasta.

"De ce se simte așa comod cu mine?!Nu o speri?!"

-Cum poți râde?

-Huh?Adică?Oricine poate râde.

-Ba n~

-Ba da!Chiar și tu!- Tamisa își pune degetele pe obrajii lui Ryu, făcându-i un zâmbet. -Vezi?Ești mult mai frumos zâmbind!

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum