Χτυπάω και καθομαι αμέσως στα σκαλοπάτια του σπιτιού του.Δεν αργεί να ανοίξει.
«Μαριε;Καλώς τον»λέει.Ξαφνιαστηκε που με είδε.Και εγώ ξαφνιάστηκα που μου το έκρυψε.
Δεν θύμωσα τόσο.Αλλα κάπως μου ήρθε.Δεν ξέρω αν είναι στεναχώρια ή απογοήτευση.Αλλα κάτι είναι.
Το έμαθα από την Ειρήνη.Την Ειρήνη.
«Δεν θα έρθεις μέσα;»ρωτάει.
«Έλα εσυ έξω καλυτερα»λέω.Κλεινει την πόρτα και κάθεται αμέσως διπλα μου.Ο ήλιος ερχόταν στο πρόσωπο του έτσι γύρισε το καπέλο από την κανονική του μεριά.Παντα τον κορόιδευα που το είχε ανάποδα.
«Έγινε κάτι;»ρωτάει.Δεν δίστασα.Το είπα κατευθείαν.
«Παντρεύεσαι...»λέω.Δεν ρωτάω.Αποκλειεται η Ειρήνη να μου είπε ψέμματα.Δεν φενεται για άτομο που λέει ψέμματα.Μιλαει πολύ ναι αλλά ψέμματα όχι.Δεν νομίζω να λέει.
«Ποιος σου το είπε;»ρωτάει.
«Εχει σημασία;»λέω.Το ξέρω ότι ο Παρης δεν είναι τύπος που θα κρατησει κακια αν μάθαινε ποιος μου το είπε.Αναστενάζει.Λες και θα πει κάτι δύσκολο.
«Εχεις δίκαιο αν θύμωσες»
«Μα δεν θύμωσα.Νευριασα»λέω.Εντάξει ίσως δεν είμαι ο ίδιος αλλά είμαστε ξαδερφια.Αιμα.Και όσο και να τον διώχνω ξαναέρχεται σε εμένα.Οπως εγώ τότε που τον σταματησα από το να σκοτωσει κάποιον.Που θα τον σκότωνε σίγουρα.Το έβλεπα στα μάτια του.
Μπορεί πάλι να μην είμαι του γάμου αλλά αυτό δεν έχει σταματήσει κανέναν.Παντα είμαι κόντρα σε ότι κάνουν αλλά παρόλα αυτά το κάνουν.
«Έμαθες ότι η Άννα ειναι έγκυος και δεν ήθελα κατευθείαν να σου πω για τον γάμο.Δεν ήξερα πως θα το παρεις»
«Πως θα το πάρω;Θα σου πω ότι ο γαμος είναι λάθος.Ετσι θα το πάρω»του λέω.
«Το ξέρω ότι θα έλεγες αυτό.Αλλα δεν στο είπα για αυτόν τον λόγο»ψιθιριζει.Σαν να ξέρω τι θα πει.Σαν να ξέρω ότι έχει να κάνει με την Αλεξ.
«Δεν θέλω να βλέπεις παντού ότι προχωράμε και να νομίζεις ότι δεν σε σκεφτόμαστε.Ή ότι έχουμε ξεχάσει την Αλεξάνδρα.Γιατι αυτό ποτέ δεν θα γίνει.Να το ξέρεις.Δεν ήθελα να σου πετάω την χαρά μας στα μούτρα σου ενώ είσαι ακόμα χάλια.Δεν ήθελα να νιώσεις ασχημα.Πιο ασχημα από ότι νιώθεις...»λέει.
Το να βλέπω τους άλλους χαρούμενους ώρες ώρες με πονάει.Δεν θα πω ψέμματα.Αλλα ζωή τους είναι ότι θέλουν μπορούν να κάνουν.Εχουν κάνει την επιλογή τους και εγώ την δίκη μου.
BẠN ĐANG ĐỌC
Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)
Lãng mạn*15 βιβλιο* 4 της σειράς Σαντα Ροζα Ο Μαριος δεν είναι ο ίδιος.Την έχασε εκει που δεν το περιμενε.Και μαζί της έχασε και ένα μέρος του εαυτού του.Δεν τον νοιάζουν τα ίδια πραγματα πια. Από την άλλη η Ειρήνη παρά τις δυσκολίες της είναι ένα άτομο πο...