A doua zi, activitățile în aer liber erau primele în program.
Toți erau în echipament sportiv, tabăra îl dădea, ca să fie toți la fel.Dar, la fete echipamentul era dintr-o pereche de colanți albaștri și un tricou alb, cam mulat.La activitățile sportive aveau un profesor cam de patrezeci de ani, care se cam uita după fete.
Asta l-a enervat pe Rayden, așa că o ia pe Lizze mai lângă el și oftează nervos.
-Ce ai? se uită Lizze la el, confuză.
-Oh, nimic.Doar fi atentă și ai grijă dacă eu nu voi fi prin preajmă.
-M-Mhm.. aprobă încet și stă lângă el, cuminte.
-Lizze? strigă profesorul ăla de pe fișa de elevi care participau la activitățile lui.Deci ea era prima pe fișă.
-Aici. Lizze vine mai în față, priviri amare de la fete sau cuceritoare de la băieți erau imposibil să nu apară.
-Bun, trebuie să te urci pe stânca asta înaltă, amenajată special pentru activitățile astea.
-Bine.. se uită la stâncă și înghite în sec.
-Vino să te leg cu echipamentul special. Lizze merge să o lege, aruncându-i o privire lui Rayden, care se uita urât la prof.
Profesorul o leagă cum trebuie, dar nu a evitat să o atingă pe unde nu trebuia când îi fixa echipamentul.
-Domnule, am să vă întreb ceva. se trezește Rayden să vorbească, luându-și vocea și privirea pe care o are cu aproape toată lumea.
-Oh, spune, băiete.
-De ce o atingeți pe Lizze mai mult decât e nevoie?Că nu știam că atunci când se fixează un echipament trebuie să vă țineți mâinile așa de mult pe coapsele sau pe fundul ei.Defapt, nici nu era nevoie să o atingeți așa, puteați pune echipamentul și fără atingeri de acest gen. vorbea destul de serios, deci era nervos.
-Nu o ating, băiete!Ce ai?!
-Oh nu?Atunci ce faceți fix acum cu mâna pe talia ei? Rayden merge nervos spre ei și o trage pe Lizze de lângă prof.Elevii se uitau ca la o dramă la ce se întâmpla acolo.
-Băiete, tu nu ești sănătos!Nu am atins-o!Nu îndrăzni să mă faci pedofil! încearcă să îl apuce pe Rayden de mână dar el îi dă peste ea.
-Nu îmi vorbești mie cu "băiete,, ,prof pedofil.
-O să îți fac referat!Să te trimită înapoi de unde ai venit!
-Atât vă trebuie dacă îmi faceți referat.Eu pot face avertisment în legătură cu comportamentul profesorului.Sau ați uitat că aici și elevii au dreptul să își spună opinia în legătură cu profesorul respectiv sau cum se compoartă?O să scriu pe foaie: "A încercat să pipăie o elevă, făcând un act de pedofilie." Vreți să scriu asta?
-Ugh..Pacoste de copil!Bine!Gata!Duce-ți-vă acolo! arată pentru toți elevii spre un loc în care puteai să faci curse sărind peste cauciucuri, după să te cațeri pe o plasă și să cobori pe niște frânghii.Era un loc mare amenajat pentru astfel de lucruri.
CITEȘTI
Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔
Romance{Carte terminată} Un anonim care se însemnează ca "B.D.,, atunci când vorbește cu așa numita țintă Blué pentru prima oară, o fată de 16 ani, prin mesaje, o face pe aceasta să își stârnească interesul pentru el. Mesajele erau dese, anonimul...