51. ΕΙΡΗΝΗ • ΜΑΡΙΟΣ

2.3K 277 90
                                    

Ειρήνη.


Αφήνω την ανθοδέσμη στο τραπέζι διπλα μου.
«Τι θα θέλατε;»με ρωτάει ένα νεαρό αγορι που σέρβιρε τα ποτά.
«Κάτι χωρίς αλκοόλ»λέω.
«Τελείωσαν δυστηχως και τώρα φέρνουμε αλλά από μέσα.Να σας βαλω μια σαμπάνια μέχρι να έρθουν;»με ρωτάει.
«Γιατι όχι...;»λέω και τον βλέπω που βάζει σε ένα ποτήρι.

Η σαμπάνια δεν είναι και στα γούστα μου αλλά ίσως την χρειαστώ.

Ο Μαριος είναι εδώ.Και όταν τον είδα στην εκκλησία από συνήθεια ήθελα να πάω να του μιλήσω.Να του πω ότι του πάει το γαλαζιο και να του πιασω την συζήτηση για οποιοδήποτε θέμα μόνο και μόνο για να του μιλάω.Αλλα δεν το εκανα.

«Αρα φαντάζομαι είσαι η επόμενη...;»ακούω μια φωνη και γυρνάω να δω διπλα μου έναν ξένο.Δεν τον έχω ξαναδεί πουθενά.

«Ορίστε;»ρωτάω.
Δείχνει τα λουλούδια στο τραπέζι.
«Εποιασες την ανθοδέσμη.Αρα λογικά είσαι η επόμενη...»εξηγεί αυτό που είπε.

Ναι σωστά.Εποιασα την ανθοδέσμη.Οχι ότι το ήθελα ή το επιδίωξα.Η Λαουρα επέμενε να πάω και εγώ στα κοριτσια και απλά ήρθε πάνω μου.Δεν προσπάθησα καν να την πιασω.

«Δεν τα πειστευω αυτά έτσι και αλλιώς...»λέω.

Δεν περιμενε να πω αυτό μάλλον.
«Λεωνιδας...»λέει και μου δίνει το χέρι του.
«Ειρήνη»λέω και δινω και το δικό μου.

Φόραγε ένα κοστούμι και άσπρο πουκάμισο από μέσα.

«Δεν είσαι νέα για να μην τα πειστευεις αυτά;»με ρωτάει.
«Όχι τόσο νέα»λέω και γελάει.
«Εγώ είμαι από του γαμπρου.Εσυ;»με ρωτάει.
«Και από τους δυο υποθετω...»λέω.

Αλλάζει μουσική και όλοι βρίσκουν ταιρια αφού είναι ήρεμη μουσική.Βλεπω την Άννα με τον Στέφανο,την Ξενια με έναν μικρό μάλλον της ηλικίας της και τους γονείς του Μαριου να χορεύουν.

Με την ακρη του ματιού μου βλέπω και τον Μάριο σε μια ακρη.Μακρια από κόσμο και μόνος του.Κοιταζε από εδώ αλλά γυρισα το κεφάλι μου αμέσως στον Λεωνιδα.

«Θα προτιμούσα να κάνω αλλά χίλια πραγματα με την κόρη μου από αυτό βασικά.Αλλα ο Παρης είναι συνάδελφος και έπρεπε να έρθω»λέει.
«Κόρη;Εχεις κόρη;»ρωτάω.

Χερομαι όταν βλέπω άλλους ανθρώπους να έχουν παιδιά.Δεν συμβαίνει και συχνά αυτό.

«Ναι.8 χρόνων.Αλλα έτσι πως μιλάει μπορεί να μοιάζει και με 12...»λέει και γελάμε.
«Εγώ έχω έναν γιο και Ανυπομονω να μάθει να μιλάει.»λέω.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora