Ziua următoare nu a fost zi de curs, toți din grupă stând acasă.
La Ryu era o situație complicată.Pentru el fusese prima oară când a băut sânge de la un om.Acum nu se mai putea stăpâni și se mușca de mână, ca să nu caute victime.Plângea în același timp, nu voia să rănească pe nimeni.
Urlă la un moment dat din instinct, pentru că simțea că situație în care era ducea spre disperare.Îi era greu, dar se putea controla..momentan.
Era în casă cu părinții lui, niciunul nu era plecat la muncă.
Unul dintre ei l-a auzit și i-a ciocănit la ușă.-Ryu?Ești bine?Pot să intru? era mama lui.
Ryu nu putea răspunde, dădea cu picioarele în pat și se zbătea.Capul lui era invadat numai de imaginea că mușca pe cineva de gât, sau că îi lua sângele.Era așa stresant!
-Mă speri, Ryu..Vezi că intru! când Lizze deschide ușa se uita derutată la fiul ei, nu știa ce se întâmplă, așa că îl cheamă și pe Rayden.
Rayden vine repede și când îl vede pe Ryu așa, se alarmează.
-Ryu, puștiule, ești ok?!Ce-ai~ ... Rayden îi vede dinții ascuțiți că erau formați, și oftează puternic.
Ryu doar tremura, și spunea repetat "Vreau sânge...".
Lizze se așează lângă Ryu și îi pune capul pe picioarele ei, mângâindu-l pe cap.
-Puiule, ce ai pățit?Haide, spune-i lu' mami. Lizze se juca cu părul lui Ryu, încercând să îl liniștească.
Ryu nu putea să spună nimic, se bâlbâia, plângea în același timp.
-Lizze..Mai știi când ne-am căsătorit..., că ți-am cerut sânge și tu nu înțelegeai la ce mă refer? îi spune Rayden, jucându-se stresat cu degetele.
-Da.. Lizze își pune mâna la gură, șocată. Și Ryu e vampir?! Lizzei îi curg câteva lacrimi, dar le șterge rapid.
-Da.Și vampir de la vampir nu se poate lua sânge.Tu ești singura care mai este umană din familia asta.Și tata și mama sunt vampiri, tata a făcut-o și pe mama așa, și eu m-am născut la fel.Și acum copilul nostru are aceeași problemă.. Rayden își apleacă capul și îi curg câteva lacrimi. Îmi pare sincer rău ca Ryu suferă din cauza mea, are și el aceeași problemă ca toată familia, speram să primească "normalitatea" de la tine.Sunt un tată oribil..-
-Gata, Rayden!Nu ești oribil deloc.Nu e vina ta că te-ai născut așa.Tot ce trebuie să fac este să îi dau sânge lui Ryu ca să nu mai fie în starea asta, nu?!
-Da.Vrei tu să te sacrifici să pierzi niște sânge?Știi cât de tare te-a durut când te-am mușcat eu prima oară..
-Atâta timp cât este pentru voi, nu mă interesează.Durerea se face din ce în ce mai mică, când știu că o fac pentru copilul nostru.
Rayden zâmbește.
-Ăsta este motivul pentru care te iubesc așa de mult.Îți pasă și de ceilalți. Rayden îi pune mâna pe gât Lizzei. Crezi că poți?
-Da.Ține minte, fac orice pentru familia mea. îi zâmbește încrezător lui Rayden, ridicându-l pe Ryu de pe picioarele ei.
-Ryu, mami te lasă să îi bei niște sânge ca să te faci bine.Ok? Lizze îl mângâie pe Ryu pe cap, dându-și părul lung pe spate, lăsându-i cale liberă lui Ryu spre sângele ei.
Ryu când îi vede gâtul, instinctul de vampir i se trezește complet.
O ia de umeri pe Lizze și se mai uită odată la aceasta, cu reținere.
-Ia cât sânge vrei, Ryu. Lizze îi zâmbește slab.
Ryu nu mai spune nimic și o mușcă cu toată puterea.
Rayden era vampir, dar se putea stăpâni cu ușurință.Deci nu ar fi sărit să bea și el din sângele ei.
Lizzei îi iese un scâncet mai apăsat și strânge din maxilar, o durea tare pentru că Ryu a mușcat-o foarte tare, toți dinții lui extrem de ascuțiți erau în gâtul ei.
-Lizze, oprește-l dacă te doare. Rayden îi ia mâna întra lui.
-E-E în regulă... își rezeamă capul pe Ryu.
După vreo două trei minute, Lizze abia mai putea vorbi.
-Nu ești bine..Lizze, ți-e rău?!Deja ți-a băut destul sânge.Gata, Ryu, gata. Rayden îl ia de umeri pe Ryu, scoțându-i colții din gâtul Lizzei.
Ryu avea mult sânge la gură, dar nu mai făcea la fel, nu mai plângea, nu se mai bâlbâia.
-Lizze, stai puțin cu el, îți aduc pastilele. Rayden fuge în dormitorul lor să le ia.
Când Ryu se trezește din transă, se uită la Lizze și rămâne șocat.
-Mama?!Ce ai?!De ce ai sânge la gât?!
-T-Te-am lă-s-sat să î-îmi bei din sâ-sânge ca să fi b-bine..Plânge-geai..Te bâ-bâlbâiai..Îți mușcai mâin-nile ca să bei s-sânge..
Rayden se întoarce cu pastilele și cu sticla de apă.
-Haide, Lizze. îi întinde pastila și apa. Ryu, adu-mi te rog un pansament mai mare.
Ryu merge și ia repede un pansament mare, punându-l la gâtul Lizzei.
-Așa..te vei face bine în jumătate de oră.. Rayden o sărută pe Lizze, întinzând-o pe pat. Încearcă să dormi, bine? Acesta îi mângâie fruntea.
Lizze aprobă și închide ochii.Deja adormise.
Ryu își face o rugăciune sperând că mama lui va fi bine în continuare, și pleacă în bucătărie să-și ia ceva de mâncare.
Aude un bâzâit de la telefon.
"Um..Ryu, sunt eu, Tamisa.Dacă azi tot nu facem cursuri, vrei să vi cu mine în centru, să ne plimbăm?"
Ryu când citește mesajul roșește, dar nu își dă seama.Nu avea nimic mai bun de făcut, așa că, de ce nu?Era prima persoană care era prietenoasă cu el, deci nu voia să își piardă șansele de a avea măcar o amică.
_________________________________"Uhh, oare o să îmi răspundă la mesaj?"
-L-A VĂZUT! Tamisa vorbește singură, fiind singură acasă, deci putea să fie fericită.Nu știa unde e mama ei, nici nu era nevoie să știe.
"Răspunde, răspunde, răspun-"
-A RĂSPUNS! Tamisa se uită cu emoții.Așa mult însemna un simplu cuvânt, "Da" sau "Nu"?
"K, ne vedem la 14:30 acolo."
Tamisa începe să chițăie și să sară pe canapea, urlând "DA!" de multe ori.
"Cum să nu-l iubesc?"
(Helloo, scuze că acest capitol nu a fost așa de "romanticos":))Dar na, fusese despre problema lui Ryu legată de faptul că este un vampir.Capitolul viitor va fi doar despre Tamisa și Ryu:D)
CITEȘTI
Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔
Romance{Carte terminată} Un anonim care se însemnează ca "B.D.,, atunci când vorbește cu așa numita țintă Blué pentru prima oară, o fată de 16 ani, prin mesaje, o face pe aceasta să își stârnească interesul pentru el. Mesajele erau dese, anonimul...