#6 [II]

1K 76 50
                                    

Fiind vacanța de vară, mama lui Rayden și a lui Lizze s-au mai întâlnit.De vreo două luni încontinuu.Așa fiind ocazii să se mai vadă și ei, destul de des.

De exemplu, astăzi s-au văzut în parc.Sau defapt mamele lor i-au lăsat să se plimbe de nebuni prin parc în timp ce ele vorbeau pe o bancă de lângă un cireș.

Rayden și cu Lizze vorbeau subiecte aleatorii, dar odată se aude o voce de băiat în spatele lor.

-Ohh?Lizze?Stai cu băieți mai mari acum?

Lizze se întoarce la cine vorbea.

-Ohh, dar tu cine ești, țâncule? Rayden se schimbă total, la față, la voce, se încordase total.

-Vorbeam cu Lizze, nu cu tine!

-Și eu vorbeam cu tine, țânc. îl împinge la o distanță considerabilă de Lizze, pentru că se tot apropia de ea.

-Eu nu.

-Ai ceva tupeu, nu crezi? Rayden chicotește sadic.

-Joshua, pleacă.Nici în parc nu mai pot merge că și aici mă batjocorești?

-Huh?Scheletu' ăsta expirat de la supermarket se ia de tine?Ooh.. își trosnește degetele și încheieturile.

-Ce ai zis?!

-Ce am zis?Ce se aude, țânc surd.

-Dacă fac asta ce spui, musculos fără creier? Joshua o trage de mână pe Lizze, aducând-o în partea lui.

-Las-o. privirea i se face neagră și întunecată, mai sumbră decât de obicei.

-Și dacă nu vreau? o strânge pe Lizze de încheietură, i se făcuse roșie în zona strânsă.Ea scâncea, se vedea că e o ființă care nu a avut legătură decât cu grația baletului clasic.Un an de karate nu i-ar fi stricat.

-Dacă nu vrei, se întâmplă asta. într-o milisecundă dosul palmei lui face contact cu gura lui Joshua, din care începe să țâșnească sânge cât cuprinde.

-Idiotule!! își ține palmele la gură, începând să se scurgă sângele printre ele.

Lizze fuge în partea lui Rayden, uitându-se la el, era diferit.

-A da, Josha, Josh..în fine, cum te-o chema, acest "musculos fără creier" este cel președintele consiliului elevilor de la liceul Sakura.Oh, stai, tu ești prea prost să auzi de el.Hmph. își ia atitudinea de fițos și îl împinge. Dacă mai aud că te iei de ea, te fac să îți iasă oasele pe gură.Sper că ai înțeles, țânc. o ia pe Lizze lângă el, revenind la normal.

-Um.. Lizze se uita la el de ceva timp, era surprinsă.

-Da?S-a întâmplat ceva? avea un zâmbet pe față ca și cum nu i-ar fi spart gura tipului cu două minute mai devreme.

-N-Nu..Doar..Um...Mulțumesc!!

-Vaai, ce drăguță ești, căpșunico!

-"C-Căpșunico"..?

-Ești roșie ca o căpșună! Rayden îi ia o șuviță de păr și se joacă cu ea.

-Rayden..

-Încă nu te-ai obișnuit să îmi spui Ray? chicotește.

-Nu...Dar eu vreau să îmi spui altfel, nu Lizze..

-Uh?Cum vrei să-ți spun?

-Cum vrei tu..

-Hm..păi..Nu știu..dar mă pot revanșa pentru că nu îți găsesc o poreclă drăguță!

Rayden o ia și o pune pe o bordură, să fie mai aproape de nivelul lui, și o sărută pe frunte.

-He..H-Huh..HUH?!STAI! Lizze se dezechilibrează și cade pe iarbă.

-Așa eficient a fost pupicul meu? râde scurt și o ajută să se ridice.

-T-Taci...

-Prima persoană care a avut tupeul să îmi spună să tac. Rayden chicotește din nou și trage de o creangă care se lega de mai multe, toate fiind deasupra Lizzei, pline cu flori de cireș.

Florile mici și firave cad pe corpul și pe părul Lizzei, făcând-o ca o prințesă a cireșilor.

-Rayden!Uite cum arăt acum..!

-Ca o prințesă.

Și a nu se știe câta oară;
Lizze a roșit.


Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum