Μπαινω μέσα και με το που κάνω ένα βήμα μέσα στο σπιτι του εμφανίζεται το κεφάλι του από το πουθενά.Τρομαξα.
Μάλλον το κατάλαβε.
«Σε τρόμαξα;Δεν το ήθελα...»λέει και πλησιαζει.Βγαζω την τσάντα και την αφήνω πάνω στον καναπέ.
Σήμερα έχει πολύ ζεστη.Υπερβολικα πολύ ζεστη.Εχω ιδρώσει και ακόμα δεν έχω ξεκινήσει καν την δουλειά.
«Ηρθες...»λέει.Τον κοιταω περίεργα.Γιατι το λέει αυτό τώρα;Αφού το πάμε...
«Ναι.Γιατι;Έπρεπε να μην έρθω;»λέω και βγάζω το κοκαλάκι από τα μαλλιά για να τα δέσω Καλυτερα και πιο ψηλά.
«Νόμιζα ότι...ξέρεις...δεν θα ερχόσουν...»λέει δειλά.Και κατάλαβα τι εννοει.
«Για το συγνώμη λες;Πλάκα εκανα....»λέω.Δεν είναι λόγος να μην έρθω αυτός.Αν θέλει να πει καλός αν όχι δεν ήμαστε και μαζί για να περιμένω τόσα πολλά από αυτόν.Φιλοι ήμαστε.
«Αλήθεια;Νόμιζα το εννοουσες...»
«Κοιτά καλό είναι να λες συγνώμη όταν κανείς Κατι που μετανιώνεις.Αλλα όπως θες.Δικαιωμα σου...»λέω και ξεκιναω δουλειά.Νιώθω ότι είναι ακόμα πίσω μου και είναι στην ίδια θέση.Γυρναω.
«Τι;»λέω.
«Τίποτα.Απλα θα πρέπει ένα είσαι καλή μητέρα.Τυχερος ο Νικόλας...»λέει και χαμογέλασε.Χαμογέλασα και εγώ γιατί δεν θέλω τίποτα περισοτερο από αυτό.Να γίνω καλή μάνα για τον γιο μου και στο τέλος να γίνει σωστός άντρας.Να ξεχωρίσει το καλό από το κακό και να έχει ένα όμορφο μέλλον.Πιο όμορφο από το δικό μου και από αυτό που του δινω.
Με κοίταζε και είχε ένα άλλο ύφος.Ενα γλυκό ύφος.Και ξέρω ότι δεν είναι αυτό αλλά ήταν αυτό το βλέμμα που κοιτάς όταν θαυμάζεις κάποιον.
Και μετά από αυτό που έγινε το βράδυ και με είδε να χωρευω έτσι νόμιζα θα άλλαζε απέναντι μου.Ακομα και τώρα που μετάνιωσε που με είπε έτσι.Πειστευα ότι τώρα θα πειστευει ότι είναι πολύ καλύτερος από μένα και θα άλλαζε η σχέση που έχουμε μετάξυ μας.Αλλα φενεται δεν άλλαξε.
Ακούγεται το τηλεφωνο του από μέσα να χτυπάει αλλά δεν φανηκε να το άκουσε.Ουτε αντέδρασε.Ακομα κοίταζε προς το μέρος μου.
«Το...κινητό σου..»λεω σιγά.
«Δεν το ακουσα...»λέει και πάει γρήγορα μέσα.Είναι περίεργο αλλά πλέον δεν μπορώ να φανταστώ τις μέρες μου χωρίς να έρθω εδώ.Να τον δω.
YOU ARE READING
Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)
Romance*15 βιβλιο* 4 της σειράς Σαντα Ροζα Ο Μαριος δεν είναι ο ίδιος.Την έχασε εκει που δεν το περιμενε.Και μαζί της έχασε και ένα μέρος του εαυτού του.Δεν τον νοιάζουν τα ίδια πραγματα πια. Από την άλλη η Ειρήνη παρά τις δυσκολίες της είναι ένα άτομο πο...