#20

1.6K 97 37
                                    

Blué se trezește confuză în camera ei.

-Stai, ce?Nu eram cu Ben în camera de hotel? se uită în jur și se ridică din pat, luându-și telefonul.

"Sâmbătă, 13 aprilie"

-A fost deja excursia?Am visat, ce naiba?!

"Ce s-a întâmplat între mine și Ben nu a fost adevărat?.." se gândea puțin tristă la asta.

Visul ăla o făcuse să realizeze că avea sentimente reale.

Blué își deschide netul și vede câteva mesaje pe Whatsapp, apasă pe ele, toate fiind de la Ben.

Ben: 'Neața, cum ai dormit?
Ben: Încă dormi, vin ca o ambuscadă peste tine:))
Ben: Ești la duș?Pot să mă alătur?:))
Blué:Abia m-am trezit;3
Ben:Vai, îmi place fățuca aia.
Blué:Vi la mine azi?Ce nașpa e să n-am prietene;-;
Ben:Vin acuuu'

Ben se deconectează și într-un sfert de oră e la pervazul ei.

-Hei. îi deschide Blué geamul.
-Bună. Ben intră și o ia în brațe, zâmbind scurt.
-Vrei să mănânci ceva?
-Nu, mersi. Ben se pune pe patul ei, lungit.  Îmi place patul tău, poate dorm mai des aici. îi face cu ochiul chicotind.

Blué roșește scurt și se așează lângă el.

-Ben... Blué se joacă cu degetele, frământată de visul de astă-noapte.

-Da? se uită la ea. Ce ai?

-Aseară..um...Sună ciudat..nu știu cum să spun...Am visat că eram cu tine în excursie..și...

-Și? începe să devină curios.

-N-Ne-am s-s-s-sărutat..de multe ori..Și..U-Um..

-Și? chiar îl atrăgea subiectul.

-Dormisem cu ti-tine în pat...și...tot ne s-sărutasem..  începe să chițăie și își pune palmele pe față de la cât de roșie era.

-Ai vrea un sărut să te calmezi?Că văd că de fiecare dată când ai zis că ne sărutam, te bâlbâiai. surâde Ben, și se așează lângă Blué.

-Dar-

-Nu sunt ca în visul tău, pe buze nu sărut mult, mai mult îmi place lângă gură sau pe ureche, chiar dacă nu am încercat pe tine, fiindcă dacă te sărutam pe ureche, chițăiai rușinată ca un șoricel. zâmbește ștrengar. Cel pe care l-ai visat sigur nu eram eu, când vine vorba de lucruri serioase cu cineva nu sunt așa lipicios.

-Oh, nu ești genul ăla de iubit per~

-Oh, asta ba da, fiecare băiat e așa- Ben tușește. -scuze, eu sunt bărbat dar nu contează.Am și eu unele laturi mai deplasate, adică înțelegi ce vreau să zic.Dar sunt lucruri diferite să fi lipicios sau să fi pervers.

-Oh, deci tu ești a doua variantă mai mult.

-Da, dar uneori pot face excepții. chicotește Ben.

-Oh..

-Dar, nu mi-ai răspuns încă la întrebare. o ia de bărbie cu două degete.

-C-Care întrebare? devine puțin panicată.

-Vrei să te sărut?Nu se va întâmpla de multe ori asta, decât dacă ceri să fac asta cu un "Te rog" luung. râde scurt.

-Bin-

Blué nici nu mai apucă să termine ce avea de spus.
Blondul s-a năpustit asupra buzelor ei.Asta era realitate.Nu mai visa.

Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum