Era momentul să se voteze.
Care fată va dansa cu Ryu?Tamisa?Irene?-Deci, copii, sper că aveți persoana pe care o votați în minte.Bun, deci, cine votează pentru Irene?
Grupul ei de prietene ridică mâinile, și încă câțiva băieți.
-Ook.. -Rayden era fericit că nu au votat-o mai mulți pe Irene- Pe Tamisa, cine o votează?
Restul copiilor din grupă o votează pe ea.
Irene fierbea de nervi.
Tamisa zâmbea, era fericită că avea șansa să danseze cu Ryu.-Bun, deci restul o votează pe Tamisa.Pentru că și eu tot pe ea o votez. Rayden zâmbește către Ryu, care avea puțin roșu în obraji.
-Nu e corect!Eu picasem de la început cu el!Eu trebuie să dansez cu Ryu!!! Irene începe să se răstească la Rayden.
-Irene, așa te-au învățat părinții tăi să vorbești unei persoane de peste treizeci de ani?N-ai pic de obraz dacă nu se face cum vrei tu, văd.Sunt la un pas să o chem pe mama ta aici.
-Ugh!!! Irene iese pe ușa sălii, revoltată.
-Va veni ea înapoi când o să-și dea seama că n-are cum să plece din curtea incintei, decât când se termină programul. Rayden râde scurt.
Tamisa ridică mâna.
-Da, Tamisa?
-Când va fi concursul de dans lent?
-Peste trei luni.Avem timp să ne pregătim.
~într-o pauză~
Tamisa ieșise din sală, și fiind pauză, voia să se ducă la toaletă, ca orice om normal.
Era pe culoarul clubului, era puțin sinistru faptul că era doar ea acolo.
Ajunge la băi, unde trebuia să coboare vreo zece scări.Coboară vreo trei, până când de la spate e împinsă cu putere.Cade cu coloana de o treaptă a scării și scuipă sânge, jos dă cu capul de gresie, începând să curgă și mai mult.-Trebuia să o plătești de mult, proasto!Nu mi-l vei fura pe Ryu! Irene râde sadic.
-Tamisaa!! Ryu ieșise din sală să o caute, Rayden voia să vorbească ceva cu ei doi.
-La naiba! Irene nu avea unde să se ascundă.
Ryu o vede.
-Irene?De la tine vedea râsul ăla de hie~... O vede pe Tamisa cum se uita aproape cu ochii închiși la el. TAMISA!! fuge pe scări la ea, îi vedea sângele și totuși nu avea nici o poftă, era cel mai oribil lucru pe care l-a văzut în viața lui, pe cea mai bunâ prietenă a lui acoperită de sânge.
Ryu își rupe din bluză și îi pune în jurul capului, ca să nu mai curgă așa de mult sânge.O ridică în brațe și merge cu ea pe scări încet, când ajunge sus, unde Irene se uita la ei cu o privire goală, el doar o privește cu o ură imensă.
-O să te omor, javră cu două picioare!! Ryu fuge cu Tamisa în brațe spre sala lor, intrând brusc.
Rayden le explica ceva copiilor, când o vede pe Tamisa așa, rămâne mut.
-Ce a pățit?! Rayden o ia repede de la Ryu din brațe și o pune pe o saltea, luând trusa de prim ajutor.
-Irene a împins-o!! și fix atunci intra și ea, încerca să se facă neobservată.
-O s-o sun pe maică-ta, Irene.TU EȘTI ÎNTREAGĂ LA MINTE?!PUTEAI SĂ OMORI COPILUL ĂSTA, I-AI NENOROCIT VIAȚA DIN CAUZA CĂZĂTURII ĂLEIA! lui Rayden aproape îi pleznea o venă.
Irene nu zicea nimic.
Rayden a sunat la salvare, a venit în zece minute.-Tata, eu plec la spital cu ea. Ryu se suie în ambulanță, stând lângă Tamisa.
-Bine.Te las. Rayden aprobă, făcându-i cu mâna.
"La naiba cu tine, idioato!Mă îngrijorezi!!" Ryu o privea pe Tamisa, i se făcuse milă să o vadă așa.
Tamisa l-a înmuiat pe Ryu, fără să vrea.Ea îl iubea chiar dacă era răutăcios cu ea, chiar dacă o făcea prostuță sau idioată, chiar dacă nu e cel mai sensibil om...El a înmuiat-o mai mult decât era.
Pentru Tamisa, era prima oară când iubea.Simțea că iubește persoana potrivită.Nu se putea abține să nu iubească acei ochi diferiți, acel păr mai lung de două culori diferite, acea mutră încruntată pe care o avea aproape mereu.Iubea un tsundere, dar ce conta?Știa că e o persoană bună.
-Fă-te bine, Tamisa-idioata-chan! Ryu se uita la ea cu tristețe.Chiar îi voia binele.
~Tamisa îi era dragă lui Ryu?
CITEȘTI
Inimă virusată |Ben Drowned FF||Vol I, II, III|✔
Romance{Carte terminată} Un anonim care se însemnează ca "B.D.,, atunci când vorbește cu așa numita țintă Blué pentru prima oară, o fată de 16 ani, prin mesaje, o face pe aceasta să își stârnească interesul pentru el. Mesajele erau dese, anonimul...