Βλέπω κόσμο να καπνίζει,κόσμο να βρίζει και φυσικά οι περισοτεροι είναι άντρες.Δεν περιμενα κάτι λιγότερο.
Την βλέπω που βγαίνει έξω και φυσικά γύρισαν όλα τα μάτια πάνω της.Ολων των αντρών που ήταν εξω.
Βάζω την κουκούλα της ζακέτας μου στο κεφάλι και προσπαθώ να περάσω όσο πιο απαρατήρητος μπορώ.Νιωθω σαν τότε στο λύκειο που παρακολούθησα με τον Παρη μια κοπέλα που του άρεσε.Τοσο ντροπαλός που ήταν...
Την βλέπω περνάει το μπούγιο από άντρες κοιτώντας κάτω και βγαίνει στον δρόμο.Ανεβαινει μετά το πεζοδρόμιο και περπατάει με γρήγορα βήματα.
Τουλάχιστον δεν προκαλεί.Κατι είναι και αυτό.
Περπαταγα πίσω της αρκετά μακριά για να μην με δει αλλά και αρκετά κοντά για να την βλέπω.
Μπηκα στο μαγαζί έκατσα στο μπαρ αρκετά μακριά της και όταν τελείωσε τον χορο της βγηκα έξω να την περιμένω να βγει.Δεν ξέρει ότι είμαι εδώ.Αλλα όταν έμαθα ότι δουλευε δεν μπορούσα να μην κάνω τίποτα.
Και αν παθει κάτι;Αν γίνει κάτι μέσα με κανέναν μεθυσμένο;Αν γίνει κάτι έξω με κανέναν μεθυσμένο;
Είναι τόσο λάθος που δουλεύει εδώ.Τοσο λάθος.
Μετά από λίγα λεπτά την βλέπω που πλησιαζει στο σπιτι της.Ανοιγει την πόρτα με τα κλειδιά της και μπαινει μέσα.
Μονο όταν κλεινει την πόρτα φεύγω για το σπιτι μου.Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνω αλλά αυτό δεν είναι λύση.Κατι πρέπει να σκεφτω.
***
Δεύτερη νύχτα σερί που είμαι πάλι εδώ.Νομιζα δεν δουλεύει κάθε μέρα αλλά από ότι φενεται αυτό γίνεται όλο και πιο συχνό.
Την βλέπω που βγαίνει και γυρίζω πλάτη αφού σήμερα ξέχασα να πάρω ζακέτα και κάπως να μεταμφιεστω.
Μετά από λίγο γυρνάω να την δω και μίλαγε με κάποιον.Αρκετα μεγαλύτερος της,μαντραχαλάς που το στόμα του χάνετε μέσα στο μούσι του.Δεν το πειστευω ότι ήμουν και εγώ έτσι.Πως να μην τρομάξει ο μικρός μετά.
Κάτι την ρώτησε αυτός και αυτή έκανε ένα βήμα πίσω.Κατι απάντησε μετά εκείνη και έφυγε για το σπιτι της.Αυτος την κοίταζε από μακριά καθώς περπάταγε και δεν είναι δύσκολο να φανταστώ τι κοιτάει τόσο προσηλωμένος.
Τον κωλλο της!
Τον βλέπω που κοιτάει τους φίλους του μετά την Ειρημη μετά τους φίλους πάλι.Σαν να είναι σε δειλημα.
YOU ARE READING
Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)
Romance*15 βιβλιο* 4 της σειράς Σαντα Ροζα Ο Μαριος δεν είναι ο ίδιος.Την έχασε εκει που δεν το περιμενε.Και μαζί της έχασε και ένα μέρος του εαυτού του.Δεν τον νοιάζουν τα ίδια πραγματα πια. Από την άλλη η Ειρήνη παρά τις δυσκολίες της είναι ένα άτομο πο...