Ακόμα κοβει με το ψαλίδι.Και νιώθω καλά.Νιωθω ότι δεν έχω τόσο βάρος στο κεφάλι μου.Ειναι περίεργο.
Βλέπω όλα αυτά τα μαλλιά κάτω.Λογικα όπου να ναι θα τελειώνει.Αλλα τόσο πολύ είχα;Δεν μου φενοταν τόσο πολύ.Πως να μην τρομάξει το μωρό.
Νιώθω το ψαλίδι κοντά στο κεφάλι μου.Κοβει ότι πετάει μάλλον.Φενεται να ξέρει τι κάνει.
«Το εχεις κάνει πολλές φορές είπες;»ρωτάω.Δεν φτάνει που κάνει κάτι τέτοιο το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω είναι να μην μείνει αμίλητη.
«Ναι.Στον Νικόλα.Νομιζω θα τρομάξει αν τον πάω σε κομμωτήριο.Εδω στην Σαντα Ροζα είναι και πάντα γεμάτα όλα και δεν έχει συνηθίσει.Καθεται πιο πολύ σπιτι με την μαμά μου»
«Ο μπαμπάς σου είπες πέθανε σωστά;»ρωτάω.Δεν ξέρω γιατί ρωτάω.Το ξέρω.Μου το έχει πει αλλά δεν θέλω να νομίζει ότι τα θυμάμαι και όλα.«Ναι.Πριν γεννηθεί ο Νικόλας.Δυστηχως δεν τον γνώρισε.Αλλα πήρε το όνομα του και ελπίζω και τον χαρακτήρα του κάποια μέρα.Ηταν πολύ καλός άνθρωπος»λέει.
Δηλαδή η μαμά της έμεινε έγκυος και μετά πέθανε;Τόσο μεγάλη;Γίνεται τόσο μεγάλη κάποια να γίνει μάνα;Εννοώ η Ειρήνη είναι 21 από ότι θυμάμαι και το παιδί ένα.Εικοσι χρόνια διαφορα είναι πολύ για δυο αδέρφια.
«Έχετε πολλά χρόνια διαφορα πάντως...»σχολιάζω.
«Με ποιον;»
«Με τον αδερφό σου τον Νικόλα»λέω.Νιώθω για λίγο να σταματησε να κοβει αλλά μετά συνέχισε γρήγορα.Ακουω το γέλιο της.Κατι που το ακούω συχνά για κάποιο λόγο.
Είναι περίεργο αλλά συνέχεια είναι σε καλή διάθεση και συνέχεια είναι με ένα χαμόγελο στα χείλη.Λες και όλα στην ζωή της πάνε τέλεια.Την ζηλευω κάποιες φορές για αυτό.
«Ο Νικόλας δεν είναι αδερφός μου κύριε...εννοώ Μάριε»λέει.
Δεν είναι αδερφός;Τότε τι;Ξάδερφος;Ανιψιός;
Παντως δεν παρατηρω και ομοιότητες μετάξυ τους.«Και τι σου είναι;»ρωτάω.
«Είναι γιος μου»λέει.Μόλις άκουσα την απάντηση της γυρισα το κεφάλι μου να την δω χωρίς να το σκεφτω.Νιωθω ένα τσούξιμο στο αυτί αλλά έχω παθει ένα σοκ με αυτό που είπε.
Τι εννοεί γιος;Πως γίνεται;
«Οοο θεε μου κοπηκατε!»φωνάζει και πάει μέσα.Εγω ακόμα έχω μείνει σαν χαζός με αυτό.Παιδι της.Ειναι παιδί της.Τοσο νέα;Ποτέ τον έκανε;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)
Romantizm*15 βιβλιο* 4 της σειράς Σαντα Ροζα Ο Μαριος δεν είναι ο ίδιος.Την έχασε εκει που δεν το περιμενε.Και μαζί της έχασε και ένα μέρος του εαυτού του.Δεν τον νοιάζουν τα ίδια πραγματα πια. Από την άλλη η Ειρήνη παρά τις δυσκολίες της είναι ένα άτομο πο...