«Αλήθεια είπε»λέει.
Φυσικά και θα το έλεγε αυτό.
«Αλεξ....»λέω.
«Τι;Πάντα κάποιοι θα φεύγουν.Δικαιο έχει.Και το ξέρεις και εσυ αυτό».Δεν θέλω να συζητάμε για ασχημα πραγματα.Οχι μαζί της.
«Να αλλάξουμε θεμα;»λέω.
«Όχι.Κοιτα.Η Άννα έχασε την μαμά της μικρή,ο Στεφανος και η Ξενια και τους δυο,αυτή η Ειρήνη τον μπαμπά της.Εσυ...εσυ εμένα...»λέει.Την βλέπω και είναι τελείως ανέκφραστη.
«Μην λες τέτοια....»
«Λέω αλήθεια και το ξέρεις»
«Εγώ δεν σε έχασα τελείως.Σε έχω εδώ»απαντάω.Στριφογυρίζει τα μάτια της και βάζει το χέρι της στο κεφάλι της.
«Εννοείς με εχεις εδώ»λέει.Εννοει στο μυαλό μου.Δεν με νοιαζει τι εννοει.«Σε βλέπω.Μου μιλάς.Αυτο φτάνει»λέω.
«Δεν φτάνει και το ξέρεις.Χρειαζεσαι κάποιον να είναι πραγματικά εδώ.Να σε αγγιζει.Να σε φιλάει.Να της πιάνεις το χέρι...»
«Εγώ δεν πιάνω χέρια.Αυτα είναι αηδίες»
«Να της κανείς έρωτα...»συμπληρώνει και σάστισα με τα λόγια αυτά.Οχι ότι δεν τα λέει κάτι τέτοια η Αλεξάνδρα.«Εχεις να κανείς ποσό;Δυο χρόνια;»
«Δεν πας καλά»λέω.Το μόνο που δεν με νοιαζει τώρα είναι το σεξ.Με οποιαδήποτε.«Ο Ξενοφων κάτω έχει παράπονα»
«Α καλααα»λέω.
«Εσυ δεν άφηνες θηλυκο για θηλυκο.»λέει.Το ξέρω ότι δεν κάνω πραγματα που εκανα πάλια.Αλλα δεν μου βγαίνουν.Δεν το σκέφτομαι.Και απορώ πως τότε ήταν το μόνο που σκεφτόμουν.
Τώρα έχω την Αλεξ στο μυαλό μου.
«Ήμουν βλάκας»
«Ήσουν ο Μαριος.Με εκνεύριζε αυτό αλλά ήσουν εσυ.Και δεν σου λέω να ξεκινήσεις και να πας με όλη την Σαντα Ροζα από την αρχή αλλά μπορείς να βγεις καμία βόλτα.Να γνωρισεις καμία»
«Μην λες βλακείες»λέω.Ξαπλώνω απέναντι της και την κοιταω.Παει να μιλήσει αλλά την σταματάω.
«Μπορούμε να μην μιλάμε για αυτό;Μπορούμε απλά να καθίσουμε έτσι και να με αφήσεις να σε κοιταω;»λέω.
«Μα....»
«Παρακαλώ....;»επιμένω.Γελάει και μου βγάζει την γλώσσα.
***Ανοίγω τα μάτια μου και νιώθω ότι διψάω πολύ.Βλεπω ότι είναι νωρίς το μεσημέρι.Σηκωνομαι και πάω ως την κουζινα.
Τώρα τελευταία διψάω συνέχεια.Θα φταίει η ζεστη.
Περναω από το σαλόνι και πάω στην κουζινα.Βγαζω νερό από το ψυγείο και ήμουν έτοιμος να πιω από το μπουκάλι αλλά θυμηθηκα όλες αυτές τις φορές που μου φωναζε η Αλεξ να μην πίνω από εκει και έτσι πήρα ένα ποτήρι και το γέμισα.
YOU ARE READING
Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)
Romance*15 βιβλιο* 4 της σειράς Σαντα Ροζα Ο Μαριος δεν είναι ο ίδιος.Την έχασε εκει που δεν το περιμενε.Και μαζί της έχασε και ένα μέρος του εαυτού του.Δεν τον νοιάζουν τα ίδια πραγματα πια. Από την άλλη η Ειρήνη παρά τις δυσκολίες της είναι ένα άτομο πο...