#5 [II]

1.2K 81 82
                                    

A început minunata și mirobolanta vacanță de vară.
Fără antrenamente, fără școală, fără treburi de președinte al consiliului elevilor.
Doar Rayden și patul. :)

Azi s-a trezit devreme pentru că trebuia să plece cu Ben și cu Blué la cumpărături, pentru că vor avea niște oaspeți, Rayden chiar era "interesat" de prezența lor.

Când ajunseseră în magazin, și-au luat ce aveau de luat, și Rayden uitându-se în jur, o vede pe Lizze cu o doamnă, care cel mai probabil era mama ei.Ele tocmai ieșeau din magazin.

-Ray, puștiu lu' tata, hai spune, după cine te uitai tu așa lung? apare Ben scoțându-l pe Rayden din transă, punându-și brațul după gâtul lui și ciufulindu-l.

-Nimeni! înghite în sec și întoarce privirea.

-Ohooo ba daa, te uitai! chicotește Ben uitându-se frățește la el, chiar dacă era ta-su și avea peste treizeci de ani, la fel de imatur a rămas în momente de genul.

-Ben, lasă băiatul! râde Blué puțin și se uită la cei doi, semănau la perfecție.

-Nuu!Vreau să aflu de cine e îndrăgostit sumbrul ăsta fără inimioară!

-Tata!Am inima în piept să știi.

-Metaforic vorbind.Ești prea serios, Ray! chicotește Ben și Blué îi pupă pe amândoi pe frunte.

-Băieții mei. zâmbește aceasta și iese cu ei din magazin.

-Nu tu m-ai făcut!Eu sunt soțul tău cel minunat, frumos, iubitor, deștept, miraculos, bun la suflet, perfect~

-Și foarte modest. râde Blué și îl ciufulește.

-Mama, eu sunt băiatul tău cel minunat, frumos, deștept, miraculos, perfect~

-Stai, unde sunt cuvintele "iubitor" și "bun la suflet"? întreabă Ben și se uită la el cu o față în genul "Wtf?"

-Păi eu nu mă simt așa.

-Ești.Crede-mă.Când erai mic veneai la noi la pat, te urcai în el, veneai la noi pe sub plapumă și ne luai pe amăndoi de mâini sau ne pupai.Ești la fel de drăgălaș ca atunci! Blué îl ia în brațe. Băiețelul meu mare!

-Mamaa, nu fi siropoasă...

-Offf! sare și Ben în îmbrățisare.

Ce moment de familie drăguț.

~peste 2 zile~

Astăzi vin oaspeții, Rayden nu se simțea așa de încântat să fie la "reîntâlnirea" părinților lui cu acei oameni despre care tot trăncăneau.

Blué era agitată, pregătea cina, lustruia farfuriile și tacâmurile mai frumoase, totul voia să fie ca la carte.

Ben desfăcuse masa cea mare pe care a pus-o în sufragerie, când sunt ocazii o folosesc pe aceea.

Și Rayden... se aranja.Când vine vorba de cum arată, trebuie să fie mereu impecabil și frumos.

Și-a luat o pereche de blugi negri, un tricou alb pe care scria "The most expensive boy", lăsându-și părul lung pâna la umeri în voia lui.Nu-i plăcea să și-l prindă.

O aude pe mama lui că vorbește la telefon.Aude doar:
"-Da, vin imediat să vă deschid!Pa!" și atât.Deci oaspeții au ajuns.

Rayden se duce în sufragerie și se așează pe canapea.

-Ce mă bucur că ați venit!Haideți, intrați! o aude pe mama lui și o voce străină.Era o persoană?Sau mai multe?

Merge și Ben acolo, salutându-i pe toți, așa că Rayden merge și el, să nu pară nepoliticos.

-Bună sea~ o vede pe blondina cu ochii de culoarea norilor înainte de furtună, pierzându-și cuvintele.

-Rayden! arată spre el, cu o privire la fel de confuză ca a lui.

-Um..vă cunoașteți? întreabă Blué și Violet, mama Lizzei.

Ben se uita subtil cu o privire gen: "Hopaa" și aștepta să înceapă serialul lui preferat pe care l-a așteptat de atâta timp!Numit "Dragoste!Prima oară când Rayden a roșit când a văzut o fată!" avea crize în mintea lui.

-El/Ea face baschet/balet la clubul meu sportiv!! spun amândoi în același timp.

-Oh, măcar nu a mai fost nevoie să vă facem cunoștință. spune mama Lizzei chicotind, era o doamnă cam de vârsta mamei lui, cu părul blond ca fi-sa.

-Bun, păi, dacă tot vă cunoașteți, duce-ți-vă la tine în cameră, Ray. spune Ben văzându-se la colțul gurii că râdea.

-Dar~ Rayden nu apucă să termine că deja era în fața ușii lui, Ben avea puteri dubioase.

-Pa-paaaaaa! fuge la cele două mame, care deja se gândeau la nunta copiilor lor.

-Uh..păi...Asta e camera mea. îi deschide Rayden ușa.

-E frumoasă. Lizze zâmbește drăgălaș, așezându-se pe patul lui.

"Va rămâne parfumul ei în patul meu!F*ck!Mă va face să îmi imaginez că doarme lângă mine!"

-Și..Hai să ne cunoaștem.

-Bine!Păi, pe mine mă cheamă Lizze Collins, am treisprezece ani, am patruzeci de kilograme, am 1,50 la înălțime, sunt clasa a VIII-a pentru că am fost dată la șase ani în clasa I.Nu am tată și trăiesc cu mama.Tu? se uită la Rayden cu o privire sclipitoare și drăguță, când zâmbea, parcă și ochii ei o făceau odată cu gura.

"Cu câtă ușurință a zis ultimul lucru..Cred că e obișnuită cu asta încât nu o mai afectează.." gândi Rayden și începe să vorbească și el.

-Pe mine mă cheamă Rayden Lawman, dar mi se spune Ray.Am cincisprezece ani, sunt a X-a pentru că, la fel ca tine, am fost dat din clasa I la școală când aveam șase ani.Am cincizeci și nouă de kilograme, nu sunt gras dar am fibră în corp de la cât baschet am făcut.Am 1,77 la înălțime, am făcut karate patru ani, baschet șase ani.Sunt președintele consiliului elevilor la liceul Sakura din Cartierul Cireșilor.

-Ooo, deci ești cel mai deștept din liceul tău?

-Da.Tocmai acum stai de vorbă cu un geniu care te poate medita la ce materie ai nevoie. râde încet.

-Păi..O să am examenele de atmitere la liceu și la matematică sunt bâtă..

-Oh?E ușoară.Te ajut cu plăcere.Dar să știi că sunt strict, plus, vreau să îmi gătești câte ceva când vi la meditații. rânjește subtil.

-Ooh, o să încerc să gătesc bine!Știu să fac ramen sau prăjituri cu ciocolată și cu căpșuni.Vrei?

-Ok.O să îmi crească glicemia de la ciocolata pe care o am acum în fața mea, ciocolata normală e puțin pe lângă tine. îi face cu ochiul și acesteia i se fac obrajii ca două căpșunele de roșii ce erau.

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum