1. ΕΙΡΗΝΗ

5.2K 258 54
                                    

Καθομαι ήσυχα στην θέση μου και περιμένω.Επεσε την κατάλληλη στιγμή αυτή η έξτρα δουλειά.Δεν ξέρω ακριβώς τι είναι αλλά δεν ανησυχώ.Τον εμπιστεύομαι τον Παρη.

Τον βλέπω περπατάει ξυπόλυτος μέχρι εμένα.Φοραγε το καπέλο του ανάποδα όπως κάνει συχνά και έκατσε απέναντι μου.

«Συγνώμη για αυτό.Με πήραν τηλεφωνο»λέει.Απολογειται και ολας;Δεν φτάνει που με βοηθάει...
«Δεν πειραζει Παρη»λέω.Ακουγεται τόσο λάθος.Σε ολους μιλάω στον πληθυντικό.Μονο εκείνος επιμένει να του μιλάω στον ενικό.Αλλα ακούγεται περίεργο ακόμα.Ακομα και μετά από τόσο καιρό.

«Λοιπόν...για την δουλειά που σου ελεγα...»λέει.

Εγώ καθομαι στην θέση μου ακινητη και μόνο ακούω.

«Είναι ο ξάδερφος μου»λέει.Ξαδερφος αρα οικογένεια.Εφυγε ένα βάρος.Θα είναι το ίδιο καλός με τον Παρη αρα δεν θα έχω πρόβλημα.

«Μένει στην παραλία πιο κάτω...»προσθέτει.

Φυσικά.Και τι δεν θα έδινα να εμένα και εγώ στην παραλία.Αλλα αυτά τα σπίτια είναι ακριβά.Και η τσέπη μου δεν τα χωράει.Με το ζόρι τα βγάζουμε πέρα και με αυτό το σπιτάκι.

«Ωραια»λέω.Ο τόνος του είναι παράξενος.Σαν να υπάρχει πρόβλημα.
«Μένει μόνος του αλλά είναι λίγο δύσκολος χαρακτήρας»
«Δηλαδή;»λέω.

Καμία σχέση με εκείνον δηλαδή.
Τέλεια!

«Θα τον δεις.Θα το καταλάβεις.Κοιτα δεν θέλω να σε τρόμαξω ή κάτι τέτοιο.Ειναι ψυχούλα καταβαθος ο Μαριος απλά έχει περάσει διαφορα και δεν είναι ο εαυτός του τον τελευταίο καιρό...»
«Κατάλαβα»λέω αλλά δεν κατάλαβα.Δεν ρωτάω παραπάνω όμως.Δεν με νοιαζει.Θα κάνω την δουλειά μου και τέλος.

«Πηγαίνει η Λαουρα μέχρι τώρα κάποιες φορές αλλά έρχεται καλοκαίρι και έχει δουλειά το μαγαζί και καταλαβαίνεις.Για αυτό σκεφτηκα εσένα.Ξερω ότι έψαχνες και άλλη δουλειά»
«Ναι.Ψαχνω.Οσο πιο πολύ δουλειά μπορώ...»
«Το ξέρω.Για αυτό σκεφτηκα εσένα.Και σε ξέρω και σε εμπιστεύομαι.Θελω να πηγαινεις τρεις φορές την εβδομάδα αν μπορείς.Λιγες ώρες κάθε φορά.Να κανείς τα βασικά.Οτι βλέπεις.Ο Μαριος δεν κάνει τίποτα.Ουτε μαγειρεύει.Αρα ότι μπορείς καλό θα είναι...»λέει.

Μαριος λοιπόν...
Θα είναι μεγάλος λογικά.Ολοι οι νεοι που ζουν μόνοι τους πάνω κάτω ξέρουν τα βασικά.Αυτος για να μην κάνει τίποτα θα είναι μεγάλος.

«Εντάξει.Κανενα πρόβλημα»
«Ωραια.Θα σε πληρώνω εγώ.Και θα παρεις κλειδιά για τις άλλες φορές.Σημερα θα πάμε μαζί αλλά τις άλλες φορές πόλυ πιθανό να μην σου ανοίγει»

Να μην μου ανοίγει;Γιατί;

«Ειρήνη...»λέει και έρχεται κοντά.
«Ναι;»
«Πολύ πιθανό να ακούσεις διαφορα και να δεις διαφορα.Προσπαθησε να μην δίνεις βάση σε παρακαλώ.Ειναι η κατάσταση περίπλοκη...»

Γιατί όλο αυτό με τρομάζει;

«Πάμε;»
«Πάμε...»λέω.Το έχω ανάγκη αυτό αρα δεν έχω και επιλογή.

***

Περπατάει πρώτος αυτός και πίσω του είμαι εγώ.Περπαταμε στην παραλία και κρατάω τα αθλητικά στο χέρι για να μην γίνουν με άμμο και μετά μπω στο σπιτι και το κάνω χάλια.

«Εδώ είναι.Αυτο...»λέει.

Αυτός πλησιαζε προς τα μέσα και εγώ καθόμουν σαν χαζή και κοίταζα.Ωραιο.Μπορω να πω ότι είναι πανέμορφο.Και σίγουρα έτσι θα είναι και μέσα.

«Πολύ ωραίο»σχολιάζω για να πω κάτι.
«Είναι.Μεσα δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα είναι.Την προηγουμενη εβδομάδα ήταν η Λαουρα αλλά μέσα σε λίγες ώρες γίνεται χαμός εκει μέσα»λεει και βγάζει τα κλειδιά και ανοίγει.

Μου φανηκε περίεργο που δεν θα χτυπησει καθόλου.Ετσι κατευθείαν θα μπει;Έτσι θα μπαινω και εγώ;

Βγάζει ένα άλλο κλειδί και μου το δίνει.Το παιρνω γρήγορα και το βάζω στην τσέπη.

«Δουλεύει από το σπιτι τις πιο πολλές φορές.Αλλα είναι στο δωμάτιο του.Αρα δεν θα υπάρχει πρόβλημα...»λέει.

Προτιμω όταν λείπουν.Αλλα οκ.Δεν με πειραζει.

Μπαινω μέσα και βλέπω το χολ.Παπουτσια από εδώ και από εκει.Μετα θυμάμαι ότι δεν φοράω τα δικά μου έτσι τα βάζω γρήγορα και ακολουθώ τον Παρη.

Βγαίνει στο σαλόνι.Αρκετα ευρύχωρο με έναν τεράστιο καναπέ και μια μεγάλη τηλεόραση.Ρουχα από εδώ και από εκει.Και μετά μπαίνουμε στην κουζινα.Ειχε κουτιά από πίτσες και τάπερ γεμάτα.

«Πάω μέσα να του πω για σένα.Ερχομαι...»λέει.

Πάλι δεν καταλαβαίνω.Δεν ξέρει ότι θα ερχετε μια κοπέλα που και που να καθαρίζει;Πως γίνεται αυτό;

Όταν εξαφανίζεται μέσα πλησιάζω το ψυγείο.Ειχε μια φωτογραφία πάνω.Κολλημενη με μαγνητάκια.Ηταν μια κοπέλα.

Μια ψηλή μελαχρινη πολύ πολύ όμορφη.Με μακρια μαλλιά.Ειχε έντονα μάτια και φόραγε ένα κόκκινο φόρεμα.

Ποια να είναι αυτή;

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now